پاوربانک 20000 میلی آمپر جووی Joway JP-118
پاوربانک 20000 میلی آمپر جووی Joway JP-118
پاوربانک 20000 میلی آمپر جووی Joway JP-118
پاوربانک 20000 میلی آمپر جووی Joway JP-118
پاوربانک 20000 میلی آمپر جووی Joway JP-118
پاوربانک 20000 میلی آمپر جووی Joway JP-118
پاوربانک 20000 میلی آمپر جووی Joway JP-118
پاوربانک 20000 میلی آمپر جووی Joway JP-118
پاوربانک 20000 میلی آمپر جووی Joway JP-118

پاوربانک 20000 میلی آمپر جووی Joway JP-118

تولیدکننده: Joway شناسه محصول: 90092
ناموجود !
  • ابعاد : 22*81*162 میلی متر
  • وزن : 524 گرم
  • دارای دو پورت خروجی USB
  • شدت جریان خروجی : 2 آمپر

درخواست مرجوع کردن کالا در گروه پاوربانک و شارژر همراه به دلیل "انصراف از خرید" تنها در صورتی قابل تایید است که کالا در شرایط اولیه باشد (در صورت پلمپ بودن، کالا نباید باز شده باشد).

آیا تا به حال به دور از تکنولوژی برق بوده اید؟طبیعتا حس خوشایندی ندارید زمانی که در مکانی قرار گرفته اید که برق وجود ندارد و بر روی صفحه نمایشگر گوشی شما علامت Low Battery نمایان است.آیا برای رفع این مشکل چاره ای اندیشیده اید؟در این موقعیت تنها نجات دهنده گوشی شما از خاموشی  یک عدد پاوربانک خواهد بود به شرطی که شما از قبل به فکر تهیه آن افتاده باشید.شاید تا به حال به این مشکل بر خورد نکرده باشید اما مطمعنا با پیشرفت سریع تکنولوژی در ساخت صفحه نمایش های بزرگ و پیشرفت آهسته تکنولوژی در ساخت باطری به این مشکل برخورد می کنید ،  به گونه ای که امروزه صفحه نمایشگر ها در ابعاد بزرگ تولید می شوند و مصرف بالایی دارند اما باطری های ساخته شده جواب گوی این میزان مصرف نیستند و همین باعث می شود که شارژ گوشی موبایل شما به خیلی زودتر از آنچه که انتظار دارید به اتمام برسد.

نتیجه بررسی کمپانی های مختلف در پیرامون این موضوع با ساخت پاوربانک ها به نتیجه رسید.پاوربانک Joway JP-118 نمونه ای از پاوربانک های با کیفیت شرکت JOWAY  می باشد که با باطری 20000 آمپری اش نگرانی بسیاری از افراد را بابت خاموش شدن گوشی موبایلشان را از بین برده است.جنس بدنه این پاوربانک از پلاستیک +ABS بوده که می توان گفت دوام نسبتا بالایی دارد و بر روی بدنه آن خط های مورب برجسته ای طراحی شده که باعث بیشتر شدن اصطکاک سطح پاوربانک با کف دست شده و این امر موجب سر نخوردن پاوربانک از دست کاربر می شود.
در حاشیه بدنه پاوربانک Joway JP 118 چهار چراغ LED به همراه دکمه فیزیکی خاموش روشن وجود دارد که LED ها برای نمایش دادن میزان شارژ این پاوربانک بوده و شما از این طریق می توانید میزان شارژ این پاوربانک را مدیریت کنید.
پاوربانک JP-118  دارای دو پورت خروجی USB بوده که قادر است به طور همزمان دو دستگاه را با شدت جریان 2 آمپر(هر خروجی 1 آمپر)شارژ کند.ابعاد این پاوربانک 22*81*162 میلی متر بوده که ابعاد مناسبی برای یک پاور بانک 20000 به شمار می آید و شما به راحتی می توانید آن را در هرکجا همراه خود داشته باشید.برای بسیاری از کاربران پاوربانک ها این سوال مطرح می شود که به طور مثال چرا یک پاوربانک 20000 هزار نمی تواند دقیقا 5 عدد باطری 4000 را شارژ کند؟دلیل این امر این بوده که مقداری از انرژی پاوربانک به واسطه گرمای تولید شده و تغییر ولتاژ از بین می رود و کارایی یک پاوربانک 20000 را کاهش داده و به 17000 نزدیک می کند که به آن توان واقعی پاوربانک گفته می شود البته نا گفته نماند که میزان شارژدهی پاوربانک به صحیح شارژ کردن خود پاوربانک هم مربوط است که شما می توانید در این خبر اطلاعات کافی را برای صحیح شارژ کردن پاوربانک خود بدست آورید.
از دیگر قابلیت های پاور بانک Joway JP 118 تنظیم شدت جریان خروجی متناسب با دستگاه هوشمند متصل شده به آن است.این امر باعث می شود که هیچگونه آسیبی به باطری گوشی هوشمند و یا تبلت شما وارد نشود و این قابلیت را مدیون چیپست هوشمند به کار رفته در این پاوربانک می باشیم.وزن این پاور بانک 524 گرم می باشد که برای یک پاوربانک 20000 میلی آمپری وزن متناسبی است و در استفاده های بلند مدت شاید باعث خستگی دست شما شود اما در استفاده های کوتاه مدت هیچگونه مشکلی برای شما به وجود نمی آورد.

ظرفیت واقعی پاور بانک
باید توجه داشته باشید که ظرفیتی که از پاوربانک دریافت می‌کنید دقیقا همان ظرفیتی که روی آن درج شده نخواهد بود. ظرفیت نوشته شده روی پاوربانک ظرفیت اسمی نام دارد. ظرفیت اسمی پاوربانک‌ها با ولتاژ 3.7 ولت محاسبه می‌شود اما ظرفیتی که شما دریافت می‌کنید با ولتاژ مناسب دستگاهی‌ است که آن را با پاوربانک شارژ می‌کنید. عواملی چون هدر رفت ظرفیت طی فرآیند تبدیل ولتاژ، استفاده از کابل نامناسب، استفاده از گوشی در حین شارژ توسط پاوربانک، باز بودن برنامه‌های زیاد در پس زمینه گوشی و ... می‌توانند در از دست رفتن ظرفیت پاوربانک تاثیر گذار باشند.
ظرفیت واقعی این پاوربانک 10000 میلی آمپر بسته به ولتاژ خروجی دستگاه‌های شما حدودا در رنج 10 تا 14 هزار میلی آمپر خواهد بود.
برای مطالعه بیشتر و اطلاع از نحوه محاسبه ظرفیت واقعی پاوربانک کلیک کنید.


اگر قصد خرید و یا مشاهده سایر پاوربانک های فروشگاه مسترکالا را دارید ، اینجا را کلیک کنید.


↟ نقاط مثبت

دارای دو پورت خروجی
↟بدنه ای با دوام و مقاوم

محمد امین ۱۳۹۷/۱۲/۱۲ ۱۷:۴۳:۵۵
نسبت به قیمتش گزینه خوبیه واسه خرید شما

با سلام و با تشکر از نظر شما