معرفی برند میشن Meetion

معرفی برند میشن Meetion

برند میشن چیست و چه چیزهایی تولید می کند؟

شرکت تکنولوژی میشن یکی از تولید کنندگان حرفه ای در زمینه تحقیق و توسعه و تولید لوازم جانبی گیمینگ و سایر لوازم جانبی کامپیوتر است که در سال 2013 تأسیس شد. پس از چندین سال فعالیت شرکت MEETION به یکی از شرکت های با فناوری پیشرفته تبدیل شده است که ترکیبی از تحقیقات و تولید و بازاریابی و همچنین خدمات پس از فروش خوب را به مشتریان ارائه می‌کند.
از زمان تأسیس شرکت میشن شعار، "ترویج، توسعه و نوآوری محصولات بر پایه علم و فناوری" فلسفه تجاری شرکت میشن بوده است. که باعث شده مجموعه ای از طراحی جدید و ایده های منحصر به فرد به همراه لوازم جانبی گیمینگ با کیفیت برتر تحت این فلسفه با موفقیت به بازار عرضه شود.
محصولات شرکت Meetion در دو دسته بندی کلی محصولات گیمینگ و محصولات اداری تولید می‌شود. محصولات گیمینگ میشن شامل زیر دسته‌های موس، کیبورد، هدفون، موس پد، پک‌های کمبو، میکروفون، صندلی و میز گیمینگ می‌شوند.

محصولات اداری میشن شامل موس، کیبورد و پک‌های کمبو می‌شود.
محصولات شرکت میشن از کیفیت بالا و قیمت کمتری نسبت به برند‌های معروف موجود در بازار برخوردارند که باعث محبوبیت این برند در کشور‌های مختلف جهان شده است.

کیبورد‌های Meetion
کیبورد‌های تولید شده در شرکت میشن به دو صورت کیبورد های گیمینگ و کیبوردهای اداری بوده که دارای تفاوت‌ها و کاربری‌های خاصی هستند.
یکی از دلایل اصلی که گیمر‌ها کیبورد‌های گیمینگ را برای بازی انتخاب می‌کنند این است که که اغلب کیبورد های گیمینگ دارای کلید‌های مکانیکی بوده که باعث می‌شود سرعت پاسخ آن‌ها بالاتر باشد. بیشتر کاربران معمول کامپیوتر متوجه تاخیر در زمان پاسخ نشده، اما برای گیمرها حتی صدم ثانیه نیز مهم است و این زمان تاخیر می تواند به معنای تفاوت برد و باخت باشد.
کیبورد‌های گیمینگ معمولا دارای قابلیت‌های ویژه‌ای نسبت به کیبورد‌‌های معمول هستند این قابلیت‌ها شامل فعال کردن همزمان چند کلید، بک لایت کلید ها، سرعت پردازش بالا، طول عمر بالا، فاصله بیشتر کلید ها و استراحتگاه دست می‌باشند.

پد موس میشن
یکی از مشکلاتی که موس های اپتیکال دارند، کار نکردن یا لغزیدن روی سطوح مختلف مثل شیشه است و در صورتی که شما از یک موس اپتیکال استفاده کنید که عموما موس های گیمینگ از این نوع هستند، قطعا در مواردی به مشکل خواهید خورد. پس بهترین راه حل، استفاده از یک پد موس مناسب است که به شما اجازه می دهد تا روی سطوح مختلف از موس پد خود استفاده کنید.

صندلی‌های گیمینگ میشن
اگر یک گیمر هستید که ساعت‌هایی طولانی را به طور مداوم مقابل صفحه نمایش خود سپری می کنید و در اثر نشستن طولانی بر روی صندلی‌های معمولی دچار خستگی مفرط و دردهای عضلانی می‌شوید. قطعا باید صندلی خود را عوض کنید.
از این رو معمولا گیمر‌ها صندلی‌های گیمینگ را به صندلی‌های عادی ترجیح می‌دهند. صندلی‌های گیمینگ Meetion دارای طراحی ارگونومیک بوده و جنس زیری آن‌ها از فوم سرد است که طی استفاده طولانی تغییر شکل نمی‌دهند.

هدست‌های گیمینگ میشن
هدست‌های گیمینگ معمولا از نوع سیمی هستند و هدست‌های گیمینگ میشن نیز از این قائده مستثنی نیستند. هدفون های سیمی بین گیمرها محبوب‌ترند زیرا که تاخیر نسبتا کمتری نسبت به هدفون‌های وایرلس دارند. هدست‌های گیمینگ میشن دارای طراحی ارگونومیک بوده و در استفاده مداوم و طولانی مدت باعث خستگی نمی‌شوند.

برای مشاهده تمام محصولات جذاب برند Meetion اینجا کلیک کنید