آیا ساعت های هوشمند ارزش خرید دارند؟

آیا ساعت های هوشمند ارزش خرید دارند؟

امروزه ساعت های هوشمند طرفداران بسیاری پیدا کرده اند اما سوال اصلی این بوده که می توانند جایگزین ساعت های سنتی بشوند یا خیر. بسیاری از افراد دارای ساعت های مچی با قیمت بسیار بالا هستند و می توان گفت دیگر کاربرد ساعت کچی ندارند و به عنوان یک وسیله تزئینی مورد استفاده قرار می گیرد. اگه شما از این دسته از افراد هستید ، بسیار سخت می توانید ساعت هوشمند را جایگزین ساعت مچی خود بکنید اما اگر ساعت مچی شما به منظور نمایش ساعت مورد استفاده قرار می گیرد پس بهتر است که تجربه استفاده از ساعت های هوشمند را هم داشته باشید. ساعت های هوشمند هم بدی و هم خوبی های خاص به خود را دارند که به معرفی آن ها می پردازیم.

شارژ و تامین انرژی الکتریکی

با داشتن یک ساعت هوشمند و یا دستبند سلامتی دقدقه شارژ آن به دقدقه شارژ گوشی و تبلت شما اضافه می شود و باید نگران به اتمام رسیدن شارژ ان هم باشید که در ساعت های مچی سنتی دیگر خبری از این موضوع نیست و بدون نگرانی می توانید از آن ها استفاده بکنید. ساعت های هوشمند از طریق بلوتوث به گوشی شما متصل می شوند و این امر باعث شده تا باتری گوشی همراه شما هم با سرعت بیشتری به اتمام برسد.

نیاز به اتصال به گوشی همراه

ساعت های هوشمند باید حتما به گوشی همراه متصل بشوند و در غیر این صورت نمی توانید از 90 در صد امکانات آن استفاده بکنید و می توان گفت یک وسیله اضافه به همراه شما خواهند بود که در این حالت ساعت های مچی سنتی کاربرد بهتری دارند اما زمانی که ساعت های هوشمند را به گوشی خود متصل می کنید امکاناتی در اختیار شما قرار می دهند که ساعت های قدیمی قادر به انجام آن نیستند. ساعت های هوشمند قادر هستند Notification های گوشی شما را به شما نمایش بدهند و هشدار آن به صورت ویبره به شما اعلام می شود.

آپدیت ساعت به صورت خودکار

ساعت های مچی قادر هستند یک زمان را به شما نشان بدهند اما در صورتی که ساعت هوشمند به گوشی شما متصل باشد قادر هستند زمان هر شهر را به طور دقیق به شما نمایش بدهند. مهم ترین نکته ای که این امر را بسیار لذت بخش می کند ، اپدیت خودکار ساعت می باشد و بدون اینکه نیاز باشد شما کاری انجام بدهید به صورت خود به خود زمان آن تغییر می کند.

قابلیت گام شمار

ساعت های هوشمند کاربرد بسیار زیادی برای ورزش کاران دارد و علت آن هم امکانات ورزشی آن می باشد. گام شمار ، اندازه گیری میزان اکسیژن خون ، اندازه گیری ضربان قلب و ... از عواملی هستند که به کاربر ای امکان را می دهد تا بتواند ورزش کردن خود را مدیریت بکند و همیشه از سلامتی خود با خبر باشد. نمایش رطوبت و دما هوا هم از امکانات دیگر ساعت های هوشمند می باشد که ساعت های مچی سنتی قادر به انجام آن ها نیستند.

نتیجه گیری

اگر شما از آن دسته از افرادی هستید که به ساعت های هوشمند علاقه دارید و به دنبال نمونه لاکچری آن می گردید محصولات آیفون بهترین گزینه برای شما می باشد البته این موصوع برای افرادی کاربرد دارد که به ساعت هوشمند علاقه دارند اما در صورتی که نیاز به ساعت هوشمند ندارید می توانید از ساعت های مچی سنتی استفاده بکنید. اگه به دنبال ساعت هوشمند برای ورزش کردن و یا به دنبال ساعت هوشمند با قیمت پایین تر هستید ، محصولات هواوی و شیائومی بهترین گزینه برای شما می باشد که می توانید با استفاده از آن ها تجربه داشتن ساعت هوشمند با قیمت پپایین را داشته باشید.



محمد ایروانی ۱۳۹۸/۸/۱۶ ۱۹:۳۹:۴۳
خیلی خوبه

محمدرضا آرزومند ۱۳۹۸/۸/۵ ۲۱:۴۴:۴۳
بله

حمیدرضا طباطبایی ۱۳۹۸/۷/۲۴ ۰۷:۳۹:۳۲
واقعیتش اینه که ساعتهای هوشمند باید به باتریهای خورشیدی مجهز باشند .من دوتا ساعت دارم که خورشیدی شارژ میشن و خیلی راحت تا شش ماه شارژ نگه میدارن.این بندها و ساعتهای هوشمند هم بدرد بازی بچه ها میخورن.چسن هیچ وقت جنس خوب تولید نکرده و نخواهد کرد.