بهترین هولدر موبایل مناسب خودرو ساینا

بهترین هولدر موبایل مناسب خودرو ساینا

بهترین هولدرهای خودرو ساینا

با توجه به اینکه هولدر موبایل حین رانندگی امنیت و راحتی را در پی دارد، استفاده از این در بین رانندگان وسایل نقلیه گسترش پیدا کرده است. اگر ساینا دارید و قصد خرید هولدر موبایل مناسب برای خودرو خود دارید پیشنهاد می کنیم تا پایان این مقاله با ما همراه باشید تا چند هولدر سازگار با خودروتان را معرفی کنیم.

هولدر ها عموما در چند نوع مختلف طراحی و به بازار عرضه شده اند که عموم آن ها را می توان در نوع داشبوردی/شیشه جلو و دریچه کولری دسته بندی کرد. البته انواع دیگری مثل هولدرهای آینه وسط و جا لیوانی هم در بازار عرضه شده اند که در دسته سایر هولدرها قرار می گیرد. هرکدام از این دسته بندی ها خود نیز شامل انواع مختلف هستند.

در رابطه با هولدر داشبوردی و شیشه جلو توجه به فضای کم، شیب و انحنا داشبورد ساینا ممکن است این هولدرها خوب فیکس نشود یا بعد از مدتی کنده شود.
در ادامه به معرفی چند هولدر مناسب برای ساینا می پردازیم. با توجه به تشابه داشبورد ساینا و کوییک هولدرهایی که برای ساینا معرفی می شود برای کوییک هم مناسب است.

هولدرهای مناسب داشبورد و شیشه جلو ساینا

این هولدرها عموما روی داشبورد فیکس می شوند یا می توان روی شیشه آن ها را نصب کرد. پایه آن ها با مکنده یا برچسب به محل مورد نظر نصب می شود.

هولدر ایکس او XO C39

هولدر ایکس او C39 قابل نصب بر روی داشبورد و شیشه جلو می باشد. پایه آن از نوع مکنده است. بازوی تلسکوپی قابل تنظیم و گیره نگهدارنده با تنظیم 360 درجه به شما این اجازه را می دهد تا گوشی را در هر زاویه ای که دوست دارید قرار دهید. برای استفاده از آن گوشی را در گیره قرار دهید و از دو طرف محکم کنید.

هولدر ریمکس REMAX RM-C50

هولدر ریمکس C50 برای داشبورد و شیشه جلو مناسب است. پایه اتصال آن از نوع مکنده است. بازوی تلسکوپی قابل تظیم و گیره نگهدارنده با چرخش 360 درجه به شما کمک می کند گوشی را در زاویه دلخواه نگه دارید. گیره آن گوشی با پهنای 52 تا 90 میلیمتر را نگه می دارد.

هولدر و شارژر وایرلس جویروم JoyRoom JR-ZS243

هولدر جویروم ZS243 علاوه بر کاربرد داشبوردی و شیشه جلو، شارژر وایرلس نیز دارد. حداکثر توان خروجی شارژ وایرلس آن 15 وات است. بازوی تلسکوپی تنظیم شونده در کنار چرخش 360 درجه گیره نگهدارنده سبب شده بتوانید گوشی خود را در زاویه دلخواه قرار دهید. این هولدر برای گوشی های 4.7 تا 6.8 اینچ مناسب است. گیره نگهدارنده به صورت الکتریکی باز و بسته می شود.

هولدر جویروم Joyroom JR-OK1

هولدر جویروم OK1 مناسب برای نصب روی شیشه و داشبورد است که قیمت مناسبی نیز دارد. پایه اتصال آن از نوع مکنده است. گیره نگهدارنده آن قابلیت چرخش 360 درجه دارد و می توانید زاویه قرارگیری گوشی را تنظیم کنید.

هولدر دریچه کولری برای ساینا

دریچه کولر ساینا به نحوی طراحی شده است که اغلب هولدرهای این دسته با آن سازگار هستند. معمولا پایه های این گونه هولدرها به صورت قلاب دار یا کلیپسی تنظیم شونده طراحی می شود. در ادامه چند مورد را معرفی می کنیم.

هولدر و شارژر وایرلس دریچه کولری جویروم Joyroom JR-ZS212

هولدر جویروم ZS212 یک هولدر دریچه کولری است که شارژر وایرلس نیز دارد. حداکثر توان خروجی آن 15 وات است و از استاندارد شارژ بیسیم Qi پشتیبانی می کند. این هولدر برای گوشی های 4.5 تا 6.7 اینچ مناسب است. پایه اتصال آن به دریچه کولر از نوع گیره ای قابل تنظیم است.

هولدر Baseus Metal Age II SUJS000001

هولدر بیسوس Metal Age II یکی از هولدر های بیسوس است که نصب و استفاده از آن آسان است. بعد از نصب کافی است گوشی را روی پایه گیره آن قرار دهید تا در اثر فشار حاصل از وزن گوشی گیره های کناری گوشی را فیت کنند. این هولدر مناسب گوشی با سایز 4.7 تا 6.7 اینچ می باشد. زاویه قرارگیری گوشی را می توانید به صورت 360 درجه تنظیم کنید و به صورت عمودی و افقی استفاده کنید.

هولدر دریچه کولری ایکس او XO C96B

هولدر مگنتی ایکس او C96B مناسب دریچه کولر می باشد. البته ایکس او مدل C96A را نیز برای نصب روی داشبورد روانه بازار کرده است. این هولدر مناسب گوشی هایی مثل آیفون 12/13/14 است که پشت آن ها خاصیت آهنربایی دارد. این هولدر به صورت 360 درجه قابل تنطیم است و برای گوشی های 4.7 تا 6.7 اینچ مناسب است.

هولدر دریچه کولری بیسوس Baseus Glaze Gravity SUYL-LG01

هولدر بیسوس SUYL-LG01 نیز دارای گیره گرانشی است که با فشار حاصل از وزن گوشی آن را کیپ می کند. این هلدر نیز مناسب گوشی های 4.7 تا 6.5 اینچی است. بدنه آن از آلیاژ آلومینیوم و ABS ساخته شده است و به صورت عمودی و افقی می توانید گوشی خود را روی آن قرار دهید. گیره اتصال به دریچه کولر این هولدر به صورت کلیپسی و قابل تنظیم است.

سایر هولدرها
غیر از هولدرهای متعارف، هولدرهای دیگری نیز در بازار حضور دارند. هولدر آینه وسط ماشین یا هولدر جالیوانی و دیگر هولدرهای خاص را می توان در این دسته قرار داد. در ادامه به چند مورد اشاره می کنیم که برای انواع پارس نیز قابلیت استفاده دارد.

هولدر آینه وسط XO C107

هولدر ایکس او C107 روی بازوی نگهدارنده آینه وسط خودرو وصل می شود. گیره نگهدارنده آن می تواند گوشی ها با ابعاد تا 6.9 اینچ را نگه دارد. قابلیت تنظیم 360 درجه دارد و می توانید گوشی خود را در زاویه دلخواه قرار دهید. بازوهای نگهدارنده گیره گوشی نیز قابلیت تنظیم در اندازه مورد نظر را دارد. گیره نگهداری گوشی به صورت فنری گوشی را در بر می گیرد.

هولدر آینه وسط XO C70

هولدر آینه وسط ایکس او C70 شبیه مدل C107 از همین برند می باشد محل اتصال آن به آینه وسط می باشد. البته تفاوت آن در این است که مدل C70 به خود آینه وسط متصل می شود و گیره های آن آینه را بغل می گیرند.

هولدر چندکاره Baseus Folding Bracket Antiskid SUWNT-01

یکی از هولدرهایی که طراحی متفاوتی دارد و برای اکثر خودرو ها از جمله پارس مناسب است هولدر بیسوس SUWNT-01 است. این هولدر از جنس لاستیک مانند ساخته شده است و هم از سمت داشبورد و هم از سمتی که گوشی خود را قرار می دهید خاصیت چسبندگی قابل قبولی دارد. البته باید توجه داشته باشید ممکن است تکان های ناگهانی منجر به افتادن گوشی شود.

هولدر جالیوانی خودرو Joyroom JR-ZS259

شاید یکی از مناسب ترین هولدرهایی که بتوان برای بسیاری از خودروها از جمله تیبا پیشنهاد داد هولدر لیوانی جویروم ZS259 باشد. این هولدر در داخل جالیوانی ماشین قرار می گیرد و کیپ می شود. برای بهترین حالت نصب باید جالیوانی خودرو بین 63 تا 92 میلیمتر قطر داشته باشد. این هولدر دارای بازوی منعطف است و قابلیت تنظیم 360 درجه دارد که می توانید گوشی را به صورت عمودی و افقی قرار دهید. برای گوشی های 4.7 تا 6.7 اینچی می توانید از این هولدر استفاده کنید.

هولدر Baseus Big Mouth Pro SUDZ-A01

هولدر بیسوس SUDZ-A01 برای بیشتر ماشین های بازار مناسب است. این هولدر به لبه ی بالای کیلومتر شمار متصل می شود. از یک گیره برای اتصال به داشبورد و یک گیره تنظیم شونده برای دربرگرفتن گوشی تشکیل شده است که می توانید گوشی خود را به صورت افقی داخل آن قرار دهید. برای گوشی های 4.7 تا 6.5 اینچی مناسب است. این هولدر جلوی دید شما را نمی گیرد.

جمع بندی نهایی:
در متن فوق هولدرهایی که برای خودرو ساینا مناسب بود در دسته بندی های مشخص معرفی گردید. با توجه به نوع پایه متصل شونده به خودرو می توان هولدر مناسب برای این خودرو تهیه کرد. طراحی کابین ساینا به نحوی است که محدودیت کمی دارد. ضمن اینکه شبیه به کوییک است و هولدر های مشترکی را می توان برای آن در نظر گرفت.