نحوه ریست کردن ایرتگ را یاد بگیریم

نحوه ریست کردن ایرتگ را یاد بگیریم

چطور ایرتگ را ریست کنیم؟

ایرتگ ها در آن واحد فقط می‌توانند به یک Apple ID وصل شوند. بنابراین اگر می‌خواهید ایرتگ شخص دیگری را استفاده کنید، باید اول از همه یاد بگیرید که چطور Apple ID شخص دیگر را از ایرتگ حذف کنید.

اگر صاحب قبلی ایرتگ آن را از اپل آی دی خود حذف کرده باشد ولی حالا در محدوده بلوتوث ایرتگ حضور نداشته باشد، نیاز به ریست کردن ایرتگ خواهید داشت.

بیشتر بدانید: تفاوت ایرتگ، اسمارت تگ و تایل



نحوه حذف ایرتگ از Apple ID

حالا که قصد راه اندازی ایرتگ و اتصال ایرتگ به گوشی آیفون را دارید ابتدا باید آن را از گوشی قبلی حذف کنید. فرض کنید ایرتگ به گوشی دوستتان وصل بوده و حالا می‌خواهید به گوشی خودتان وصلش کنید. در این حالت باید اپل آی دی ست شده روی ایرتگ را از دوستتان به خودتان تغییر دهید. برای این کار نیاز است که هم آیفون او و هم آیفون شما و هم ایرتگ در دسترس باشند.


- در گوشی قبلی وارد اپلیکیشن Find My شوید.

- در لیست آیتم‌ها ایرتگی که می‌خواهید حذف شود را انتخاب کنید.

- گزینه Remove را بزنید و سپس آن را تایید کنید.

- اگر آیتم از محدوده بلوتوث گوشی خارج باشد، با پیام‌های AirTag Not Found یا Item Not Found مواجه می‌شوید. گزینه Remove را بزنید.

توجه داشته باشید که با این روش‌ها فقط می‌توانید آیتم (ایرتگ) را از اپل آی دی جدا کنید. اپل امکان باز کردن قفل Pairing را ندارد.

بیستر بدانید: ایرتگ ابزاری برای جاسوسی یا ردیابی؟



نحوه ریست کردن ایرتگ

همانطور که در مرحله آخر حذف ایرتگ از گوشی شخص دیگر گفتیم، چون آیتم ایرتگ در محدوده بلوتوثی گوشی قبلی نبود، نیاز است پس از حذف کردن، ایرتگ را ریست کنیم تا گوشی جدید بتواند از آن استفاده کند. برای آشنایی بیشتر با ساز و کار ایرتگ مقاله ایرتگ چیست و چطور کار می‌کند اطلاعات خوبی در اختیارتان می‌گذارد.


- کاور فلزی باتری را به داخل فشار داده و در خلاف جهت عقربه‌های ساعت بچرخانید.

- باتری و کاور آن را خارج کنید.

- دوباره باتری را داخل ایرتگ قرار دهید.

- باتری را فشار دهید تا صدای بیپ شنیده شود.

- وقتی صدا تمام شد، 4 بار دیگر این مراحل را تکرار کنید. یعنی در کل 5 بار باید صدای بیپ را بشنوید. بیپ آخر به معنای آماده بودن ایرتگ برای Pairing است.

- کاور باتری را دقیقا طبق زبانه‌ها و شکاف‌ها روی ایرتگ قرار دهید.

- کاور را فشار داده و در جهت عقربه‌های ساعت بچرخانید تا چفت شود.


با مطالعه مقاله ترفندهای ایرتگ فوت و فن کار با این ردیاب هوشمند را یاد بگیرید.