بهترین هولدر موبایل مناسب خودرو کوییک

بهترین هولدر موبایل مناسب خودرو کوییک

چه هولدرهایی برای خودرو کوییک مناسب است؟

این روزها استفاده از هولدر در خودرو بیش تر گذشته مورد توجه واقع شده است. همه گیر شدن استفاده از گوشی های هوشمند حین رانندگی و خطرات ناشی از آن، باعث شده است استفاده از هولدر بیش از پیش احساس شود.
اگر خودرو شما از خانواده کوییک است؛ در این مقاله سعی داریم به چند نوع هولدر خودرو که مناسب خودرو آن ها است بپردازیم. کوییک در چند مدل کوییک معمولی، کوییک R/R پلاس، کوییک S و کوییک اتوماتیک پلاس به بازار عرضه شده است که همگی دارای کابین و داشبورد شبیه به هم هستن و می توان پیشنهاد های یکسانی ارائه داد.

هولدر ها عموما در چند نوع مختلف طراحی و به بازار عرضه شده اند که عموم آن ها را می توان در نوع داشبوردی/شیشه جلو و دریچه کولری دسته بندی کرد. البته انواع دیگری مثل هولدرهای آینه وسط و جا لیوانی هم در بازار عرضه شده اند که در دسته سایر هولدرها قرار می گیرد. هرکدام از این دسته بندی ها خود نیز شامل انواع مختلف هستند.
در رابطه با هولدر داشبوردی و شیشه جلو توجه به فضای کم، شیب و انحنا داشبورد کوییک ممکن است این هولدرها خوب فیکس نشود یا بعد از مدتی کنده شود.
در ادامه به معرفی چند هولدر که برای خانواده کوییک مناسب است، می پردازیم.

هولدرهای مناسب داشبورد و شیشه جلو
این هولدرها عموما روی داشبورد فیکس می شوند یا می توان روی شیشه آن ها را نصب کرد. پایه آن ها با مکنده یا برچسب به محل مورد نظر نصب می شود.

هولدر و شارژر وایرلس چندکاره شیائومی Xiaomi WCJ05ZM

این هولدر از کمپانی شیائومی را هم می توان در دسته داشبوردی قرار داد و هم در دسته دریچه کولری. در داخل پک آن سه نوع پایه شامل داشبوردی و دو نوع دریچه کولری قرار دارد. از ویژگی های منحصر به فرد آن شارژر وایرلس 50 واتی آن است و یک شارژر فندکی 100 وات به همراه کابل نیز داخل پک آن موجود است. باز و بسته شدن گیره های آن نیز به صورت الکتریکی انجام می شود.

هولدر و پایه نگهدارنده بیسوس Baseus Tank Gravity

هولدر بیسوس را نیز می توانید روی داشبورد و شیشه اتومبیل نصب کنید و گوشی خود را روی آن قرار دهید. گیره های آن به صورت گرانشی و در اثر فشار حاصل از وزن گوشی آن را در بر می گیرد. برای گوشی های 4.7 تا 6.5 اینچ مناسب است و به صورت 360 درجه می توانید زاویه گوشی را تنظیم کنید.

هولدر و پایه نگهدارنده جویروم Joyroom JR-ZS259

هولدر جویروم ZS259 بر روی شیشه جلو و داشبورد قابل نصب است. بازوی این هولدر به صورت خرطومی منعطف است که باعث می شود زاویه مورد دلخواهتان را به راحتی تنظیم کنید. پایه ثانویه به قرارگیری محکم تر گوشی کمک می کند. گیره نگهدارنده با فشار گیره های کناری گوشی را در بر می گیرد.

هولدر ایکس او XO C96A

هولدر ایکس او C96A دارای پایه برچسب دار است و می توانید آن را روی داشبورد خودرو بچسبانید. البته توجه داشته باشید گیره این هولدر مگنتی است و بیشتر برای گوشی آیفون 12 به بعد و گوشی هایی که در قاب پشتی خاصیت آهنربایی دارند، مناسب است. این هولدر فضای بسیار کمی می گیرد و مزاحم رانندگی شما نیست.

هولدرهای مناسب نصب روی دریچه کولر
دریچه کولر کوییک به نحوی طراحی شده است که اغلب هولدرهای این دسته با آن سازگار هستند. معمولا پایه های این گونه هولدرها به صورت قلاب دار یا کلیپسی تنظیم شونده طراحی می شود. در ادامه چند مورد را معرفی می کنیم.

هولدر بیسوس Baseus Metal Age II Gravity

گیره اتصال به دریچه کولر هولدر بیسوس SUJS000001 از نوع قلاب دار و تنظیم شونده می باشد. گیره این هولدر به صورت گرانشی و با فشار حاصل از وزن گوشی، آن را نگاه می دارد. امکان تنظیم زاویه گوشی به راحتی امکان پذیر است.

هولدر و شارژر وایرلس جویروم JoyRoom JR-ZS243

هولدر جویروم ZS243 دارای پایه قلاب دار است و به دریچه کولر نصب می شود. این هولدر دارای شارژر وایرلس 15 واتی است که بسته به نوع گوشی شما می تواند مزیت به شمار رود.

هولدر دریچه کولری جویروم Joyroom JR-ZS283

هولدر جویروم ZS283 مناسب گوشی های 4.7 تا 6.7 اینچ است. قابلیت تنظیم دارد و می توانید به صورت عمودی و افقی گوشی خود را قرار دهید. گیره اتصال به دریچه کولر آن به صورت کلیپسی و تنظیم شونده است.

سایر هولدرها
غیر از هولدرهای متعارف، هولدرهای دیگری نیز در بازار حضور دارند. هولدر آینه وسط ماشین یا هولدر جالیوانی و دیگر هولدرهای خاص را می توان در این دسته قرار داد. در ادامه به چند مورد اشاره می کنیم که برای کوییک نیز قابلیت استفاده دارد.

هولدر جالیوانی خودرو Joyroom JR-ZS259

شاید یکی از مناسب ترین هولدرهایی که بتوان برای بسیاری از خودروها از جمله کوییک پیشنهاد داد هولدر لیوانی جویروم ZS259 باشد. این هولدر در داخل جالیوانی ماشین قرار می گیرد و کیپ می شود. برای بهترین حالت نصب باید جالیوانی خودرو بین 63 تا 92 میلیمتر قطر داشته باشد. این هولدر دارای بازوی منعطف است و قابلیت تنظیم 360 درجه دارد که می توانید گوشی را به صورت عمودی و افقی قرار دهید. برای گوشی های 4.7 تا 6.7 اینچی می توانید از این هولدر استفاده کنید.

هولدر چندکاره Baseus Folding Bracket Antiskid SUWNT-01

یکی از هولدرهایی که طراحی متفاوتی دارد و برای اکثر خودرو ها از جمله کوییک مناسب است هولدر بیسوس SUWNT-01 است. این هولدر از جنس لاستیک مانند ساخته شده است و هم از سمت داشبورد و هم از سمتی که گوشی خود را قرار می دهید خاصیت چسبندگی قابل قبولی دارد. البته باید توجه داشته باشید ممکن است تکان های ناگهانی منجر به افتادن گوشی شود.

هولدر آینه وسط XO C107

هولدر ایکس او C107 روی بازوی نگهدارنده آینه وسط خودرو وصل می شود. گیره نگهدارنده آن می تواند گوشی ها با ابعاد تا 6.9 اینچ را نگه دارد. قابلیت تنظیم 360 درجه دارد و می توانید گوشی خود را در زاویه دلخواه قرار دهید. بازوهای نگهدارنده گیره گوشی نیز قابلیت تنظیم در اندازه مورد نظر را دارد. گیره نگهداری گوشی به صورت فنری گوشی را در بر می گیرد.

هولدر Baseus Big Mouth Pro SUDZ-A01

هولدر بیسوس SUDZ-A01 برای بیشتر ماشین های بازار مناسب است. این هولدر به لبه ی بالای کیلومتر شمار متصل می شود. از یک گیره برای اتصال به داشبورد و یک گیره تنظیم شونده برای دربرگرفتن گوشی تشکیل شده است که می توانید گوشی خود را به صورت افقی داخل آن قرار دهید. برای گوشی های 4.7 تا 6.5 اینچی مناسب است. این هولدر جلوی دید شما را نمی گیرد.

هولدر آینه وسط XO C70

هولدر آینه وسط ایکس او C70 شبیه مدل C107 از همین برند می باشد محل اتصال آن به آینه وسط می باشد. البته تفاوت آن در این است که مدل C70 به خود آینه وسط متصل می شود و گیره های آن آینه را بغل می گیرند.

جمع بندی نهایی:
خودرو کوییک و دیگر مدل های هم گروه آن از جمله خودروهایی هستند بیشتر هولدرهای حال حاضر بازار برای آن مناسب است. در مقاله فوق سعی کردیم از انواع و اقسام هولدر ها نمونه ای را معرفی کنیم.
این هولدرها در نوع پایه و نوع اتصال به محل های مختلف خودرو؛ همچنین نحوه در بر گرفتن گوشی با یکدیگر متفاوت هستند.