برند مک دودو Mcdodo را بهتر بشناسیم!

برند مک دودو Mcdodo را بهتر بشناسیم!

معرفی برند مک دودو Mcdodo

برندی که امروز قصد معرفی آن را دارم در سایت مسترکالا خیلی محبوب است. این برند محصولاتی با کیفیت بالا تولید می‌کند که لزوما قیمت زیادی هم ندارند. مک دودوبرندی چینی متعلق به شرکت GuangDong بوده و در سال 2013 شروع به کار کرده است. محصولات مک دودو عموما لوازم جانبی گوشی موبایل مانند کابل شارژ، پاوربانک، هولدر و .. را شامل می‌شود.

تا همین چند سال پیش تصورات نسبت به محصولات چینی خیلی جالب نبود. حتی اگر کسی تصمیم می‌گرفت گوشی شیائومی بگیرد، همه توصیه می‌کردند که به هیچ وجه جنس چینی نخرد. اما حالا می‌بینیم که برند شیائومی یکی از بهترین و مقرون به صرفه ترین گوشی های موبایل و لوازم خانگی را تولید می‌کند و طرفداران زیادی هم دارد.

برند مک دودو هم یکی از همین برندهای کم شناخته شده و در عین حال با پتانسیل بالاست که قیمت مناسبی هم دارد. شاید کابلی که از برند مک دودو می‌خرید خیلی از برند انکر همان کابل ارزان تر باشد، اما این به این معنی نیست که قرار است کیفیت خوبی دریافت نکنید. 

برند مک دودو تیمی مستقل برای طراحی و توسعه محصولات خود دارد، که مجموعه ای از مهندسان و طراحان ارشد حوزه محصول در آن فعالیت می‌کنند. هدف این مجموعه ایجاد نوآوری و توسعه در عین حفظ اصالت است، که نهایتا به تولید لوازمی بهینه‌تر و هوشمندتر ختم می‌شود.

مک دودو برای 10 سال تمرکز خود را روی نوآوری های جدید در حوزه تکنولوژی قرار داد و در این مسیر لوازم زیر را به بازار عرضه کرد.


کابل های مک دودو


برای مشاهده همه کابل‌های شارژ مک دودو می‌توانید همینجا کلیک کنید.


مک دودو هر کابلی که دلتان بخواهد را تولید می‌کند. دنبال کابل شارژ می‌گردید؟ مک دودو دارد. کابل HDMI می‌خواهید؟ همینجا پیدایش می‌کنید.

اما مهم‌ترین نکته در مورد کابل هایی مثل کابل شارژ تایپ سی مک دودو Mcdodo CA-5920 این است که خیالتان از بابت Overcharge شدن یا آسیب دیدن گوشی راحت است. این کابل ها اکثرا به فناوری هایی مجهز شده‌اند که ولتاژ هر گوشی را تشخیص می‌دهد و به تناسب توانش گوشی را شارژ می‌کند. 

علاوه بر این دیگر نگران این نیستید که گوشی را داخل شارژ جاگذاشته‌اید. زیرا فناوری Auto Power Off به کار رفته در آن‌ها به محض پر شدن باتری جریان را کم کرده و از وارد شدن اضافه بار به گوشی جلوگیری می‌کند.


شارژرهای مک دودو


برای مشاهده همه شارژرهای مک دودو همینجا کلیک کنید.


شارژرهای GaN که یک نمونه از محصولات مک دودو است، در عین ابعاد کوچک می‌توانند توان بالایی به شما بدهند و از تکنولوژی نیمه رسانای Black سود جسته‌اند. به طور کلی شارژرهای مک دودو به دسته های زیر تقسیم شده‌اند:

- شارژرهای PD که امکان شارژ لپ تاپ را هم دارند

- شارژر ماشین که به درگاه فندکی ماشین وصل می‌شود

- شارژر وایرلس و هولدر که مناسب ماشین هم می‌باشد

- پاوربانک های همراه با پورت های متنوع


لوازم صوتی تصویری مک دودو


برای مشاهده همه لوازم جانبی صوتی تصویری مک دودو همینجا کلیک کنید.


مک دودو صاحب خط تولید هندزفری بلوتوث TWS‌ نیز هست. این برند چندین مدل هندزفری بی سیم و سیمی تولید کرده که برای همه مدل های گوشی مناسبند. علاوه بر این شما می‌توانید مبدل های صوتی تصویری را نیز از مک دودو تهیه کنید.

- هندزفری بلوتوث TWS

- هندزفری سیمی و گردنی

- مبدل های یو اس بی به Aux


هاب های مک دودو


در صورت تمایل به مشاهده همه هاب های مک دودو روی این لینک کلیک کنید.

هاب های بزرگ و کوچک همیشه راه خوبی برای حل مشکل لپ تاپ های کم پورت به شمار می‌روند. مک دودو های های متنوعی با کانکتور تایپ سی تولید می‌کند که خصوصا برای مک بوک ها و نوت بوک هایی که پورت های مهمی مانند HDMI را ندارند بسیار کاربردی است.


سایر لوازم الکتریکی مک دودو


در کنار محصولات بالا، مک دودو لوازمی همچون پنکه های رومیزی و هولدر گوشی هم تولید می‌کند که با وجود طراحی فانتزی، کاملا کاربردی و با کیفیت‌اند.



جوایز و افتخارات


مک دودو محصولاتش را با شعار «کارایی، امنیت، مقرون به صرفه یودن» تولید می‌کند. همین است که تعدادی از محصولات مک دودو برنده جوایز طراحی مانند IF و Reddot سال 2021 شده اند. این جوایز به محصولاتی تعلق می‌گیرند که در عین کارایی بالا، بهینه‌تر هستند و قدمی در تولید لوازم الکترونیکی نوین برداشته‌اند.

این کمپانی در کشورهای آسیایی، اروپایی، خاورمیانه، آمریکا و استرالیا مشغول به فعالیت بوده و بازار گسترده‌ای برای محصولات خود پیدا کرده است.



محمدصادق جنتی ۱۴۰۰/۱۲/۱۸ ۱۵:۵۷:۰۰
سلام ممنون بابت معرفی این برند خوش نام من خودم به شخصه دو ساله بابرند مک دودو اشنام و برای لوازم جانبیم سعی می کنم بیشتر مجموعه این برند خوبو داشته باشم. واقعا راضیم . یک برند شیک باکلاس و با کیفیت. دمتون گرم

محمد جواد زنقایی ۱۴۰۲/۳/۳ ۱۳:۳۲:۲۸
سلام،بله واقعا برند خوبی هست،من هم ایرپاد مک دودو دارم و واقعا جنس و کیفیت صدای بالایی داره،این ایرپاد رو با ایرپاد اپل مقایسه کردم و هیچ فرقی با همدیگر ندارند،طبق گفته یکی از دوستانم شرکت مک دودو لوازم جانبی اپل رو تولید میکنه و تحقیق کردم دیدم که واقعیت داره این خبر

نویسنده مسترکالا ۱۴۰۰/۱۲/۱۸ ۱۷:۲۸:۱۴
سلام و درود. از نظر مثبتتون ممنونم