بهترین هولدر موبایل مناسب خودرو پژو 206

بهترین هولدر موبایل مناسب خودرو پژو 206

بهترین هولدرهای دریچه کولری برای 206


یکی از معضلاتی که همیشه برای خرید هولدرهای دریچه کولری داریم این است که نمی‌دانیم این هولدر برای ماشین ما مناسب است یا نه؟ قرار است در چند پست برای شما، در مورد هولدرهای دریچه کولری مناسب خودروهای مختلف صحبت کنیم.

خودروی 206 دارای دریچه کولر خطی است که بخاطر فاصله بین پره‌ها ممکن است بعضی از هولدرهای دریچه کولری مناسب این ماشین پرطرفدار نباشند. 

در ابتدا بهتر است بدانید که محل نصب یک هولدر روی دریچه کولر در بهترین حالت پایین‌ترین پره دریچه است. اینکار باعث می‌شود از لرزش‌های احتمالی در حین رانندگی یا افتادن هولدر جلوگیری شود. همچنین توجه کنید که اگر دریچه کولر خودروی شما مانند خودروی 206 باشد حتما این هولدرها برای شما نیز مناسب است.


بهترین هولدر برای ماشین 206



هولدر دریچه کولری بیسوس Baseus Easy Control Clamp Car Mount Holder Air Outlet Version SUYK000201


بیسوس همواره یکی از بهترین شرکت‌ها برای ساخت هولدر بوده. این شرکت از مواد اولیه بسیار باکیفیت و محکمی برای ساخت هولدرهای خود استفاده می‌کند که این باعث کمتر شدن لرزش در حین رانندگی است. این هولدر حالت گیره‌ای دارد و گوشی شما را از پشت، لبه‌های کناری و لبه‌ی پایینی نگه می‌دارد. این هولدر دریچه کولری دارای 2 ورژن مشکی و شفاف است.



هولدر دریچه کولری ریمکس REMAX RM-C52 GRAVITY CAR HOLDER


اگر بحث هولدرها شود بی انصافی است که سری به محصولات ریمکس نزنیم. ریمکس یکی از قدیمی‌ترین شرکت‌های سازنده لوازم جانبی مثل هولدر است که سال‌هاست با بهتر کردن کیفیت و حفظ قیمت محصولات خود، کاربران را به سمت خود جذب کرده است.

هولدر دریچه کولری RM-C52 ریمکس از نوع گرویتی است و زمانی که شما موبایل را روی آن قرار می‌دهید قسمت‌های کناری به میزان فشار وارده به بخش پایینی، بسته شده و گوشی شما را نگه می‌دارند.علاوه بر این زیبایی ترکیب رنگ مشکی و قرمز و فرم ظاهری این هولدر گیره‌ای هم شاید باعث شود که بیشتر افراد جوان و اسپرت پسندان این هولدر را انتخاب کنند.



هولدر دریچه کولری ریمکس REMAX RM-C57 Journey Car Holder


بازهم هولدر دیگری از ریمکس! ویژگی خاص این هولدر چرخش در زوایای مختلف و قابلیت افقی کردن آن است که می‌تواند برای کاربری‌های مختلف مثل استفاده از نقشه کارایی زیادی داشته باشد. این هولدر گوشی‌هایی با عرض بین 52 تا 92 را به خوبی نگهداری می‌کند.



هولدر و شارژر وایرلس چندکاره بیسوس Baseus Big Energy Car Mount Wireless Charger WXJN-01 توان 15 وات


کمی حوصله سر بر است! قابلیتی به آن اضافه کنید. انگار این مکالمه‌ای است که هرروزه در شرکت بیسوس اتفاق می‌افتد و باعث می‌شود کمتر محصولی از این شرکت ببینیم که تنها یک کارایی داشته باشد. هولدر و شارژر وایرلس چندکاره بیسوس علاوه بر هولدر یک شارژر وایرلس 15 وات نیز هست. 

نوع نگهداری گوشی در این هولدر بصورت مگنتی بوده و شما با قرار دادن پلیت فلزی پشت گوشی یا قاب خود می‌توانید موبایل خود را به دستان مطمئنی بسپارید. البته قابلیت‌های این هولدر به همین محدود نیست! این پایه نگهدارنده علاوه بر استفاده بصورت دریچه کولری قابلیت استفاده روی داشبورد را نیز دارد. می‌توانید با تعویض پایه آن با پایه‌ی چسبی که داخل پکیج قرار داده شده WXJN را به یک هولدر مناسب نصب روی داشبورد تبدیل کنید.



هولدر دریچه کولری هوشمند بیسوس Baseus Smart Solar Power Wireless Holder SUZG000001 خورشیدی


اگر بخواهید باا یک دست هولدر خود را باز و بسته کنید تقریبا امری غیرممکن است. بیسوس برای این مشکل نیز یک راه‌حل عالی ارائه داده. هوشمند کردن هولدر با قرار دادن یک چشمی روی آن انجام می‌‌گیرد که هر زمان شما گوشی را نزدیک به آن کنید آماده قرار گرفتن گوشی می‌شود و زمانی که گوشی را روی آن قرار دهید بصورت خودکار بسته خواهد شد. 

استفاده از این سنسور نیازمند باتری یا برق مستقیم است که باعث می‌شود شما نیاز به شارژ دستگاه داشته باشید. اما بیسوس با قرار دادن یک پنل خورشیدی در قسمت بالایی این هولدر، این مورد را هم حل کرده تا دیگر نگران هیچ چیز نباشید.



هولدر دریچه کولری الدینیو LDNIO MG04 Mechanic-Spring Car Phone Holder


الدینیو بیشتر در ساخت کالاهای برقی مثل شارژر و چندراهی برق مشهور است. اما این دلیل نمی‌شود که هولدرهای الدینیو کیفیت خوبی نداشته باشد. هولدر MG04 بصورت دریچه کولری نصب می‌شود و گوشی را با دو گیره راست و چپ نگهداری می‌کند. این هولدر برای افرادی که به دنبال یک نگهدارنده جمع و جور هستند بسیار مناسب است.



هولدر دریچه کولری راک Rock RPH0951 Gravity Air Vent Phone Holder Ball Joint


راک را شاید از هندزفری و اسپیکرهای کیفیت بالایش بشناسید. هولدر راک هم مانند ریمکس که بالاتر معرفی کردیم حالت گرویتی دارد و علاوه بر محافظت از طرفین، پایین و پشت، با قرار دادن گوشی روی هولدر گیره‌های کناری هم جمع می‌شوند و گوشی را نگه می‌دارند.

جنس بدنه فلزی راک RPH0951 باعث شده این هولدر بسیار علاوه بر زیبایی کیفیت بسیار بالایی هم داشته باشد.



پایه نگهدارنده آهنربایی جویروم Joyroom JR-ZS205 Magic Series دریچه کولری


جویروم شاید بین شرکت‌های دیگر این لیست کمتر در هولدرها حرفی برای گفتن داشته باشد ولی جویروم تلاش کرده تا هولدرهایش هم مثل دیگر کالاهای تولیدی این شرکت کیفیت بالایی داشته باشد. این هولدر گوشی شما را از طریق مگنت قوی داخلش مهار می‌کند و ابعاد کوچکی دارد.



هولدر و شارژر وایرلس دریچه کولری نیلکین Nillkin MagRoad NKT08 Stand توان 7.5 وات برای سری 12 به بالا


نیلکین که به قاب و گلس‌هایش بسیار مشهور است، هولدری تولید کرده که دارای شارژر وایرلس آهنربایی نیز هست. توجه داشته باشید که این هولدر دارای پلیت فلزی نیست و به همین دلیل در عنوان آن ذکر شده که مناسب آیفون 12 به بالا است.



هولدر و شارژر وایرلس دریچه کولری جویروم Joyroom JR-ZS181 Leather Wireless Charger توان 5 وات


در آخر هم هولدر و شارژر وایرلس دیگری از جویروم که دارای شارژر وایرلس 5 وات نیز هست را معرفی می کنیم. این هولدر با ظاهر بسیار زیبا و استفاده از چرم مصنوعی باعث شده تا حتی زمانی که شما موبایل خود را روی آن قرار نداده‌اید هم زیبایی ظاهری خودروی 206 شما حفظ شود.


شاید هولدرهای دیگری هم برای ماشین زیبای شما مناسب باشد اما لیست بالا مجموعه‌ای از بهترین هولدرهای دریچه کولری برای 206 بوده که در سایت مسترکالا موجود است. 

شما چه خودرویی دارید؟ دوست دارید پست بعدی در مورد چه خودرویی باشد؟



برچسب: هولدر Baseus