پاوربانک 10000 میلی آمپر دبلیو کی WK WP-031
پاوربانک 10000 میلی آمپر دبلیو کی WK WP-031
پاوربانک 10000 میلی آمپر دبلیو کی WK WP-031
پاوربانک 10000 میلی آمپر دبلیو کی WK WP-031
پاوربانک 10000 میلی آمپر دبلیو کی WK WP-031
پاوربانک 10000 میلی آمپر دبلیو کی WK WP-031
پاوربانک 10000 میلی آمپر دبلیو کی WK WP-031

پاوربانک 10000 میلی آمپر دبلیو کی WK WP-031

تولیدکننده: WK شناسه محصول: 90149
ناموجود !
  • ابعاد : 18*80*112 میلی متر
  • وزن : 315 گرم
  • شدت جریان خروجی 2.4 آمپر
  • شدت جریان ورودی 2.1 آمپر

درخواست مرجوع کردن کالا در گروه پاوربانک و شارژر همراه به دلیل "انصراف از خرید" تنها در صورتی قابل تایید است که کالا در شرایط اولیه باشد (در صورت پلمپ بودن، کالا نباید باز شده باشد).

پاوربانک 10000 میلی آمپر دبلیو کی WK WP-031

امروزه با پیشرفت تکنولوژی ابزار های بسیاری برای راحتی زندگی مردم تولید و عرضه شده است اما شرکت های اندکی وجود دارند که به همان میزان که به کارایی محصول می اندیشند ، به همان میزان هم زیبایی محصول برایشان اهمیت دارد.کمپانی دبلیو کی WK یک کمپانی هنگ کنگی از شرکت های وابسته به مجموعه ریمکس بوده که در کشور چین فعالیت می کند و محصولات آن علاوه بر کیفیت از زیبایی و طراحی های خاصی برخوردار می باشد.پاوربانکWK WP 031 با ظاهر جالب خود ، به یک پاوربانک خاص تبدیل شده است که می تواند گزینه مناسبی برای هدیه به دوستانتان باشد مخصوصا اگر دوستتان اهل کتاب و کتابخوانی هم باشد.
پاوربانکWK WP 031 دارای یک پورت خروجی USB می باشد که قادر است شدت جریان 2.4 آمپر را از خود عبور دهد و یک پورت ورودی میکرو یو اس بی هم در سمت دیگر این پاوربانک به چشم می خورد که برای شارژ خود این محصول می باشد که قادر است پاوربانکWK WP 031 را با شدت جریان 2.1 آمپر شارژ کند.
جنس بدنه این پاوربانک از پلاستیک + ABS بوده و از مقاومت بسیار خوبی برخوردار می باشد.در نگاه اول به این پاوربانک خواهید فهمید که طراحی این محصول بر گرفته از کتاب می باشد اما نکات دیگری در طراحی این پاوربانک رعایت شده که ما شمارا نسبت به آن ها آگاه خواهیم کرد.بر روی بدنه پاوربانک WK WP 031 خط های بر جسته موربی کشیده شده که هم باعث می شود هوا در زیر دست در جریان باشد و از عرق کردن دست جلوگیری می کند و هم باعث می شود کاربر راحت تر محصول را در دست گرفته و مانع از سر خوردن آن می شود.اگر شما این پاوربانک را در دست بگیرید بعد از چند لحظه خواهید فهمید هیچ اثری از جای دست شما روی بدنه این پاوربانک نمی ماند و آن هم به دلیل جنس بدنه این محصول است که هیچ اثری بر روی خود به جا نمی گذارد.
نگرانی خاموش شدن هر لحظه پاوربانک در میان مصرف کنندگان این محصولات همیشه بوده اما کمپانی WK با قرار دادن 5 چراغ LED در حاشیه این پاوربانک نگرانی کاربران را ازبین برده و شما می توانید از این طریق به راحتی شارژ پاوربانک WK WP 031 را مدیریت کنید.
خوش دستی این پاوربانک فقط مربوط به جنس بدنه آن نمی باشد بلکه ابعاد 18*80*112 میلی متر و وزن 315 گرمی تاثیر بسزایی بر این امر گذاشته است.همان طور که می دانید این وزن برای یک پاوربانک 10000 بسیار مطلوب بوده و به هیچ عنوان باعث خستگی دست شما نمی شود.نکته جالب در مورد این پاوربانک این می باشد که هیچ دکمه ای بر روی این محصول تعبیه نشده و شما برای روشن کردن این پاوربانک کافیست فقط آن را کمی تکان دهید.پک این محصول به صورت یک کتاب بوده که از طراحی بسیار زیبایی بر خوردار می باشد و این پاور بانک که به صورت یک دفترچه یادداشت طراحی شده به همراه یک کابل شارژ داخل این پک قرار گرفته است.اگر قصد هدیه دادن به یک شخص علاقمند به کتاب و مطالعه را دارید ، به سادگی از این پاوربانک نگذرید.

ظرفیت واقعی پاور بانک
باید توجه داشته باشید که ظرفیتی که از پاوربانک دریافت می‌کنید دقیقا همان ظرفیتی که روی آن درج شده نخواهد بود. ظرفیت نوشته شده روی پاوربانک ظرفیت اسمی نام دارد. ظرفیت اسمی پاوربانک‌ها با ولتاژ 3.7 ولت محاسبه می‌شود اما ظرفیتی که شما دریافت می‌کنید با ولتاژ مناسب دستگاهی‌ است که آن را با پاوربانک شارژ می‌کنید. عواملی چون هدر رفت ظرفیت طی فرآیند تبدیل ولتاژ، استفاده از کابل نامناسب، استفاده از گوشی در حین شارژ توسط پاوربانک، باز بودن برنامه‌های زیاد در پس زمینه گوشی و ... می‌توانند در از دست رفتن ظرفیت پاوربانک تاثیر گذار باشند.
ظرفیت واقعی این پاوربانک 10000 میلی آمپر بسته به ولتاژ خروجی دستگاه‌های شما حدودا در رنج 5 تا 7 هزار میلی آمپر خواهد بود.
برای مطالعه بیشتر و اطلاع از نحوه محاسبه ظرفیت واقعی پاوربانک کلیک کنید.


      

برای پخش موسیقی به مدت زمان طولانی فقط کافیست این پاوربانک را با اسپیکر بلوتوث WK SP-200 ست کنید.