بهترین پاوربانک های بیسوس

بهترین پاوربانک های بیسوس

بهترین پاوربانک باسئوس چیست؟

آیا تا به حال برای خرید یک مدل پاوربانک که بتواند دستگاه‌های شما را چندین بار شارژ کند، مشکل پیدا کرده‌اید؟ از حق نگذریم! انتخاب پاور بانک برای بسیاری از افراد کار دشواری است زیرا در بازار برندهای مختلفی وجود دارند که هر کدام ویژگی‌ها و قیمت‌های گمتفاوتی را ارائه می‌دهند. اما برخی از برندها مانند بیسوس (Baseus) توانسته‌اند تعادل خوبی بین کیفیت و قیمت ایجاد کنند. به همین دلیل طیف گسترده‌ای از کاربران در همه اقشار، توانایی خرید پاوربانک‌های این برند معتبر چینی را دارند. در این بررسی به شما کمک می‌کنیم تا بهترین پاوربانک های بیسوس را بشناسید و سپس محصول مورد نظر خود را خریداری کنید.

9 مدل از بهترین پاوربانک های بیسوس

شکی وجود ندارد که پاور بانک یک دستگاه ضروری برای بیشتر افراد است. از دانشگاه رفتن گرفته تا سینما، این امکان را خواهید داشت که از پاور بانک خود در هر موقعیتی استفاده کنید. در این میان، پاوربانک های بیسوس می‌توانند به یک همراه همیشگی برای شما تبدیل شوند. محصولات این برند با قدرت شارژ بالا، باتری‌های بادوام و طراحی منحصر به فرد ساخته می‌شوند. همچنین به دلیل اندازه کوچک و وزن کم به راحتی در جیب و کیف قبل ذخیره سازی هستند.
پس اگر به دنبال خرید بهترین پاوربانک های بیسوس هستید، ما در زیر به معرفی 10 مدل برتر این برند اشاره می‌کنیم:

پاوربانک 20000 بیسوس Baseus Blade PPDGL-01 توان 100 وات

این محصول یکی از بهترین پاور بانک های بیسوس در بازار است. این دستگاه دارای توان 100 وات و باتری 20 هزار میلی آمپر ساعت است که برای شارژ گوشی‌های هوشمند، تبلت‌ها و سایر دستگاه‌های قابل استفاده خواهد بود. علاوه بر این، Baseus Blade یک چراغ نشانگر وضعیت شارژ دارد که در شرایط کم نور نیز به راحتی دیده می‌شود.
این پاور بانک راه حل خوبی را برای شارژ مک بوک پرو 16 اینچی فراهم کرده است، به طوری که 36 درصد شارژ را تنها در 30 دقیقه ارائه می‌دهد. این پاوربانک همچنین نازک‌تر از یک لپ ‌تاپ است و به راحتی در جیب و کیف شما ذخیره می‌شود. وزن سبکش نیز باعث می‌شود تا بتوان آن را به آسانی جابه جا کرد. همچنین بر روی جنس رویی محصول اثر انگشت باقی نمی‌ماند.

پاوربانک 30000 بیسوس Baseus Amblight PPLG-A01 65W

اگر به دنبال پاوربانکی هستید که بتواند به سرعت دستگاه‌های شما را شارژ کند، Baseus Amblight PPLG-A01 گزینه خوبی است. این دستگاه دارای خروجی 65 وات و باتری 30 هزار میلی آمپر در ساعت است. با این ظرفیت باتری می‌توانید آیفون 8 را تا 8 بار، سامسونگ S9 را تا 5 بار یا لپ تاپ را 1.5 بار شارژ کنید.
ویژگی شارژ سریع باعث می‌شود تا بتوانید دستگاه‌های بیشتری را در مدت زمان کمی شارژ کنید. این مکان را دارید تا به طور همزمان سه دستگاه را از طریق سه پورت شارژ کنید. این پاورنک همچنین دارای یک روکش آلومینیومی با قابلیت دفع حرارت و یک سیستم محافظ مدار داخلی است که ایمنی دستگاه‌های شما را حین شارژ حفظ می‌کند.

پاوربانک 10000 بیسوس Baseus Adaman Metal Digital Display PPAD000001 2021

این پاوربانک دارای ظرفیت 10 هزار میلی آمپر در ساعت است. شما می‌توانید آیفون 13 پرومکس خود را از صفر تا 100 در حدود 2.5 بار، سامسونگ S10 حدود 3.4 بار و مک بوک پرو 15 اینچی حدود 1.4 بار شارژ شما را تامین کند. Adaman تا سه آمپر شارژ می‌شود و حتی دارای یک پورت USB-C است که می‌تواند تا 65 وات را پشتیبانی کند.
این پاوربانک از فناوری شارژ سریع PD پشتیبانی می‌کند. شما می‌توانید لپ ‌تاپ خود را در مدت زمانی کوتاهی شارژ کنید. این پاوربانک از آلیاژ آلومینیوم درجه بالا تولید شده است، به همین دلیل وزن کمی دارد و جابجایی آن آسان است.

پاوربانک وایرلس 10000 مگنتی بیسوس Baseus Magnetic Wireless Quick Charge PPCXW10 PPMT-03 توان 20 وات

این پاوربانک با سری آیفون 12 و سایر دستگاه‌های مجهز به MagSafe سازگار است. به علاوه، با داشتن پورت‌های USB-A و Type-C می‌تواند تا سه دستگاه را به طور همزمان شارژ کند.

پاوربانک 20000 بیسوس Baseus Qpow Digital Display PPQD-H01

این پاوربانک به اندازه‌ای کوچک و سبک وزن است که می‌توان آن را در داخل جیب یا کیف خود قرار دهید و به هر مکانی حمل کنید. Baseus Q Pow به اندازه کافی ایمن است و می‌تواند در برابر شارژ طولانی مدت مقاومت کند.
این پاوربانک یک کابل مخصوص آیفون دارد، بنابراین لازم نیست خودتان این کابل را جداگانه بخرید، مگر اینکه بخواهید گوشی خود را با سرعت بیشتری شارژ کنید. همچنین می‌توانید چندین دستگاه را با استفاده از این پاوربانک شارژ کنید.

پاوربانک 20000 فست شارژ بیسوس Baseus PPMN-B01 Super Mini Digital Display

این پاوربانک جیبی که ضد خش و ضد لغزش است، به شما امکان می‌دهد دو دستگاه را به طور همزمان شارژ کنید. پورت‌های شارژ Type-C و USB امکان شارژ سریع گوشی هوشمند شما را از صفر تا 50 درصد فقط در 30 دقیقه ارائه می‌دهند. باتری این پاوربانک از نوع لیتیومی است که می‌توان آن را تا 22.5 وات شارژ کرد. همچنین این محصول دارای یک صفحه نمایش دیجیتال برای مشاهده میزان شارژ است.

پاوربانک 30000 فست شارژ بیسوس Baseus Amblight QC3.0 Power Bank PPLG-01

را برای شارژ با ظرفیت بالا فراهم می‌کند. Baseus Ambilight می‌تواند سرعت خود را هنگام شارژ سه تا چهار دستگاه حفظ کند. این پاوربانک دارای یک کابل Type-C، چهار خروجی USB و دو رابط برای شارژ کردن دستگاه‌های مختلف است. این محصول امکان شارژ 50 درصدی تنها در 30 دقیقه را نیز فراهم می‌کند. این دستگاه همچنین دارای یک صفحه نمایش LED است که وضعیت باتری و میزان ولتاژ را نشان می‌دهد.

پاوربانک 30000 میلی آمپر بیسوس Baseus Mini JA X30 30000mAh PPJAN-C01 PD

این پاوربانک همراه مناسبی برای شارژ گوشی‌های هوشمند میان رده است. Baseus Mini JA دارای دو خروجی USB است که امکان شارژ فوق العاده سریع نوت بوک، لپ تاپ و گوشی همراه را به طور همزمان و تا چندین بار فراهم می‌کند. همچنین یک تراشه هوشمند، باتری لیتیوم پلیمری و 5 سطح حفاظتی دیگر برای استفاده ایمن در دستگاه تعبیه شده‌اند. همچنین از طریق نشانگر LED متوجه می‌شوید که دستگاه در حال شارژ شدن است.

پاوربانک 10000 و شارژر دیواری بیسوس Baseus PPNL010001 Power Station 2

این شارژر هیبریدی قابل حمل و فوق سریع دارای محافظ‌های داخلی است که امکان شارژ ایمن دو دستگاه را به طور همزمان و تا چندین بار فراهم می‌کند. پورت USB-C همچنین می‌تواند دستگاه‌ها را با توان 20 وات شارژ کند. همچنین این محصول دارای یک دوشاخه تاشو برای اتصال به دیوار جهت شارژ انواع دستگاه‌های مختلف است.

نحوه انتخاب بهترین پاور بانک بیسوس براساس نیاز

قبل از خرید پاوربانک مناسب ابتدا باید نیازهای خود را بررسی کنید. برای کمک به شما در درک نیازهای خود، تعدادی سوال به شرح زیر آماده کرده‌ایم:
آیا به پاوربانکی نیاز دارید که بتواند چندین دستگاه را همزمان شارژ کند؟
آیا دستگاهی می‌خواهید که عمر باتری طولانی داشته باشد؟
آیا به دنبال پاوربانکی هستید که بتواند سریع شارژ کند؟
آیا محصولی را می‌خواهید که برای مدت طولانی دوام بیاورد؟
برای شما ویژگی‌هایی مانند چراغ نشانگر باتری مهم است؟
آیا تعداد و نوع درگاه‌های ورودی و خروجی برای شما مهم است؟
آیا پاوربانکی می‌خواهید که در برابر اتصال کوتاه، بالا رفتن دما، شارژ بیش از حد و غیره ایمن باشد؟
آیا به دنبال پاور بانکی هستید که قابل حمل باشد و به راحتی در جیب قرار گیرد یا به پریز دیواری متصل شود؟
هنگامی که به این سوالات پاسخ دادید، زمان آن است که انتخاب خود را محدود کنید. از بین مدل‌هایی که در بالا معرفی کردیم، دو یا سه محصول که به نیازهایتان نزدیک‌تر هستند را انتخاب کنید. سپس ببینید توانایی خرید کدام پاوربانک را دارید. همچنین در زمان خرید به گارانتی محصول توجه کنید.

کلام آخر
با افزایش تمایل افراد برای کار با وسائل دیجیتالی در محیط‌های مختلف، پاوربانک‌ها به دستگاه‌هایی ارزشمند تبدیل شده‌اند. هر کاربری می‌تواند از پاوربانک خود برای شارژ تلفن هوشمند، لپ تاپ یا سایر دستگاه‌های دیجیتالی در مکان‌هایی که پریز برق وجود ندارد استفاده کند. اما انتخاب برند و نوع ویژگی‌های یک پاوربانک مهمترین بخش در فرآیند خرید است
در زمان خرید پاوربانک به سراغ برندهای معتبر بازار بروید تا محصولی مطمئن را خریداری کنید. در این میان، برند چینی بیسوس به دلیل ایجاد تعادل بین کیفیت و قیمت توانسته بخش مهمی از بازار شارژهای همراه در کشور را به خود اختصاص دهد. شما با خرید بهترین پاوربانک های بیسوس از «مستر کالا» می‌توانید نیازهای اساسی خود را جهت داشتن محصولاتی باکیفیت برطرف کنید.