هدفون بلوتوث رم خور بیتس Beats MX555
هدفون بلوتوث رم خور بیتس Beats MX555
هدفون بلوتوث رم خور بیتس Beats MX555
هدفون بلوتوث رم خور بیتس Beats MX555

هدفون بلوتوث رم خور بیتس Beats MX555

تولیدکننده: Beats شناسه محصول: Headphone Bluetooth Beats MX555
ناموجود !



درخواست مرجوع کردن کالا در گروه هدفون و هدست به دلیل "انصراف از خرید" تنها در صورتی قابل تایید است که کالا در شرایط اولیه باشد (در صورت پلمپ بودن، کالا نباید باز شده باشد).

معرفی اجمالی محصول:

هدفون Beats MX555 محصول جدید کمپانی همنام Beats بوده و از کیفیت صدا و بیس بالایی برخوردار است.هدفون  MX555
 همراه با نسخه بلوتوث 4.0 عرضه شده و دارای طراحی ارگونومیک و شیک بوده که با گوشی های چرمی و نیز مجهز به قابلیت حذف کامل صدای اطراف جهت استفاده در محیط های پر سر و صدا بوده و شما را با طراحی خاص خود در اعماق صدا فرو می برد تا هرچه بهتر و بیشتر لذت ببرید.هدفون بلوتوث MX555 قابلیت تغییر اندازه داشته و کیفیت صدا و بیس مطلوبی دارد.بدنه ی این هدفون به گونه ای طراحی شده که در برابر ضربات نه چندان سهمگین مقاوم بوده و انعطاف پذیر نیز می باشد.هدفون  MX555 با قابلیت نصب مموری کارت میکرو اس دی Micro SD و طراحی شیک و زیبای خود در زمان استفاده تداعی کننده ی حس فوق العاده ای می باشد.این هدفون علاوه بر تمامی امکانات دیگر دارای رادیو FM و کابل Aux ،برای اتصال به تمامی دستگاه هایی که از جک 3.5 میلیمتری پشتیبانی می کنند نیز می باشد.
لازم به ذکر است این محصول قابلیت اتصال به بلوتوث دستگاه های اندرویدی و برند اپل iOS را نیز داراست و توانایی پخش موسیقی را به طور متوالی بین 8 الی 10 ساعت را دارد.به منظور رفع مشکل عدم اطلاع از وضعیت باتری این هدفون هنگام ضعیف شدن باتری،راهنمای صوتی به زبان انگلیسی به شما پیغام Low Battery را اعلام می کند.

↟ نقاط مثبت

↟ کیفیت صدای مطلوب
↟ حذف کامل صدای نویز اطراف
↟ بدنه مقاوم و انعطاف پذیر 
↟ قابلیت اتصال به دستگاه های اندروید و ios و تمامی دستگاه های دارای بلوتوث
↟ دارای درگاه کارت حافظه Micro SD
↟ انعطاف پذیر

زهرا ۱۳۹۶/۲/۱ ۱۹:۲۹:۳۲
آقا من این هدفون رو خریدم یکساعته باطریش خالی میشه ولی نوشته بودید حداقل سه ساعت شارژ نگه میداره ، میزنمش به شارژ یه ساعته چراغش خاموش میشه یعنی پر شده یا نه نمیدونم ، من باید الان چیکار کنم ؟ ---------------------------------------- پاسخ پشتیبانی: با سلام با شارژر اورجینال و 1 آمپر به شارژ بزنید به مدت 2.5 ساعت به اینکه چراغش خاموش میشه هم توجهی نکنید و بزارید توی این مدت در شارژ باشه.