آداپتور شارژر 3 پورت ریمکس RP-U31
آداپتور شارژر 3 پورت ریمکس RP-U31
آداپتور شارژر 3 پورت ریمکس RP-U31
آداپتور شارژر 3 پورت ریمکس RP-U31
آداپتور شارژر 3 پورت ریمکس RP-U31

آداپتور شارژر 3 پورت ریمکس RP-U31

تولیدکننده: Remax شناسه محصول: 30693
ناموجود !

درخواست مرجوع کردن کالا در گروه آداپتور و شارژر به دلیل "انصراف از خرید" تنها در صورتی قابل تایید است که کالا در شرایط اولیه باشد (در صورت پلمپ بودن، کالا نباید باز شده باشد).

معرفی اجمالی محصول:

با وجود شارژر های مختلف مانند:شارژر فندکی،شارژر بی سیم،شارژر دیواری،شارژر همراه(پاور بانک) و ... عموم مردم شارژر مد نظر را بسته به نیازشان تهیه می کنند.یکی از این مدل ها،شارژر دیواری است که از یک سر آداپتور به پریز برق و از سر دیگر با کابل به گوشی مورد نظر متصل شده و آن را شارژ می کند.برند ها و مارک های بسیار زیادی دست به ساختن شارژر دیواری می زنند که هر شرکت از یک سری سیاست خاص خود پیروی می کند مانند زیبایی و کیفیت ساخت بالا و شارژ سریع و …
آداپتور 3 پورت ریمکس RP-U31،آداپتوری سبک،جمع و جور و پر قدرت می باشد.RP-U31 دارای توان خروجی 3.1 آمپر و 3 درگاه می باشد.پنل پورت یکی از درگاه های RP-U31 متفاوت بوده و USB 3.0 می باشد که توان خروجی این درگاه به تنهایی 2.1 آمپر می باشد.این آداپتور با استفاده از تکنولوژی Fast Charger تولید شده و به سرعت دستگاه مورد نظر شما را شارژ کرده و قابلیت اتصال همزمان سه دستگاه را داراست.

 نقاط مثبت
↟ کیفیت بالای ساخت
↟ مناسب برای تمامی دستگاه ها
↟ سرعت بالای شارژ
↟  توان خروجی بالا
↟ طول عمر زیاد
↟ مقاوم در برابر افت و یا افزایش ناگهانی جریان برق ورودی

محمد امین بخشی ۱۳۹۵/۱۰/۱۰ ۱۸:۴۵:۵۲
با سلام من این شارژرو گرفتم اما خروجی 2 آمپرش اندازه 1 آمپرش تبلتمو شارژ نمیکنه بعنوان مثال در حدود نیم ساعت با خروجی 2 آمپر تنها 6درصد شارژ اما با خروجی 1آمپر توی نیم ساعت 13درصد شارژ گرفتم حالا برای تعویضش باید چیکار کنم؟ -------------------- پاسخ پشتیبانی: با سلام می تونید با شارژر دیگه ای اگه مدنظرتون هست تعویض کنید ،این آداپتور 6 ماه گارانتی تعویض داره.البته محصول شما برگشت بخوره توسط کارشناسان فنی تست می شه سپس بهتون اعلام می کنند.