بهترین هولدر موبایل مناسب خودرو ال 90

بهترین هولدر موبایل مناسب خودرو ال 90

چه هولدرهایی برای خودرو رنو ال 90 مناسب است؟

با توجه به همه گیر شدن استفاده از هولدر موبایل داخل خودرو، مالکان آن ها به فکر تهیه هولدر مناسب برای خودرو خود هستند. یک نوع از هولدرهای متعارف و محبوب خودرو نوع دریچه کولری است. در این بین رنو ال 90 به خاطر طراحی دریچه کولر متفاوتش نمی تواند از این دسته هولدر ها استفاده کند. انواع هولدرهای دریچه کولری نمی توانند برای ال 90 ایفای نقش کنند. این نوع هولدر ها در تکان های خودرو می افتد یا روی دریچه کولر خط و خش می اندازد.
به همین خاطر در این مقاله سعی داریم هولدرهای جایگزین که برای ال 90 مناسب است معرفی کنیم. این هولدرها شامل هولدرهای دارای پایه مکنده و چسبی هم می شود. البته باید توجه داشته باشید با توجه به جنس داشبورد رنو ال 90 که از پلاستیک سخت است و شیارهایی در بافت آن قرار دارد؛ ممکن است این مدل از هولدر ها در دست اندازها و تکان های ناگهانی از جا کنده شوند. همچنین اگر از اینگونه هولدرها برای شیشه جلو استفاده می کنید نیز در نظر داشته باشید ممکن است جلوی دید شما را بگیرد یا در نتیجه گرم شدن در اثر تابش آفتاب و دیگر شرایط، مکنده آن ضعیف شود و بیفتد.

هولدر جالیوانی خودرو Joyroom JR-ZS259

شاید یکی از مناسب ترین هولدرهای ال 90 پیشنهاد داد هولدر لیوانی جویروم ZS259 باشد. این هولدر در داخل جالیوانی ماشین قرار می گیرد و کیپ می شود. برای بهترین حالت نصب باید جالیوانی خودرو بین 63 تا 92 میلیمتر قطر داشته باشد. این هولدر دارای بازوی منعطف است و قابلیت تنظیم 360 درجه دارد که می توانید گوشی را به صورت عمودی و افقی قرار دهید. برای گوشی های 4.7 تا 6.7 اینچی می توانید از این هولدر استفاده کنید.

هولدر چندکاره Baseus Folding Bracket Antiskid SUWNT-01

یکی از هولدرهایی که طراحی متفاوتی دارد و برای اکثر خودرو ها از جمله ال90 مناسب است هولدر بیسوس SUWNT-01 است. این هولدر از جنس لاستیک مانند ساخته شده است و هم از سمت داشبورد و هم از سمتی که گوشی خود را قرار می دهید خاصیت چسبندگی قابل قبولی دارد. البته باید توجه داشته باشید ممکن است تکان های ناگهانی منجر به افتادن گوشی شود.

هولدر Baseus Big Mouth Pro SUDZ-A01

هولدر بیسوس SUDZ-A01 برای بیشتر ماشین های بازار مناسب است. این هولدر به لبه ی بالای کیلومتر شمار متصل می شود. از یک گیره برای اتصال به داشبورد و یک گیره تنظیم شونده برای دربرگرفتن گوشی تشکیل شده است که می توانید گوشی خود را به صورت افقی داخل آن قرار دهید. برای گوشی های 4.7 تا 6.5 اینچی مناسب است. این هولدر جلوی دید شما را نمی گیرد.

هولدر آینه وسط XO C107

هولدر ایکس او C107 روی بازوی نگه دارنده آینه وسط خودرو وصل می شود. گیره نگهدارنده آن می تواند گوشی ها با ابعاد تا 6.9 اینچ را نگه دارد. قابلیت تنظیم 360 درجه دارد و می توانید گوشی خود را در زاویه دلخواه قرار دهید. بازوهای نگه دارنده گیره گوشی نیز قابلیت تنظیم در اندازه مورد نظر را دارد. گیره نگهداری گوشی به صورت فنری گوشی را در بر می گیرد.

هولدر آینه وسط XO C70

هولدر آینه وسط ایکس او C70 شبیه مدل C107 از همین برند می باشد محل اتصال آن به آینه وسط می باشد. البته تفاوت آن در این است که مدل C70 به خود آینه وسط متصل می شود و گیره های آن آینه را بغل می گیرند.

هولدر و شارژر وایرلس Joyroom JR-ZS246

هولدر جویروم ZS246 یک هولدر مناسب داشبورد و شیشه می باشد. البته با توجه به مواردی که در مقدمه اشاره شد حتی الامکان بهتر است برای اتصال به شیشه از آن استفاده شود. زیرا شرکت سازنده در تبلیغاتش ادعا کرده است این هولدر بعد از نصب توان تحمل فشار تا 15 کیلو را دارد. این هولدر شارژر وایرلس 15 واتی نیز دارد و گوشی های مجهز به امکان شارژ وایرلس با قاب 8 میلیمتری را نیز شارژ می کند. این هولدر برای گوش های 4.7 تا 6.8 اینچی مناسب است. باز و بسته شدن گیره های نگهدارنده گوشی به صورت الکتریکی انجام می شود. یک نوار نورانی تکمیل کننده مشخصات ظاهری این هولدر می باشد.

هولدر و شارژر وایرلس چندکاره مگنتی Mcdodo CH-7071

هولدر مگنتی مک دودو CH7071 به دو صورت دریچه کولری و چسبی قابلیت استفاده دارد. البته بیشتر کاربرد چسبی آن مد نظر است و می توانید آن را روی داشبورد بچسبانید. این هولدر مجهز به شارژر وایرلس 15 واتی است. البته گیره نگهدارنده گوشی آن مگنتی است و 16 آهنربا در آن کار شده است. به همین دلیل این هولدر مناسب آیفون 12 به بعد است.

هولدر و پایه نگهدارنده Baseus Tank Gravity SUYL-TK01

هولدر بیسوس SUYL-TK01 مناسب اتصال روی داشبورد و شیشه جلو می باشد. این هولدر برای گوشی های 4.7 تا 6.5 اینچ مناسب است. جنس بدنه آن از آلیاژ آلومینیوم و ABS است. گیره نگهدارنده گوشی در این هولدر به صورت گرانشی عمل می کند و در اثر فشار حاصل از وزن گوشی گیره ها کیپ می شوند. تنظیم زاویه 360 درجه کمک می کند گوشی را در هر جهتی بخواهید تنظیم کنید.

هولدر و شارژر وایرلس چندکاره Xiaomi WCJ05ZM

هولدر شیائومی WCJ05ZM یک مجموعه کامل از هولدر است. در داخل پک آن 3 مدل پایه اتصال وجود دارد. 2 مدل دریچه کولری و یک مدل چسبی است. شارژر وایرلس دارد و توان خروجی شارژر وایرلس آن 50 وات است. همچنین یک شارژر فندکی 100 وات به همراه کابل نیز داخل پک آن قرار دارد. باز و بسته شدن گیره نگهدارنده گوشی به صورت الکترونیکی صورت می گیرد. گیره ها تا 84 میلیمتر باز می شوند. یک نوار نورانی روی پایه نگهدارنده تکمیل کننده مشخصات ظاهری این هولدر است.

هولدر و شارژر وایرلس Joyroom JR-ZS248

هولدر جویروم JR-ZS248 برای نصب روی شیشه و داشبورد مناسب است. این هولدر دارای شارژر وایرلس 15 واتی نیز می باشد که در صورتی که گوشی شما این قابلیت را داشته باشد می توانید وایرلس آن را شارژ کنید. گیره نگهدارنده گوشی توسط یک خرطومی انعطاف پذیر به پایه متصل شده است و با یک پایه کوچک دیگر می توان آن را مهار نمود. این هولدر برای گوشی های 4.5 تا 6.7 اینچ مناسب است.

هولدر XO C83

هولدر ایکس او C83 یک هولدر داشبوردی از کمپانی ایکس او می باشد. این هولدر مگنتی می باشد و مناسب گوشی هایی است پشت آن ها مثل آیفون 12 به بعد خاصیت آهنربایی داشته باشد. بازوهای نگهدارنده هولدر قابلیت تنظیم تلسکوپی دارد و برای گوشی های تا سایز 6.7 اینچ مناسب است.

جمع بندی نهایی
با توجه به اینکه هولدرهای دریچه کولری اغلب با دریچه هوای رنو ال 90 سازگار نیست، در این مقاله سعی کردیم هولدرهایی که برای این خودرو مناسب است معرفی کنیم. البته هولدرهایی که به صورت چسبی و مکنده روی داشبورد و شیشه جلو نصب می شود احتمال افتادن گوشی در دست اندازها و تکان های ناگهانی دارد و گزینه های دیگر مثل هولدر آینه وسط یا هولدر جا لیوانی می توانند مد نظر قرار گیرند.