راهنمای جامع ترفندهای ساعت هوشمند (هایلو، آمازفیت، میبرو..)

راهنمای جامع ترفندهای ساعت هوشمند (هایلو، آمازفیت، میبرو..)

آشنایی با چند ترفند ساعت های هوشمند

ساعت های هوشمند ریزه کاری های زیادی دارند و یاد گرفتن این نکات می‌تواند کمک کند تا راحت تر از آن‌ها استفاده کنیم. به همین دلیل تصمیم گرفتیم یک مقاله جامع بنویسیم و به ترفندهای ساعت های هوشمند از هر نوع برندی بپردازیم.

این مقاله به مرور آپدیت می‌شود تا ترفندهای مربوط به همه برندهای ساعت هوشمند را در بر بگیرد.

اگر مشکلتان مربوط به برند خاصی است می‌توانید به تیتر برند مورد نظر مراجعه کنید.

در صورتی هم که سوال کلی تری دارید به مقاله سوالات پرتکرار ساعت های هوشمند سر بزنید.


ترفندهای ساعت هوشمند شیائومی Mi


Mi که زیرمجموعه اصلی ساعت های شیائومی است از برنامه Xiaomi Wear برای اتصال ساعت های Mi Watch به گوشی استفاده می‌کند.

آموزش نحوه اتصال ساعت های می واچ به گوشی. در این آموزش شما یاد می گیرد که چطور ساعت های شیائومی را به گوشی وصل کنید. از جمله ساعت هایی که در این آموزش قرار دارند می‌توان Mi Watch، Mi Watch Lite، Mi Watch Color و Mi Band های شیائومی را نام برد.


ترفندهای ساعت هوشمند شیائومی هایلو


این بخش به ترفند ساعت های هایلو تعلق دارد. هر ساعت هایلویی که داشته باشید می‌توانید با آموزش های زیر از آن بهترین استفاده را ببرید.

آموزش نحوه اتصال ساعت های هایلو به گوشی. در این مقاله به طور مفصل و گام به گام مراحل اتصال ساعت هایلو به گوشی از طریق برنامه Haylou Fun را بررسی کردیم. در آخر هم روش Unpair کردن آن از گوشی را آموزش دادیم. هر مدلی از ساعت هایلو که داشته باشید از این راهنما می‌توانید استفاده کنید.

راهنمای جامع ریست کردن ساعت های هایلو. ساعت های هوشمند معمولا با چند روش قابل ریست کردن هستند. سه روش کاربردی و متفاوت ریست کردن همه ساعت های هایلو در این مقاله آمده است.

آموزش فعال کردن اعلانات ساعت هوشمند هایلو. برای اینکه بتوانید پیام های گوشی را روی ساعت دریافت کنید باید اول از همه قابلیت Notification را در ساعت فعال کنید. برای فعال کردن این قابلیت به اپلیکیشن Haylou Fun نیاز خواهید داشت.

راهنمای جامع تغییر واچ فیس ساعت های هایلو شیائومی. یکی از تفریحات ما بعد از خرید ساعت هوشمند تغییر تم و تصویر پس زمینه است. در این مقاله به شما توضیح می‌دهیم که واچ فیس ساعت های هایلو را چطور عوض کنید.

راهنمای تنظیم آب و هوا در ساعت های هایلو شیائومی. در صورتی که شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که با هماهگ کردن آب و هوای ساعت و گوشی‌تان مشکل دارید، این مقاله حتما به دردتان می‌خورد.


ترفندهای ساعت هوشمند شیائومی آمازفیت


ساعت های آمازفیت هم که یکی از زیر مجموعه های شیائومی به شمار می‌روند که تعداد زیادی از مدل های آن به عنوان بهترین ساعت های هوشمند شیائومی 2021 انتخاب شده‌اند. اگر ساعت امیزفیت دارید ولی در راه اندازی با کار با اپلکیشن خیلی وارد نیستید ترفندهای زیر را مطالعه کنید.

آموزش جامع نحوه راه اندازی ساعت های آمازفیت با اپلیکیشن Zepp. در این آموزش هر ساعت امیزفیتی داشته باشید (GTS, GTS 2, GTS و ..) می‌توانید با کمک اپلیکیشن Zepp به گوشی وصلش کنید.

آموزش انتقال موزیک به ساعت GTR 2 / GTS 2 از گوشی اندروید و آیفون. همانطور که می‌دانید آمازفیت GTR 2 و GTS 2 قابلیت ذخیره سازی موزیک دارند. در این مقاله توضیح می‌دهیم که چطور فارغ از اندروید یا آیفون بودن گوشی به این ساعت ها آهنگ منتقل کنیم.

آموزش تغییر واچ فیس ساعت های آمازفیت. در این مقاله وارد اپلیکیشن زپ می‌شویم و یاد می‌گیریم که چطور واچ فیس ساعت را عوض کنیم. به علاوه اگر ساعتتان از واچ فیس شخصی پشتیبانی کند می‌توانید تصاویر دلخواهتان را روی آن قرار دهید.

آموزش دریافت نوتیفیکیشن در ساعت های امازفیت. از آنجایی که گزینه نمایش اعلانات در ساعت برای بسیاری از ساعت های هوشمند به صورت پیش فرض غیرفعال است، در این آموزش نحوه فعال کردن آن را یاد می‌گیریم.

مقایسه ساعت هوشمند شیائومی GTR 2 و GTR 2e. اگر فرق مدل های مختلف ساعت های امازفیت GTR 2 را نمی‌دانید، در این مقاله تمام قابلیت های آن‌ها را بررسی و مقایسه می‌کنیم.

مقایسه ساعت آمازفیت GTS 2 و GTS 2e و GTS 2 Mini. سری GTS 2 هایلو از سه ساعت تشکیل شده که از لحاظ ظاهری خیلی شبیه هستند اما هر کدام ویژگی‌هایی دارند که ممکن است دو تای دیگر نداشته باشند. پس اگر قصد خرید دارید پیشنهاد می‌کنیم اول از همه تفاوت های آن‌ها را بشناسید.


ترفندهای ساعت هوشمند شیائومی میبرو


آموزش جامع راه اندازی ساعت های می برو شیائومی با اپلیکیشن Mibro Fit. اپلیکیشن Mibro fit هنوز کمی برای ما تازگی دارد. پس اگر Mibro خریدید این راهنما می‌تواند راه اندازی ساعت را برایتان راحت تر کند.


ترفندهای ساعت هوشمند شیائومی آیمیلب


ایمیلب یکی از زیر مجموعه های شیائومی است که بیشتر لوازمی مانند دوربین مداربسته توید می‌کند. اما این برند دو ساعت Kw66 و W12 هم دارد که ما آموزش های مربوط به آن‌ها را در این مقاله گردآوری کرده‌ایم:

آموزش جامع اتصال ساعت های ایمیلب شیائومی به گوشی با اپلیکیشن Glory Fit. کار با این اپلیکیشن برخلاف دیگر اپلیکیشن های این لیست خیلی راحت است و دردسرهای ثبت نام کردن را ندارد.


مسلم ۱۴۰۰/۶/۲۶ ۰۰:۳۴:۲۹
سلام لطفا در مورد ساعت هوشمند ایمیلب w12 مطلب بذارید. در مورد اپلیکیشن glory fit و کاربرد برنامه ها. متشکرم

نویسنده مسترکالا ۱۴۰۰/۶/۲۷ ۰۹:۲۳:۳۳
سلام. حتما به زودی ساعت های ایمیلب رو هم پوشش میدیم.

ثنا ۱۴۰۱/۱۱/۱۷ ۲۱:۴۲:۲۶
سلام من هرکاری میکنم نمیتونم پسورد رو وارد کنم حتی از حروف های کوچک و عدد هم استفاده کردم چیکار کنم؟

نویسنده مسترکالا ۱۴۰۱/۱۱/۲۵ ۰۱:۱۵:۱۵
سلام حتما توجه کنید که به بخش ثبت نام برید و اشتباها وارد لاگین نشده باشید

Mostafa ۱۴۰۱/۱۲/۶ ۰۱:۲۷:۴۳
لاگین هستش

Mostafa ۱۴۰۱/۱۲/۶ ۰۱:۱۸:۴۲
با سلام من توی قسمت face watch تم مورد نظرم رو دانلود کردم ولی روی ساعت نصب نمیشه ، میشه راهنمایی کنید که چکار کنم قبلاً راحت نصب میشد

نویسنده مسترکالا ۱۴۰۲/۲/۱۳ ۱۲:۰۲:۵۱
اتصالتون به ساعت رو دقیق چک کنید که حتما متصل باشه و اینکه وی پی ان هم روشن کنید تست کنید