آموزش فعال کردن اعلانات ساعت هوشمند هایلو

آموزش فعال کردن اعلانات ساعت هوشمند هایلو

فعال سازی اعلانات ساعت هوشمند یکی از اصلی ترین ترفندهای ساعت هوشمند هایلو است. در واقع یکی از مهم ترین قابلیت های ساعت هوشمند نمایش اعلانات گوشی است و خیلی از ما فقط برای این ساعت هوشمند می‌خریم که بتوانیم همواره در دسترس باشیم و پیام هایمان را دور مچمان ببینیم.

هرچند مشکلی در این وسط وجود دارد و آن این است که اکثر ساعت ها از زبان فارسی پشتیبانی نمی‌کنند و پیام های فارسی واتس اپ و تلگرام را به شکل مربع یا علامت سوال نشان می‌دهند. اگر نمی‌خواهید وقتتان را برای پیدا کردن ساعت های فارسی هدر دهید ما یک مقاله جامع در مورد همه ساعت های هوشمند با پشتیبانی از زبان فارسی نوشته‌ایم که می‌توانید به آن سر بزنید.


اصلا چرا باید نوتیفیکیشن ساعت هایلو را فعال کنیم؟

دلیل روشن کردن نوتیفیکیشن ساعت هایلو این است که معمولا در حالت پیش فرض اپلیکیشن هایلو این ویژگی غیرفعال است. پس اگر ساعتتان را به گوشی وصل کردید و دیدید هیچ پیغامی دریافت نمی‌کنید حتما چک کنید ببینید که اصلا دریافت اعلانات اپلیکیشن را فعال کرده‌اید یا نه.

پیش از شروع آموزش باید این نکته را در نظر داشته باشید که ما این مقاله را برای همه ساعت های هایلو نوشته‌ایم. تمام ساعت های لیست شده در زیر از طریق همین اپلیکیشن Haylou Fun به گوشی متصل می‌شوند و به تبع آن این آموزش مناسب همه آن‌ها خواهد بود:

- Haylou LS01

- Haylou LS02

- Haylou RS3 LS04

- Haylou Solar LS05

- Haylou Rt LS05S

بیشتر بدانید: تغییر واچ فیس ساعت هوشمند هایلو

فعال سازی نوتیفیکیشن پیام و تماس ساعت هایلو

برای فعال کردن اعلانات ساعت هایلو LS02 ابتدا وارد برنامه هایلو فان شوید. اگر حساب کاربری هایلو ندارید مقاله راه اندازی و اتصال ساعت هایلو به گوشی را بخوانید. 

در تب Home بالای صفحه روی My Smart Device کلیک کنید. این بخش شما را به تمام دستگاه های شیائومی هایلویی می‌برد که از طریق اپلیکیشن به گوشی‌تان وصل کرده‌اید.



حالا می‌توانید ساعت هایلو خود را از لیست انتخاب کنید. ساعت ما در اینجا RS3 است.



در منویی که باز می‌شود تب Message Notice را بزنید. در این قسمت می‌توانید به همه برنامه ها یا برنامه های مورد نظرتان دسترسی اعلانات دهید. بدین ترتیب وقتی روی گوشی پیامی در این اپلیکیشن ها دریافت کنید می‌توانید روی ساعت ببینید.

بیشتر بدانید: سوالات متداول در مورد ساعت های هوشمند



در صورتی که با پیام تایید برای دادن دسترسی رو به رو شدید Confirm را بزنید. این پیام شما را به صفحه تنظیمات گوشی می‌برد تا به صورت دستی به آن دسترسی بدهید.



در صفحه باز شده Notice را بزنید تا اعلان پیام همه اپلیکیشن ها فعال شود. اگر می‌خواهید فقط به چند اپلیکیشن مثل وات اتس اپ و تلگرام دسترسی بدهید هم می‌توانید در پایین لیست به صورت تکی فعالشان کنید.

حالا که موفق به فعال کردن اعلانات پیام هایلو شده‌اید دوباره به منو برگردید.



تا اینجای راهنمای فعال کردن اعلانات ساعت شیائومی هایلو فقط نوتیفیکیشن پیام ها را فعال کردیم. اما تماس‌ها چطور؟ در منو کمی به پایین صفحه بروید تا تب Incoming Call Notice را ببینید. روی آن کلیک کرده و تیکش را روشن کنید.


 

با همین حرکت کوچک کارمان با روشن کردن اعلان تماس ساعت هایلو هم تمام شده و حالا هر پیام یا تماسی که برای گوش‌تان ارسال شودد می‌توانید نوتیفیکیشن آن را در صفحه ساعت ببینید. اگر از این آموزش راضی بودید شاید بهتر باشد یک سری هم به مقالهروش های ریست کردن ساعت هایلو شیائومی بزنید.