پاوربانک 10000 میلی آمپر ریمکس Coozy CZ-011
پاوربانک 10000 میلی آمپر ریمکس Coozy CZ-011
پاوربانک 10000 میلی آمپر ریمکس Coozy CZ-011
پاوربانک 10000 میلی آمپر ریمکس Coozy CZ-011

پاوربانک 10000 میلی آمپر ریمکس Coozy CZ-011

تولیدکننده: Remax شناسه محصول: Remax PowerBank 10000mAh Coozy CZ-011
ناموجود !

درخواست مرجوع کردن کالا در گروه پاوربانک و شارژر همراه به دلیل "انصراف از خرید" تنها در صورتی قابل تایید است که کالا در شرایط اولیه باشد (در صورت پلمپ بودن، کالا نباید باز شده باشد).

پاوربانک 10000 میلی آمپر ریمکس Coozy CZ-011

پاوربانک 10000 میلی آمپر ریمکس Coozy CZ-011 ظاهری متفاوت داشته تا شما را از یکنواختی خارج کند.این پاوربانک با داشتن 190 گرم وزن و بدنه‌ی مقاوم تولید شده از پلاستیک مرغوب می باشد.Coozy CZ-011 قدرت خود را از باتری‌های درجه‌یک از نوع لیتیوم پلیمری می گیرد. روی بدنه‌ی این محصول دو درگاه خروجی USB با شدت جریان 2.1 آمپر طراحی شده که قابلیت اتصال و شارژ دو دستگاه به‌طور همزمان را برای شما فراهم می‌کند.به کمک کابل میکرو یو اس بیMICROUSB فلتی که درون بسته‌بندی آن وجود دارد، می‌توان اکثر گوشی‌های موبایل، دوربین، پخش‌کننده‌های موسیقی و ... را با سرعت بالایی شارژ کرد.پاوربانک های مدل Coozy ظاهری شبیه به یک مستطیل با طول 110 میلی‌متر، عرض 69 و ارتفاع 20 میلی‌‌متر دارد. شما می‌توانید آن را به‌سادگی درون کیف یا جیب‌تان قرار داده و همیشه همراه خود داشته باشید و دیگر هیچ نگرانی بابت تمام شدن شارژ گوشی موبایل و تبلت‌تان در شرایط مختلف نداشته باشید.روی بدنه‌ی آن نشانگرهایی برای نمایش میزان شارژ باتری تعبیه شده که نشان دهنده ی وضعیت شارژ پاوربانک می باشد تا بتوانید وضعیت را بررسی کرده و در صورت نیاز باتری آن را شارژ کنید.طراحی و ساختار این پاوربانک همانطور که از نامش پیداست Coozy،فانتزی بوده و مناسب برای افرادی است که به دنبال طراحی های فانتزی در گرو کیفیت بالا هستند مناسب می باشد.مواد اولیه مرغوب به کار رفته در بدنه و لبه های گرد سبب شده تا پاوربانک گریپ بهتری داشته باشد.قابلیت تشخیص خودکار ولتاژ و جریان،متناسب با دستگاهی که برای شارژ به آن متصل می‌شود و ایمنی در برابر تغییرات ولتاژ، اتصال کوتاه و ... از دیگر ویژگی‌های این پاور بانک است.به کمک مدارهای ایمنی که درون بدنه تعبیه‌شده‌اند پاوربانک کاملا در برابر نوسانات جریان، ولتاژ، اتصال کوتاه و افزایش دما محافظت می‌شود.این محصول با امکانات و قابلیت‌های فنی و البته وزن و ابعاد کوچکش و طراحی فانتزی جزو محبوب‌ترین پاور بانک‌ها به شمار می رود.

ظرفیت واقعی پاور بانک
باید توجه داشته باشید که ظرفیتی که از پاوربانک دریافت می‌کنید دقیقا همان ظرفیتی که روی آن درج شده نخواهد بود. ظرفیت نوشته شده روی پاوربانک ظرفیت اسمی نام دارد. ظرفیت اسمی پاوربانک‌ها با ولتاژ 3.7 ولت محاسبه می‌شود اما ظرفیتی که شما دریافت می‌کنید با ولتاژ مناسب دستگاهی‌ است که آن را با پاوربانک شارژ می‌کنید. عواملی چون هدر رفت ظرفیت طی فرآیند تبدیل ولتاژ، استفاده از کابل نامناسب، استفاده از گوشی در حین شارژ توسط پاوربانک، باز بودن برنامه‌های زیاد در پس زمینه گوشی و ... می‌توانند در از دست رفتن ظرفیت پاوربانک تاثیر گذار باشند.
ظرفیت واقعی این پاوربانک 10000 میلی آمپر بسته به ولتاژ خروجی دستگاه‌های شما حدودا در رنج 5 تا 7 هزار میلی آمپر خواهد بود.
برای مطالعه بیشتر و اطلاع از نحوه محاسبه ظرفیت واقعی پاوربانک کلیک کنید.