ترفندهای بادز سامسونگ

ترفندهای بادز سامسونگ

ترفندهایی برای استفاده بهتر از گلکسی بادز

ایرپاد سامسونگ چیست؟

درواقع چیزی به عنوان ایرپاد سامسونگ وجود ندارد و ایرپاد نامی است برای کمپانی اپل که برروی هندزفری و یا هدفون های بلوتوثی خود گذاشته است. در هندزفری‌های سامسونگ به آن گلکسی بادز گفته می شود. در اینجا قرار است انواع بادزهای سامسونگ ، قابلیت های ایرپاد سامسونگ و ترفندهای آن را مورد نقد و بررسی قرار دهیم.

انواع ایربادز سامسونگ
Samsung Galaxy Buds Pro
هدفون های بی سیم سامسونگ مدل Galaxy Buds Pro یکی از جدیدترین و بهترین مدل های ایرپاد های سامسونگ است. این هندفری بلوتوثی سامسونگ دارای طراحی ارگومانیک و ظاهری زیبا نیز می باشد. همچنین بدون آن که نگران قطع شدن موسیقی خود شوید می توانید آن را گوش دهید و به مکالمه با کیفیت خود بپردازید.

Samsung Galaxy Buds Live
یکی دیگر از هندزفری‌های بی سیم سامسونگ مدل Galaxy Buds Live به شکل لوبیا طراحی شده است که داری ظاهری زیبا و قیمت بسیار مناسبی با دیگر هندزفری های بلوتوثی سامسونگ است.

Samsung Galaxy Buds 2 Pro
یکی دیگر از هندزفری های سامسونگ Galaxy Buds2 Pro است که تا به الان توانسته عملکرد بسیار خوبی را در اختیار کاربران قرار دهد. در این نسخه کیفیت ANC افزایش داشته است.

ترفندهای گلکسی بادز

بادزهای گلکسی سامسونگ کاملا مشابه با ایرپاد های آیفون است که دارای قابلیت ها و ترفند های متفاوتی هستند که در اینجا به چند مورد از ترفند های ایرپاد سامسونگ می پردازیم.

تنظیم لمس و نگه‌داشتن انگشت
یکی از ترفند های هندزفری سامسونگ قابلیت تنظیم مدت زمان نگه داشتن انگشت روی پنل لمسی برای کارهای خاص است. برای انجام این کار باید وارد برنامه Galaxy Wearable شوید که عموما تمامی برند های سامسونگ این اپلیکیشن را در گوشی های همراه خود دارند. درصورتی که گوشی شما ازبرند سامسونگ نیست می توانید آن را از play store دانلود نمائید.
قبل از استفاده از آن ابتدا درب کیس هندزفری بلوتوثی خود را بازکنید و بعد از متصل شدن به دستگاه وارد برنامه شوید. در صورت وارد شدن نام هدفون خود را انتخاب کنید و بعد روی گزینه Touchpad بزنید.
هریک از بادزهای سامسونگ داری 3 الی 4 تنظیم برای لمس و نگهداشتن را دارد: فرمان صوتی، قابلیت صدای محدود یا کم و زیاد کردن صدا

قفل کردن تاچ پد
یکی دیگر از ترفندهای هندزفری سامسونگ این است که شما می توانید در بخش Touchpad، کلیدهای لمسی آن را قفل کنید. با انجام این کار تاچ به هیچ ضربه و لمسی پاسخ نمی‌دهد.

توقف خودکار
یکی از قابلیت های گلکسی بادز این است که در صورت خارج شدن از گوش هرچیزی که درحال پخش می باشد متوقف خواهد شد. برای این کار هیچ گونه تنظیماتی وجود نخواهد داشت بلکه این فرایند از قبل برای بادزهای سامسونگ فعال شده است.

صدای محدود
از دیگر ترفند های بادز سامسونگ این است که به شما اجازه می دهد صدای محدودی را از اطراف خود بشنوید. شما می توانید تنظیمات لمس و نگه داشتن برای فعال کردن Ambient Sound را تنظیم کنید. همچنین می‌توانید از طریق برنامه Galaxy Wearable این قابلیت را تنظیم نمائید.این کار باعث می شود که شما بتوانید صدای اطراف را کم یا زیاد کنید.

پیدا کردن هندزفری گم شده
یک ویژگی دیگری که دربرنامه Galaxy Wearable نیز می باشد این است که شما می توانید ایرپاد گم شده خود را پیدا نمائید. کافی است گوشی شما در محدوده بلوتوث باشد.
برنامه Galaxy Wearable را بازکنید و روی گلکسی بادز که مشاهده می کنید را بزنید و گزینه Find My Earbuds را انتخاب نمائید. سپس دکمه play سبز را فشار دهید. هر دو ایرپاد ها شروع به نواختن صدا می کنند، هر چقدر که می گذرد صدا بلندتر می شود و شما راحت تر می توانید گوشی گلکسی بادز خود را پیدا نمائید.