آموزش جامع نحوه راه اندازی ساعت های آمازفیت با اپلیکیشن Zepp

آموزش جامع نحوه راه اندازی ساعت های آمازفیت با اپلیکیشن Zepp

خب حالا رسیدیم به آموزش راه اندازی ساعت امیزفیت. اگر یادتان باشد ما از چند وقت پیش شروع به آموزش دادن راه های اتصال ساعت هوشمند به گوشی کردیم. این روش‌ها اکثرا با اپلیکیشن مخصوص هر ساعت انجام می‌شوند و خیلی ساده هستند. طبق روال آموزش نحوه راه اندازی ساعت هوشمند هایلو در این آموزش هم می‌خواهیم ابتدا چند نکته را یادآوری کنیم.


1) اول از همه به گوگل پلی استور بروید و اپلیکیشن Zepp را دانلود کنید. این اپلیکیشن برنامه اختصاصی اتصال ساعت های امیزفیت به گوشی است.

2) اگر زبان گوشی را فارسی کرده‌اید بهتر است آن را از فارسی به انگلیسی تغییر دهید تا در طی مراحل راه اندازی به مشکل برنخورید.

3) این روش بر روی همه ساعت های آمازفیت جواب می‌دهد.

Xiaomi AmazFit T-Rex / T-Rex Pro

Xiaomi Amazfit GTS 2 / 2e / 2 Mini

Xiaomi Amazfit GTR 2 / 2e

Xiaomi AmazFit Stratos / Stratos+ / Stratos 2 / Stratos 3

Xiaomi AmazFit GTR / GTR Lite

Xiaomi AmazFit GTS

Xiaomi AmazFit Neo

Xiaomi AmazFit Bip S / Bip S Lite

Xiaomi AmazFit Bip U / Bip U Pro

Xiaomi AmazFit Band 5 / 6

Xiaomi Amazfit Nexo / Verge / Verge Lite


راه اندازی ساعت هوشمند آمازفیت و اتصال آن به گوشی

قدم اول: اپلیکیشن zepp را که دانلود کرده‌اید باز کنید. حالا به صفحه ثبت نام در برنامه هدایت خواهید شد. خیلی مهم است که حتما Country/Region را در این بخش درست انتخاب کنید. طبق عکس United States را انتخاب کرده و سپس یکی از ایالت های آن را برگزینید.کلاسا رو 



قدم دوم: در این صفحه باید ابتدا ایمیل و سپس رمز عبورتان را بنویسید. در آخر هم برای اینکه از ربات نبودن شما مطمئن شود باید کدی که در عکس می‌بینید را وارد کنید.

یادتان نرود که حتما باید تیک I've read and agreed with Software Agreement and Privacy Policy را بزنید تا دکمه Sign up برایتان فعال شود.



قدم سوم: با زدن کلید Sign up شما عملا در برنامه Zepp عضو می‌شوید. حالا می‌توانیم راه اندازی ساعت امازفیت را شروع کنیم. روی تب Profile کلیک کنید.

بیشتر بدانید: نحوه اتصال ساعت میبرو Air به گوشی



قدم چهارم: پروفایل در واقع جایی است که شما می‌توانید هر کدام از لوازم آمازفیت خود را که خواستید به گوشی وصل کنید. برای این کار باید در زیر تیتر My Device گزینه Add Device را بزنید. چطور ساعت می واچ  شیائومی را به گوشی وصل کنیم؟



قدم پنجم: همانطور که گفتم اتصال ساعت امیزفیت به گوشی از طریق اپلیکیشن Zepp فقط یکی از کاربردهای این برنامه است. در واقع شما می‌توانید فعالسازی دریافت اعلانات ساعت امیزفیت را نیز در این برنامه انجام دهید.

روی Watch کلیک کنید.



قدم ششم: در این مرحله دو راه دارید. یکی اینکه از طریق کد QR روی صفحه ساعت آن را به گوشی وصل کنید و یا اینکه از طریق بلوتوث اپلیکیشن جستجویش کنید.

ما در آموزش نحوه اتصال ساعت امازفیت، روش اسکن کد QR را انتخاب کرده‌ایم که خطای کمتری دارد. بعد از زدن این گزینه دوربین گوشی شروع به اسکن می‌کند، بنابراین صفحه ساعت آمازفیت را رو به رویش قرار دهید تا کد QR را بخواند.



قدم هفتم: مرحله Pair شدن ممکن است چند ثانیه طول بکشد. صبر کنید تا تیک سبز رنگ نمایش داده شود و پیام Paired Successfully را روی صفحه ببینید.



پس از اتصال ساعت امیزفیت به گوشی ممکن است برنامه شروع به آپدیت کردن نرم افزار ساعت کند. پس صبر کنید تا 100 درصد کامل شود.

حالا ساعت شما هم به روز است و هم با موفقیت به گوشی متصل شده است. اگر می‌خواهید بدانید که چطور مستقیما از گوشی به ساعت آهنگ منتقل کنید، مقاله انتقال آهنگ به ساعت GTR 2/GTS 2 توضیحات لازم را به شما می‌دهد.

ادامه آموزش برای زمانی است که راه اندازی ساعت امازفیت در گوشی تمام شده و می‌خواهید به هر دلیلی آن را از گوشی Unpair کنید.


آموزش نحوه Unpair کردن ساعت امیزفیت از گوشی

در ادامه آموزش قبل که مراحل ورود و ثبت نام در برنامه Zepp را تکمیل کردید، وارد منو برنامه شوید و به تب Profile بروید. این صفحه را تا پایین اسکرول کنید تا به گزینه Unpair برسید.



در این مقاله یکی دیگر ازترفندهای ساعت هوشمند شیائومی یعنی راه اندازی ساعت Amazfit را بررسی کردیم و روش جدا کردن آن از گوشی را نیز آموزش دادیم. واچ فیس اکثر ساعت های اخیر امازفیت قابل تغییر و دانلود است، پس مقاله آموزش تغییر واچ فیس ساعت های آمازفیت را از دست ندهید.

 ساعت های زیادی از برندهای شیائومی، آمازفیت، هایلو، Mibro و IMILAB وجود دارند که ما قصد داریم به آموزش راه اندازی و اتصال همه آن‌ها بپردازیم. پس حتما مقالات ساعت هوشمند مسترکالا را با تگ ساعت و دستبند هوشمند دنبال کنید.


maha ۱۴۰۱/۲/۱۶ ۱۲:۳۱:۵۴
سلام میشه بگید که واچ فیس ساعت gts 2 mini رو تغییر بدم ؟

Mohsen ۱۴۰۱/۱۱/۱۰ ۲۰:۲۷:۴۱
سلام اول برنامه zepp رو از بازار یا مایکت دانلود کنید و بعد از اتصال به ساعت در قسمت واچ فیسها میتونید تغییر بدهید

نویسنده مسترکالا ۱۴۰۱/۳/۲۶ ۱۳:۱۵:۱۹
سلام. مقاله تغییر واچ فیس ساعت های امیزفیت رو مطالعه کنید:https://masterkala.com/post/404/How-To-Change-Xiaomi-Amazfit-Smartwatch-Watchface

جمیل ناوخاصی ۱۴۰۱/۶/۲۰ ۲۳:۳۸:۴۲
سلام ساعت های امازفیت gts 2 mini ایا قابلیت ارسال پیامک، و تماس رو داره یا چنین قابلیتی نداره این ساعت

تاچ ۱۴۰۱/۱۱/۱۲ ۱۷:۱۵:۱۶
خیر

محسن ۱۴۰۱/۱۱/۱۰ ۲۰:۲۴:۱۰
سلام خیر این ساعت امکان تایپ برای sms ندارد فقط میتوانید چندتا sms در برنامه زیپ بسازید و هنگام تماس به وسیله اون مسیجهای آماده رد تماس بدهید و اینکه این ساعت امکان دیدن تماس گیرنده و رد تماس یا بی صدا کردن تماس دارد اما امکان جواب ندارد اگر جواب به تماس و حافظه داخلی مهم است مدل gts² را بجای مینی بخرید

آذر ۱۴۰۱/۲/۷ ۱۹:۵۲:۴۴
سلام وقتتون بخیر ساعت من مدلamazfit gts2 mini دارم چجوری میتونم اس ام اس ک برام میاد رو از روی ساعت مشاهده کنم ؟واینکه موزیک داخل برنامه م نیست داخل لیست برنامه هستا ولی نمیدونم چجوری باید فعالش کنم؟

نویسنده مسترکالا ۱۴۰۱/۲/۱۲ ۱۱:۲۲:۲۸
https://masterkala.com/How-to-Turn-On-Xiaomi-Amazfit-Smartwatch-Notification-alert توی این مقاله توضیح دادیم که چطوری اعلانات رو روی همه ساعت های امازفیت فعال کنین. برای کنترل موسیقی هم باید ساعتو وصل کنین به گوشی و بعد وقتی موزیکو پل کردین از طریق ساعت کنترلش کنین.

عباس ۱۴۰۱/۲/۷ ۱۵:۲۹:۲۴
سلام gts2 دارم به شیاومی mi a2 lite نصب میشه اما مکالمه نصب نمشه راهنمایی کنید

نویسنده مسترکالا ۱۴۰۱/۲/۱۲ ۱۱:۲۸:۳۳
سلام. گوشی رو وصل می‌کنین به ساعت نمی‌تونین تماس‌ها رو جواب بدین؟ این مقاله رو مطالعه بفرمایین. https://masterkala.com/How-to-Turn-On-Xiaomi-Amazfit-Smartwatch-Notification-alert

شقایق ۱۴۰۱/۲/۷ ۱۳:۱۱:۲۴
سلام من ساعت gtr 2 دارم یه بار راه اندازی شده من میخوام با یه گوشی و یه ایمیل دیگه کانکت شم بهش بارکدشو از کجا بیارم اسکن کنم

نویسنده مسترکالا ۱۴۰۱/۲/۱۲ ۱۱:۳۷:۴۲
سلام. خود ساعت رو باید داشته باشین. بارکد روی صفحه ساعت نمایش داده میشه. مراحلش هم تو همین مقاله نوشته شده

میثم ۱۴۰۱/۲/۲ ۰۰:۱۸:۱۷
درود بر شما / من یه ساعت amazfit neo تهیه کردم ولی هیچ جوره کانکت نمیشه به موبایلم چ با بلوتوث چ با QR کد گوشیمم ایکس اس هست واقعا گیج شدم

نویسنده مسترکالا ۱۴۰۱/۲/۴ ۱۰:۰۰:۲۷
سلام. منظورتون از اینکه کانکت نمیشه چیه؟ یعنی ارور خاصی میده؟

مهدیه ۱۴۰۱/۱۱/۱۳ ۱۵:۴۲:۵۱
من هم ساعت Gts2خریدم. اپلیکیشن zepp هم نصب کردم ولی هیچ جوره کانکت نمیشه، حتی گوشی رو هم ریست کردم.چکار باید بکنم

نویسنده مسترکالا ۱۴۰۱/۱۱/۲۵ ۰۱:۱۳:۲۲
سلام چه مشکلی دقیقا دارید و چه اروری دریافت میکنید؟ حتما توجه کنید که قبل از کانکت شدن در اپلیکیشن با بلوتوث گوشی بهش وصل نشید

نویسنده مسترکالا ۱۴۰۱/۱۱/۲۵ ۰۱:۱۳:۱۶
سلام چه مشکلی دقیقا دارید و چه اروری دریافت میکنید؟ حتما توجه کنید که قبل از کانکت شدن در اپلیکیشن با بلوتوث گوشی بهش وصل نشید

ali ۱۴۰۱/۱/۲۷ ۰۹:۱۵:۱۰
با سلام و وقت بخیر من ساعت GTS 2 دارم، مشکلی که هست اینه که وقتی ساعتم از گوشی درو میشه: اولا متاسفانه تو فاصله کم، ارتباط کنسل میشه .... دوما زمانیکه دوباره به گوشی نزدیک میشم، مجددا باید کانکت با بلوتوث رو انجام بدم...... لطفا راهنمایی بفرمایید

نویسنده مسترکالا ۱۴۰۱/۱/۲۷ ۱۰:۰۴:۳۶
سلام. ساعت های هوشمند برد بلوتوثی خیلی زیادی ندارن، بنابراین بهتره کلا زیاد دورش نکنین. ساعت به اپلیکیشن وصله؟ وقتی قطع میشه فقط از بلوتوث جدا میشه یا از اپلیکیشنم کلا جدا میشه؟

ali ۱۴۰۱/۱/۲۷ ۱۲:۳۰:۴۳
ممنون از پاسخگویی ... فقط بلوتوث رو باید قطع و مجددا وصل کنم

نویسنده مسترکالا ۱۴۰۱/۱/۲۹ ۱۲:۴۳:۰۴
خواهش می‌کنم. اگه فقط از بلوتوث قطع میشه خب احتمالا نسخه بلوتوث گوشی و هندزفری تون یکی نیست و نمی‌تونه فاصله دور رو ساپورت کنه.

azadeh ۱۴۰۱/۱/۲۳ ۱۲:۱۴:۰۳
سلام. روزتون بخیر. در ساعت GTR 3 قابلیت ریختن آهنگ روی خود ساعت هست؟

نویسنده مسترکالا ۱۴۰۱/۱/۲۴ ۱۵:۱۷:۴۴
سلام. خیر چنین امکانی نداره متاسفانه

زارا ۱۴۰۱/۱/۲۲ ۱۲:۲۴:۵۴
سلام من ساعت amazfit gts 2 رو خریدم تمام نوتیفیکیشن هاش فعال هست به غیر از واتساپ نمی دونم چرا نوتیفیکیشن واتساپ روی صفحه ساعت نمایش داده نمیشه در حالی که تیکش رو فعال کردم

دانیال ۱۴۰۱/۱/۲۵ ۰۱:۳۵:۳۳
سلام دوست من اگه نرم افزاری مثل واتساپ رو از طریق امنیت قفل کرده باشی هیچ نوتیفیکیشنی براش نمیاد یا هر برنامه دیگه تی رو که قفل کردی توی خود گوشی اعلانات براش روی ساعت نمیاد

نویسنده مسترکالا ۱۴۰۱/۱/۲۷ ۱۱:۳۳:۵۴
سلام. خیلی ممنونم از پاسخ‌تون.

نویسنده مسترکالا ۱۴۰۱/۱/۲۴ ۱۴:۴۷:۵۸
سلام. این مقاله رو مطالعه کنید https://masterkala.com/How-to-Turn-On-Xiaomi-Amazfit-Smartwatch-Notification-alert

میلاد ۱۴۰۱/۱/۱۲ ۲۰:۵۴:۵۹
سلام من gts2mini گرفتم قسمت کنترل موزیکش که میرم نمیتونم موزیک رو قطع و وصل یا عقب و جلو کنم حتی صداشم کم و زیاد نمیشه . همه چیش هست ولی لمس میکنم عمل نمیکنه . همه دسترسی های برنامه هم چک کردم فعاله داخل خود zepp.

دانیال ۱۴۰۱/۱/۲۵ ۰۱:۴۲:۲۶
سلام برای اینکه موزیک رو از روی ساعت کنترل کنین اول لازمه موزیک‌پلیر گوشی رو باز کنید و یه آهنگ پلی کنین تا بعدش با ساعت کنترل کنین

نویسنده مسترکالا ۱۴۰۱/۱/۱۵ ۱۱:۵۰:۴۶
سلام. یه بار دیگه ساعتو به اپلیکیشن وصل کنین و مطمئن شین که فاصله‌شون کمه و با بلوتوث بهم وصلن.

احمد ۱۴۰۱/۱/۲۲ ۲۰:۱۷:۵۷
سلام من ساعت gts 2 mini. دارم و نمیشه از ساعت تماس پاسخ بدم یا آهنگ پخش کنم آیا میشه با این ساعت تماسو پاسخ داد و صحبت کرد؟

نویسنده مسترکالا ۱۴۰۱/۱/۲۴ ۱۵:۲۵:۱۴
سلام. خیر GTS 2 Mini امکان پاسخ به تماس رو نداره. برای اطلاعات بیشتر نسبت به این ساعت https://masterkala.com/Xiaomi-AmazFit-GTS-2-Mini-Smartwatch رو مطالعه کنید.

Mobi ۱۴۰۱/۱/۶ ۲۳:۴۹:۵۲
سلام وقت بخیر من بعد به مدت ها که گوشیمو عوض کردم و ساعتو از خیلی قبل ها دارم میخوام به گوشیم وصل کنم ولی هیچ ک دی بهم نمیده ساعت چیکارش باید بکنم?

نویسنده مسترکالا ۱۴۰۱/۱/۱۵ ۱۱:۵۲:۳۵
سلام. پوشه اسپم یا هرزنامه ایمیلتون رو چک کنین.

نویسنده مسترکالا ۱۴۰۱/۱/۱۰ ۱۶:۳۲:۲۱
سلام. اگه می‌خواین یه اکانت جدید بسازین حتما از یه ایمیل جدید استفاده کنین. اگه قبلا اکانت داشتین تو گوشی قبلی و می‌خواین به اون وصل شین دیگه نیازی به کد نداره، کافیه رمز عبور رو بزنین. در هر صورت یادتون باشه که حتما حتما پوشه Spam ایمیل رو هم جک کنین.

سمانه وکیلی ۱۴۰۰/۱۲/۲۸ ۱۳:۳۶:۳۹
سلام من GTS 2 گرفتم زبان چینی شو نمیتونم عوض کنم اگر ممکنه کمکم کنید سپاس

نویسنده مسترکالا ۱۴۰۱/۱/۶ ۱۶:۴۸:۳۳
سلام. اگه به ساعت وصل شدین، برین تو تنظیمات منوی ساعت یه آپشن برای تغییر زبان هست. می‌تونین ساعت رو کلا ریست کنین تا صفحه اولش بیاد، اونجا دوباره زبان انگلیسی رو انتخاب کنین.

علی کریمی ۱۴۰۰/۱۲/۱۰ ۲۰:۰۸:۳۲
سلام ساعت من‌مدلشA1914هستش از صفری ک خریدمش روشنش میکنم عکس بارکد میاد روصفهه ممنون میشم راهنمایم کنید؟

نویسنده مسترکالا ۱۴۰۰/۱۲/۱۱ ۱۱:۳۶:۴۷
سلام. عکس بارکد برای اینکه که بتونین با گوشی و اپلیکیشن Zepp اسکنش کنین و ساعت رو به موبایل وصل کنین.

مریم نوری ۱۴۰۰/۱۱/۲۳ ۱۷:۰۱:۲۶
سلام ساعت هوشمند امازفیت GTS تهیه نموده ام ساعت به گوشی متصل است اما نمیتوانم پیامی که برایم میاد یا تماس ورودی را با ساعت چک کنم؟

نویسنده مسترکالا ۱۴۰۰/۱۱/۲۴ ۰۹:۳۴:۳۹
سلام. می‌تونین این مقاله رو تو سایت ما مطالعه کنید https://masterkala.com/How-to-Turn-On-Xiaomi-Amazfit-Smartwatch-Notification-alert

Philomel ۱۴۰۰/۱۱/۱۶ ۱۴:۱۷:۵۲
سلام و ارادت Amazfit GTS 3 تهیه کردم و نسخه گلوبال هم هست، اما پیام های فارسی رو به صورت حروف منفصل نمایش می ده آیا این امکان هست که اصلاح بشه؟

نویسنده مسترکالا ۱۴۰۰/۱۱/۱۷ ۱۰:۱۳:۴۳
سلام. متاسفانه این ساعت از زبان فارسی پشتیبانی نمی‌کنه. ممکنه در آپدیت‌های بعدی درست شه و ممکنه هم نشه.

الهام ۱۴۰۰/۱۱/۱۴ ۱۵:۴۶:۱۱
سلام من ساعت امازفیت نئو خریدم دو روز اول استفاده شماره تلفن تماش گیرنده روی ساعت نمایش داده میشد الان فقط مینویسه تماس ورودی دیگه شماره رو نشون نمیده, چجوری باید برگرده حالت قبل؟

نویسنده مسترکالا ۱۴۰۰/۱۱/۱۶ ۰۹:۵۹:۴۹
سلام. تنظیماتی رو داخل گوشی یا اپلیکیشن تغییر ندادین؟

Behzad ۱۴۰۰/۱۱/۱۰ ۲۳:۵۵:۳۶
سلام آیا برای amazefit bip u هم امکان آپلود آهنگ تو ساعت وجود داره؟

نویسنده مسترکالا ۱۴۰۰/۱۱/۱۱ ۰۹:۵۶:۳۴
سلام. خیر. فقط امکان کنترل موسیقی در حال پخش تو گوشی از طریق ساعت وجود داره.

مریم ۱۴۰۰/۱۱/۸ ۱۴:۱۱:۴۹
چ جوری میشه گزینه پاسخ دادن در ساعت در gtr3 فراهم بشه؟ و همینطور چ جوری میشه نوتیفکشن فارسی آن درست بشه؟

نویسنده مسترکالا ۱۴۰۰/۱۱/۹ ۰۹:۴۲:۲۶
سلام. GTR 3 امکان پاسخ به تماس نداره و نوتیفیکیشن های فارسی رو هم نمی‌تونه نشون بده. نسخه پروی این ساعت ولی قابلیت مکالمه داره.

Pouya ۱۴۰۰/۱۰/۲۵ ۲۰:۲۹:۰۶
سلام، نونیفیکیشن فارسی روی gtr3 pro برعکس نمایش داده میشن راهی برای اصلاح این مسئله هست؟

نویسنده مسترکالا ۱۴۰۰/۱۰/۲۶ ۰۹:۵۸:۴۳
سلام. نه متاسفانه این ساعت فعلا تا جایی که آپدیت داده از زبان فارسی پشتیبانی نمی‌کنه و کلمه‌ها رو برعکس نشون میده. ممکنه در آپدیت‌های بعدی اصلاح بشه، ممکنه هم نشه.

.... ۱۴۰۰/۱۰/۲۴ ۱۲:۳۳:۲۳
سلام ببخشید من gts2 رو دارم ولی چرا برنامه ی زیپ من قسمتIncoming Calls رو نداره ؟؟؟؟ ولی اس ام اس هارو داره

نویسنده مسترکالا ۱۴۰۰/۱۰/۲۵ ۰۹:۳۹:۳۸
سلام. ساعت GTS 2 امکان مکالمه بلوتوثی داره و نمیشه که گزینه تماس رو نداشته باشه. تو قسمت Notification and Reminders رو چک کنین. حتما یه گزینه برای دریافت تماس هست.

میلاد ۱۴۰۰/۱۰/۲۱ ۱۵:۵۱:۰۹
سلام خسته نباشید من gtr 3 گرفتم ، میخواستم ببینم قابلیت مکالمه داره این ساعت؟

نویسنده مسترکالا ۱۴۰۰/۱۰/۲۲ ۰۹:۳۹:۲۵
سلام. روزتون بخیر. ساعت GTR 3 قابلیت مکالمه نداره، نسخه پروش داره.

mahm ۱۴۰۰/۱۰/۱۰ ۰۴:۵۴:۵۴
چگونه اس ام اس را روی ساعت امازفیت بیپ یو پرو فعال کنیم

نویسنده مسترکالا ۱۴۰۰/۱۰/۱۲ ۰۹:۲۰:۴۸
سلام. مقاله آموزش فعالسازی نوتیفیکیشن در ساعت های امیزفیت رو مطالعه کنید https://masterkala.com/How-to-Turn-On-Xiaomi-Amazfit-Smartwatch-Notification-alert

سارا ۱۴۰۰/۱۰/۷ ۰۹:۲۱:۴۱
رسلام روزبخیر . من gts 2 mini رو برای دخترم خریدم. چطور میشه از طریق گوشی یا کامپیوتر دوم ساعت رو ردیابی کرد طوری که ارتباط ساعت با گوشی اول به هم نخوره. در واقع دوست دارم ردیابیش کنم

نویسنده مسترکالا ۱۴۰۰/۱۰/۷ ۰۹:۳۷:۲۹
سلام. متاسفانه امکانش نیست.

عباس ۱۴۰۰/۱۰/۴ ۱۸:۴۸:۱۶
لطفا بفرمایید qr code gtr2 را از کجای منو ساعت بیارم تا با برنامه اسکن کنم

نویسنده مسترکالا ۱۴۰۰/۱۰/۵ ۰۹:۵۱:۰۹
سلام. به محض خارج کردن ساعت از بسته بندی و روشن کردنش صفحه کد QR رو بهتون نشون میده

Kasnazani ۱۴۰۲/۱/۲۳ ۲۳:۴۰:۱۷
سلام چطور قابلیت میکروفون اش رو فعال کنیم

نویسنده مسترکالا ۱۴۰۲/۲/۱۳ ۱۲:۲۶:۴۶
سلام نیاز به فعال شدن نداره ساعتتون چیه؟

رضا ۱۴۰۰/۱۰/۱ ۱۹:۴۰:۱۷
سلام ببخشید من Gts خریدم اصلا نمیدونستم حتی ماشین حساب هم نداره میشه نصب کرد یا ساپورت نمیکنه؟هر کاری کردم نشد واقعا حیف پول فقط واچ فیس داره ضربان سنجش به چه درد میخورره ؟قلب همه 80تا 90 میزنه فشارسنج هوا هم کاربرد چندانی نداره

نویسنده مسترکالا ۱۴۰۰/۱۰/۴ ۱۰:۱۴:۱۳
سلام. روزتون بخیر نه متاسفانه. اما این ساعت علاوه بر واچ فیس امکان دریافت نوتیفیکیشن و کنترل موسیقی هم داره. می‌تونین PAi رو حساب کنین و برای آلارم استفاده کنین ازش. :)

sahar ziyaei ۱۴۰۱/۸/۳۰ ۱۰:۱۱:۲۶
سلام. من ساعت هوشمند امیزفیت gts2 رو هدیه گرفتم. عالیه. میشه لطفا راهنمایی کنید چطور وضعیت اب و هوا را فعال کنم؟ و PAI کاربردش چیه؟ ممنونم

نویسنده مسترکالا ۱۴۰۱/۸/۳۰ ۱۱:۲۰:۳۱
سلام آب و هوا روی بعضی گوشی های اندروید کار نمیکنه مخصوصا هواوی PAI: یک سیستم امتیازدهی بر اساس فعالیت های روزانه شماست که معمولا بصورت روزانه یا هفتگی، تعدادی فعالیت را به شما پیشنهاد می‌کند و براساس آن امتیازی به شما می‌دهد.

سحر ۱۴۰۰/۹/۱۶ ۱۱:۳۷:۳۲
سلام‌من ساعت amazfit خریدم اما با گوشیم مچ نمیشه برنامه zeppنصب کردم اما اون RQcode نمیاره میشه راهنماییم کنید .

نویسنده مسترکالا ۱۴۰۰/۹/۲۰ ۰۹:۳۷:۵۷
سلام. یعنی ساعتتون روشن میشه روی صفحه‌ش QR کد نمیاد؟ همین کد رو باید اسکنر برنامه Zepp اسکن کنین. اگه با کد QR موفق نمی‌شین بهتره رو همون Device بزنین و ساعتتون رو از تو لیست انتخاب کنین

Emad ۱۴۰۰/۹/۹ ۲۱:۳۳:۲۴
سلام چجوری میشه روی ساعت رمز بگذاریم

دانیال ۱۴۰۱/۱/۲۵ ۰۱:۳۷:۱۲
چرا هست توی برنامه زپ روی خود ساعت ضربه بزنین گزینه واچ ستینگ رو بزنین اونجا امکان رمز نگاری برای ساعت هست

نویسنده مسترکالا ۱۴۰۰/۹/۱۰ ۰۹:۱۹:۰۲
سلام متاسفانه امکانش نیست.