بهترین بازی های موبایلی سال 2022

بهترین بازی های موبایلی سال 2022

بهترین بازی های موبایلی سال 2022

با پیشرفت چشمگیر گوشی های موبایل و همه گیر شدن این محصولات در دنیا، علاقه به بازی و سرگرمی نیز افزایش پیدا کرد است. از طرف دیگر دیگر نیاز نیست شما دارای کنسول های گیم باشید و با گوشی تلفن خود به راحتی می توانید به روز ترین بازی های موجود در بازار را انجام دهید. ما در این مقاله سعی داریم بهترین بازی های اندروید و IOS در سال 2022 را به شما معرفی کنیم.
ابتدا به معرفی پنج بازی معروف اندرویدی در سال 2022 می‌پردازیم.

Oddmar
این بازی درباره ی یک وایکینگ طرد شده از قبیله بوده که هم قبلیه های کاراکتر اصلی آن را جدی نمی گیرند؛ اما بعد از اتفاقی ناگهانی تمام او تصمیم می گیرد خودش را به هم قبیله ی ها و حتی به خودش ثابت کند. گرافیک و گیم پلی این بازی بسیار جذاب بوده و باعث شده نمرات بالای از منتقدان بازی های موبایلی بگیرد. شما میتوانید با تبر و سپر با دشمنان مبارزه کرده و حتی دارای توانمندی های خاصی نیز خواهید بود. به طور کلی داستان و گیم پلی این بازی بسیار مهیج و جذاب بوده و شما بعد از یکبار بازی کردن حتما علاقه به پایان دادن به آن را پیدا خواهید کرد.

Apex Legends Mobile
بعد از مدت ها نسخه اندروید بازی اپکس لجندز نیز در سال 2022 توسط شرکت Electronic Arts به بازار ارائه شد. این بازی را می توان رقیب سرسخت بازی کال اف دیوتی در این سبک از بازی ها دانست. این بازی مانند بازی اصلی (نسخه PC) دارای گرافیک بالا، گیم پلی بی نظیر، رابط کاربری قوی، نقشه های جذاب و متعدد، انواع سلاح و تجهیزات جنگی، چالش های جذاب و … می باشد. شما در بازی Apex Legends Mobile می توانید به صورت تکی و یا گروهی به مبارزه و جنگ با حریفان خود بپردازید. این بازی نیز مثل بازی های هم نوع خود دارای بتل رویال بوده که شما از هواپیما بیرون پریده و در مپی فرود خواهید آمد؛ در ابتدا شما سلاح و مهمات نداشته و باید به دنبال تجهیزات مورد نیاز گشته و با حریفان خود به مبارزه بپردازید.

Disney Mirrorverse
بازی Disney Mirrorverse یک بازی در سبک اکشن بوده که از شخصیت های شرکت دیزنی برای کاراکترهای این بازی استفاده شده است. شما در این بازی باید به جنگ نیروهای تاریک و شیطانی بروید. در ابتدا بازی، برای جنگیدن بهتر و بقاء به شما آموزش هایی داده می شود تا بتوانید با شخصیت انتخابی خود بیشتر آشنا شده و قابلیت های مبارزه با آن را بیاموزید. بازی Disney Mirrorverse دارای داستانی بوده که چند فصل دارد؛ در هر فصل شما با شخصیت های جدیدی که آزاد کرده اید (در فصل قبلی) و حول محور همان شخصیت داستان جدیدی را تجربه خواهید کرد. این بازی به گونه ای طراحی شده که هر چه شما در بازی پیشروی می کنید بازی نیز سخت تر و جذاب تر خواهد شد. بازی Disney Mirrorverse دارای گیم پلی و گرافیک بالای است که برای شما در هنگام بازی بسیار لذت بخش خواهد بود. اگر شما علاقه به شخصیت های دیزنی دارید، این بازی می تواند برای شما بسیار جذاب و سرگرم کننده باشد.

Streets of Rage 4
بازی Streets of Rage 4 (شورش در شهر خودمان) یکی از قدیمی ترین و محبوب ترین بازی های شناخته شده در دنیای بازی های ویدئویی است. این بازی در گذشته برای کنسول سگا (SEGA) عرضه شده و با محبوبیت و بازخورد بالایی مواجه شد. گیم پلی این بازی در عین شباهت به نسخه های قدیمی خود، ارتقا پیدا کرده و گرافیک آن نیز جذاب تر شده است. شما در این بازی باید به شهری که پر از جرم و جنایت شده است رفته و این شهر را پاکسازی کنید. شما در این بازی می توانید شخصیت مورد نظر خود را از بین شخصیت های قدیمی و جدیدی که ایجاد شده انتخاب کنید. هر شخصیت دارای نوع مبارزه مخصوص خود است. شما می توانید در این بازی سطح سختی بازی را انتخاب کرده و متناسب با آن امتیاز جمع آوری کنید. با سپری کردن هر مرحله، کاراکتر جدیدی برای شما باز خواهد شد که این امر باعث جذابیت بیشتر بازی شده است. نکته دیگر این بازی، انجام بازی به صورت چند نفر (تا چهار نفر) است. به طور کلی انجام این بازی خارج از لطف نبوده و قطعا اگر شما خاطراتی با نسخه های قبلی این بازی داشته باشید، از بازی کردن این بازی لذت خواهید برد.

GRID Autosport
اگر گیمر باشید حتما اسم GRID Autosport را شنیده و می دانید که این بازی بسیار جذاب و محبوب بوده است. بازی GRID Autosport دارای گرافیک بسیار بالا، گیم پلی عالی، ماشین های متنوع و به روز به همراه مسیر و نقشه های گوناگون می باشد. شما در این بازی می توانید به صورت آنلاین با رقبای خود در سراسر جهان به مسابقه بپردازید و امتیاز جمع آوری کنید. این بازی بسیار مهیج و جذاب بوده و کافی است یکبار این بازی را انجام دهید تا دیوانه وار این بازی را دوست داشته و تا آخر آن مراحل را پشت سر بگذارید.

در قسمت دوم این مقاله به معرفی پنج بازی معروف برای آیفون (IOS) در سال 2022 می پردازیم.
Marvel Snap
بازی مارول اسنپ یک بازی کارتی با شخصیت های فیلم های مارول بوده که شما با استفاده از کارت های موجود به رقابت با رقبای خود می پردازید. نحوه رقابت در این بازی به صورت تک به تک بوده و شما با استفاده از کارت ها و شخصیت های مارول می توانید به انجام این بازی بپردازید. بازی Marvel Snap دارای 150 شخصیت از قبیل گروت، ونوم، ایرون من و … می باشد و در هر اپدیت به تعداد این شخصیت ها اضافه خواهد شد. موزیک متن این بازی، یکی از نکات مثبت در هنگام بازی بوده و به شما حس خوبی را منتقل خواهد کرد.

Tomb Raider Reloaded
بالاخره بازی تام رایدر ریلودد برای گوشی های آیفونی و IOS ارئه شد. Tomb Raider Reloaded یک بازی اول شخص با گرافیک مناسب بوده که در حین بازی شما با چالش های متفاوت و جذابی روبرو خواهید شد. شما در این بازی با استفاده از اسلحه با دشمنان و رئیس های بازی جنگیده و باید معماهای بازی را حل کنید.

CarX Street
شما در این بازی با استفاده از ماشین های متفاوت و قابل تقویت می توانید به رقابت با حریفان پرداخته و با آنان به مسابقه بپردازید. همانطور که در ابتدا گفتیم، مسابقات این بازی در خیابان برگزار شده و دارای گرافیک بالای می باشد که به شما حس واقعی بودن مسابقات را منتقل خواهد کرد. شما می توانید متناسب با سلیقه ی خود ظاهر و موتور ماشین ها را طراحی و بازسازی کنید. به طور کلی این بازی می تواند به شما حس یک مسابقه ی خیابانی واقعی را منتقل کند.

Diablo immortal
بازی Diablo immortal جز بازی های MMO بوده که می توانید همزمان با بازیکنان دیگر نیز بازی کنید. شما در ابتدای بازی می توانید شخصیت مورد نظر خود را انتخاب و شخصی سازی کنید؛ قابلیت های هر شخصیت با دیگری کاملا متفاوت خواهد بود. شما در این بازی باید با هیولا و نیروهای شیطانی که شهر رو فرا گرفته اند مبارزه کرده و شهر را نجات دهید. مراحل این بازی کوتاه بود و حدود یک رب به طول خواهد انجامید. داستان و شخصیت های بازی Diablo immortal بسیار جذاب و کاربر پسند است؛ بعلاوه گیم پلی و گرافیک خوب این بازی باعث جلب توجه منتقدان و گیمرها شده است.

Apex Legends
ایپکس که در بالا آن را بعنوان یکی از پنج بازی برتر اندروید معرفی کردیم، جزو بازی‌های برتر iOS هم هست و در هر دو پلتفرم پرطرفدار است.

تا اینجا ما به شما 10 بازی برتر اندرویدی و IOS را معرفی کرده‌ایم. اما برای اینکه شما برای بازی کردن با گوشی موبایل راحت تر و دقیق تر باشید، و یا اگر گیمر حرفه‌ای هستید می توانید از وسایل جانبی متعدد گیمینگ استفاده کنید. این وسیله ها باعث می شوند که شما در هنگام بازی راحت تر بوده و حس بهتری در هنگام بازی داشته باشید. در ادامه به معرفی چند لوازم جانبی گیمینگ می پردازیم تا شما با این وسیله ها گیمینگ بیشتر آشنا شوید؛ در صورت تمایل می توانید این کالاها را از سایت مستر کالا تهیه کنید.

تاچ انگشتی گیمینگ شیائومی Xiaomi Black Shark

انگشت های شما با استفاده از این محصول دیگر عرق نکرده و خیس نخواهد شد؛ در نتیجه دقت شما بالا رفته و از بازی کردن نیز لذت بیشتری خواهید برد.

هندزفری سیمی گیمینگ شیائومی Xiaomi Black Shark BE08

هندزفری های سیمی بهترین گزینه برای گیمرها هستند؛ علت این امر نیز تاخیر صدای بسیار پایین این محصولات است. این هندزفری شیائومی علاوه بر تاخیر بسیار پایین دارای کیفیت بسیار بالایی بوده و صداهای بازی (قدم زدن، شلیک و …) را به خوبی به گوش شما رسانده و باعث دقت و عملکرد مثبت شما در هنگام بازی خواهد شد.

فن گیمینگ موبایل میشن Meetion MT-CP100

اکثر گیمرها با مشکل داغ شدن گوشی های خود مواجه هستند. داغ شدن گوشی باعث آسیب به گوشی و هنگ کردن و لگ در بازی خواهد شد. شما با استفاده از فن های گیمینگ می توانید دمای گوشی خود را هنگام انجام بازی کاهش دهید و از آسیب به گوشی و خراب شدن بازی جلوگیری کنید.

کابل لایتنینگ الدینیو LDNIO LS581 طول 1 متر و شدت جریان 2.4 آمپر

یکی دیگر از مشکلات گیمرها، خالی شدن شارژ باتری گوشی است. شما می توانید گوشی خود را به شارژ متصل کنید اما عموما سری (کانکتور) کابل ها بسیار بزرگ بوده و جای قرار گرفتن انگشت و دست را اشغال کرده و شما هنگام بازی راحت و آزاد نخواهید بود. اما راه حل این قضیه می تواند کابل الدینیو باشد که دارای سری (کانکتور) خمیده و 90 درجه است؛ خمیده بودن این کانکتور باعث می شود شما در هنگام اتصال گوشی به کابل بتوانید به راحتی گوشی را بدون اینکه شما را اذیت کند به دست بگیرید.

شارژر وایرلس مگنتی و فن خنک کننده مک دودو Mcdodo CH-2120 توان 15 وات

شما با استفاده از این محصول می توانید در حین بازی کردن گوشی خود را به صورت وایرلس شارژ کنید؛ مجهز بودن این شارژر به فن خنک کننده باعث شده که در هنگام شارژ، گوشی شما نیز داغ نکند.

دسته بازی فن دار ایکس او XO H6B

استفاده از این دسته باعث راحتی بیشتر شما خواهد شد؛ چون گوشی شما بر روی این محصول قرار گرفته و شما آزادی عمل بیشتری خواهید داشت. بعلاوه این دسته بازی به شما دو کلید فیزیکی هم داده که می تواند در بعضی از بازی ها و با شخصی سازی کلیدها از آن ها بهترین استفاده را ببرید. مجهز بودن دسته بازی ایکس او به فن خنک کننده نیز باعث داغ نشدن گوشی شما در هنگام بازی در طولانی مدت خواهد شد.

دسته بازی بلوتوثی شیائومی Xiaomi Elite XMGP01YM

شما می توانید این محصول را به گوشی موبایل، تبلت، تلویزیون هوشمند و … متصل کرده و با استفاده از آن به انجام بازی های مختلف بپردازید. طراحی این دسته مانند دسته های کنسول بازی بوده و انجام بازی با آن بسیار راحت خواهد بود. شما با استفاده از بلوتوث و وایفای می توانید به این دسته بازی متصل شوید. این محصول دارای باتری بوده و قابل شارژ است.