گوشی Surface Duo 3 مایکروسافت به نمایشگر تاشو مجهز خواهد شد

گوشی Surface Duo 3 مایکروسافت به نمایشگر تاشو مجهز خواهد شد

گوشی Surface Duo 3 نمایشگر تاشو خواهد داشت

باید اعتراف کنیم مایکروسافت با عرضه Surface Duo و Surface Duo 2 حضور ناموفقی در بازار گوشی های تاشو داشته است. با آن که دستگاه های تاشو با صفحه نمایش تاشونده رواج پیدا کردند اما مایکروسافت ترجیح داد به جای آن از دو نمایشگر تخت استفاده کند و راه کاملا متفاوتی در پیش بگیرد.
صریح بگوییم، این کار ایده خوبی نبوده است. در سال گذشته گوشی های با نمایشگر تاشونده شاهد افزایش فروش بودند. این در حالی است که دستگاه های Surface Duo مایکروسافت فروش ناچیزی داشتند. به گفته منابع آگاه مایکروسافت در نهایت تصمیم دارد استراتژی خود را تغییر دهد.

گوشی Surface Duo 3 به یک صفحه نمایش تاشو داخلی و یک نمایشگر مسطح بیرونی مجهز خواهد شد که مشابه گوشی های Vivo X Fold و Honor Magic Vs است. ظاهراً این دستگاه یک سال تحت آزمایش و نمونه سازی سخت افزاری قرار گرفته است.
مایکروسافت قصد داشت تا پایان سال، Surface Duo 3 را مانند نسل های گذشته با صفحه نمایش دوتایی به بازار عرضه کند و تغییرات به باریک تر شدن موبایل و بزرگ تر شدن نمایشگرها، شارژ بی سیم و چند ارتقا دیگر خلاصه شود.

اما گویا بالاخره مایکروسافت تصمیم گرفته استراتژی خود را تغییر و یک صفحه نمایش تاشو روی نسل جدید Surface Duo قرار دهد.
به همین دلیل، برنامه عرضه در پایان سال تغییر کرده و مشخص نیست Surface Duo 3 چه زمانی عرضه خواهد شد. همینطور در حال حاضر هیچ جزئیاتی در مورد گوشی جدید مایکروسافت معلوم نیست و اظهار نظر در مورد آن زود است.

با وجود اینکه طبق گزارش های اخیر انتظار می رود لولای Surface Duo 3 از نوع 360 درجه باشد، اطلاعات بیشتر نشان می‌دهد که این ادعا دقیق نیست و به احتمال زیاد لولای این گوشی مانند دیگر گوشی‌های تاشو، 180 درجه خواهد بود. ما در این خبر گوشی جدید مایکروسافت را Surface Duo 3 نامیدیم؛ این در حالی است که امکان دارد شرکت مایکروسافت به قصد مانور دادن روی ویژگی نمایشگر تاشو، اسم دیگری برای آن انتخاب کند.

منابعی که این اطلاعات را در اختیار ما گذاشتند؛ ادعا می کنند مایکروسافت قصد دارد محصولات خود را از دیگر رقبای اندرویدی متمایز کند و شبیه به آیفون و مک اپل، در حال کار بر روی ارائه تجربه اکوسیستمی بین دستگاه های اندرویدی و رایانه‌های شخصی ویندوزی خود است.
همچنین این شرکت قصد دارد خط تولید تلفن‌های هوشمند اندرویدی خود را به فراتر از سری Surface Duo گسترش دهد و در حال بررسی عوامل مختلف برای عرضه تنوع بیشتر است.