بهترین ساعت‌های هوشمند برای موسیقی 2022

بهترین ساعت‌های هوشمند برای موسیقی 2022

بهترین ساعت هوشمند با قابلیت پخش موزیک

در سال‌های گذشته، تنها در فیلم‌های تخیلی و تصوراتمان می‌توانستیم استفاده از یک ساعت همه‌کاره را ببینیم. یکی از محبوب‌ترین شخصیت‌هایی که از چنین دستگاهی استفاده می‌کرد، کارآگاه گجت بود که با ساعت همه‌کاره‌ای که داشت از پس هر کاری برمی‌آمد. اما امروزه یکی از معمولی‌ترین گجت‌هایی که در طول روز از آن استفاده می‌کنیم ساعت هوشمند است. ساعت هوشمند، دستبند سلامت یا مچ بند ورزشی، همه با اتصال به گوشی‌های هوشمندمان با قابلیت‌هایی که دارند باعث شده‌اند تا کارهای روزمره را راحت‌تر و سریع‌تر انجام دهیم.

قابلیت‌هایی که در ساعت هوشمند خواهید داشت، به انتظارهایی که دارید بستگی دارد. آیا تمایل دارید بیشتر برای ورزش از آن استفاده کنید؟ یا می‌خواهید برای استفاده عمومی‌تر مانند مشاهده اعلانات و کنترل موسیقی از آن بهره‌مند شوید؟ در این راهنما به شما کمک می‌کنیم که ساعت هوشمند برای موسیقی و کارهای روزانه پیدا کنید.

اپل واچ سری 7

قطعا برای کاربران اپل، استفاده از لوازم جانبی این برند بهتر و راحت‌تر است. ساعت هوشمند اپل واچ سری 7، قابلیت ذخیره‌سازی 500 آهنگ و استریم از برنامه‌های اسپاتیفای، اپل موزیک و برنامه‌های پادکست را دارد. اپل برای طراحی ساعت هوشمند اپل واچ سری 7 از طراحی فوق‌العاده‌ای استفاده کرده و در حالت آنلاین و آفلاین می‌توانید از پخش موزیک استفاده کنید. لازم به ذکر است که اپل واچ سری 7، جهش بزرگی به نسبت نسل‌های قبلی ندارد اما در بین سایر گزینه‌هایی که برای خرید ساعت دارید، این مدل بهترین است به شرطی که آیفون داشته باشید.

صفحه نمایش فوق‌العاده، کنترل‌های راحت برای استفاده، طیف گسترده‌ای ازطرح‌های بند و واچ فیس، امکان استفاده از برنامه‌های متعدد و پشتیبانی از موسیقی همه ویژگی‌های شگفت‌انگیز این ساعت هوشمند هستند. یک ویژگی جالب و هیجان‌انگیز اپل واچ 7، بهره‌مندی از GPS داخلی است که به شما این قابلیت را می‌دهد در حالی که به گوشی متصل هستید و به موسیقی گوش می‌دهید، دویدن را ردیابی کنید. البته لازم به ذکر است که اگر ورزشکار هستید و برنامه Fitness+ اپل را ترجیح می‌دهید، اپل واچ 7 برای شما مناسب خواهد بود و می‌توانید از فعالیت‌هایی مانند دویدن، پیاده‌روی، دوچرخه‌سواری، یوگا و مدیتیشن بهره‌مند شوید.

سامسونگ گلکسی واچ 4

جدیدترین ساعت هوشمند سامسونگ این قابلیت را دارد که آهنگ‌ها را پوشه‌بندی کند و برای ساعت طولانی از عمر باتری آن بهره‌مند باشید. یک مزیت گلکسی واچ، به نسبت سایر مدل‌های ساعت هوشمند فضای ذخیره‌سازی بالای آن است که تا ظرفیت 16 گیگابایت قابل استفاده است.

سامسونگ گلکسی واچ 4 توانایی استریم اسپاتیفای و یوتیوب موزیک را در حالت آفلاین دارد و می‌توانید برای 40 ساعت از این ساعت هوشمند استفاده کنید. درواقع، عمر باتری بالا به لطف گوش دادن سامسونگ به حرف کاربران جهت عمر باتری بیشتر در آخرین به‌روزرسانی اتفاق افتاد. به لطف Wear OS می‌توانید از اسپاتیفای و یوتیوب در حالت آفلاین استفاده کنید. همچنین با اتصال LTE، سنسور ECG و بیش از 90 برنامه تمرینی هدایت شده شما یک ساعت هوشمند تناسب اندام و روزمره دارید که ظاهر فوق‌العاده‌ای دارد.

ایکس او WATCH 3

ساعت هوشمند XO با صفحه نمایش 1.3 اینچی دایره‌ای TFT یکی دیگر از ساعت‌های دارای اسپیکر و میکروفون است که قابلیت پخش موسیقی دارد. این ساعت هوشمند از قابلیت‌های ورزشی، نمایش اعلانات گوشی هوشمند و امکان پاسخ و مکالمه از طریق ساعت را پشتیبانی می‌کند؛ همچنین ساعت XO WAHTCH3 دارای استاندارد IP67 برخوردار است و در مقابل گرد و غبار، رطوبت و آب مقاوم است. ویژگی قابل توجه این ساعت مناسب موسیقی، حذف نویزهای اضافه است که به شما این امکان را می‌دهد مکالمه باکیفیتی از طریق ساعت هوشمندتان داشته باشید. لازم به ذکر است که این ساعت قابلیت شماره‌گیری و برقراری تماس دارد و می‌توانید از دفترچه تلفن آن استفاده کنید.

وان پلاس Oneplus W301CN

برند وان پلاس بیشتر با گوشی‌های هوشمند و هدفون شناخته شده است اما به تازگی محصول جدیدی، تحت عنوان ساعت هوشمند با قابلیت‌های شگفت‌انگیز عرضه کرده است. ساعت هوشمند وان پلاس W301CN، اولین ساعت هوشمند شرکت وان پلاس است و ویژگی‌های فوق‌العاده‌ای دارد. این ساعت هوشمند قابلیت نمایش نوتیفیکیشن‌های تلفن همراه و پیام‌های مربوط به بعضی اپلیکیشن‌ها را دارد. ساعت وان پلاس میکروفون و اسپیکر داخلی دارد که در نتیجه می‌توانید تماس‌های دریافتی را با ساعت پاسخ دهید و مکالمه کنید. وان پلاس W301CN دارای 4 گیگابایت حافظه داخلی است و می‌توانید حدود 500 مورد از موزیک‌های موردعلاقه‌تان را داخل ساعت همیشه همراه داشته باشید و بدون گوشی هوشمندتان از گوش دادن به آن‌ها لذت ببرید. البته لازم به ذکر است که این حافظه 4 گیگابایتی تنها برای موزیک در نظر گرفته نشده و بخشی از آن برای سایر برنامه‌های ساعت استفاده خواهد شد.

این ساعت هوشمند توانایی پشتیبانی از 110 حالت ورزشی را دارد اما به طور کلی، 15 مورد از آن قابل شناسایی توسط خود ساعت است. لازم به ذکر است که ساعت هوشمند وان پلاس W301CN قابلیت پشتیبانی از زبان فارسی را ندارد و در نتیجه، پیام‌‎های فارسی قابل مشاهده نیستند. همچنین، از ساعت وان پلاس W301CN، تنها کاربران اندروید 6 به بالا می‌توانند استفاده کنند و کاربران آیفون، امکان استفاده از این ساعت را ندارند.

عمر باتری ساعت هوشمند

در ساعت‌های هوشمند، عمر باتری تقریبا بین یک الی دو روز است و با اضافه شدن قابلیت‌های ویژه، عمر باتری تغییر می‌کند. البته برخی از آن‌ها عمر باتری طولانی‌تری دارند و به نسبت ممکن است که امکانات کم‌تری نیز داشته باشند؛ اما نکته مهم این است که مطمئن شوید به سرعت شارژ می‌شود.

در آخر، به شما پیشنهاد می‌کنیم برای خرید لوازم جانبی ساعت هوشمند و شخصی‌سازی دستگاه خود سایت مسترکالا را انتخاب کنید.