راهنمای اتصال دش کم 70mai

راهنمای اتصال دش کم 70mai

راهنمای کوتاه اتصال به دش کم 70mai شیائومی

امروزه استفاده از دوربین‌های خودرو یا دش کم بین رانندگان رو به افزایش است. دش کم‌ها برای ثبت وقایع و اتفاقات در حین رانندگی یا در زمانی که ماشین خود را پارک کرده اید، کاربرد دارند. دش کم ها توسط بسیاری از شرکت‌ها در ابعاد و مدل‌های مختلف به بازار عرضه می شوند.
یکی از این دش کم ها، دوربین Xiaomi 70mai 1S بوده که دارای کیفیت ضبط فیلم با کیفیت 1080 است.

دوربین Xiaomi 70mai 1S دارای یک سنسور Sony IMX307 COMS است که کیفیت تصویربرداری را به شدت بالا برده است. این سنسور می تواند فیلمبرداری با کیفیت 1080 را برای شما به خوبی انجام دهد و رزولوشن تصویر نیز در این دوربین برابر با 1920×1080 خواهد بود. نرخ فریم تصاویر ثبت شده توسط دوربین شیائومی 30 فریم بر ثانیه است.

این دوربین دارای اپلیکیشن مخصوصی (70mai App) نیز هست که می توانید از طریق اتصال توسط WiFi دوربین و گوشی را به یکدیگر متصل کرده و با استفاده از نرم افزار، کنترل ها و تنظیمات دلخواه خود را روی دوربین پیاده کنید. می توانید تصاویر و ویدئوها را روی موبایل خود ضبط کرده و آن ها را همیشه همراه داشته باشید. باید به این مهم توجه داشته باشید که نرم افزار برای گوشی هایی که دارای اندروید 4.1 به بالا هستند یا از iOS نسخه 8.0 به بالا برخوردارند پشتیبانی می شود.

راهنمای اتصال دوربین 70mai در اندروید

برای اتصال به این دوربین ابتدا باید برنامه 70mai ریجن چین را دانلود کنید. برای اینکار ابتدا کد QR داخل دفترچه را اسکن کنید و ریجن چین اپلیکیشن را نصب کنید یا بر روی لینک پایین کلیک کنید.
سپس باید به هات اسپات ساخته شده توسط دوربین متصل شوید و مراحل اتصال را در اپلیکیشن ادامه دهید.
در این مرحله از شما خواسته می‌شود تا برای تاییدیه یکبار دکمه پاور دوربین را بزنید.
پس از رد کردن تنظیمات نهایی به دوربین متصل می‌شوید و می‌توانید به استفاده از آن بپردازید.
همچنین می‌توانید اپلیکیشن اندروید نسخه چین 70mai را با کلیک روی این لینک دانلود کنید.

اگر در هنگام اتصال با خطای it is not supported in your region روبرو شدید، احتمالا در حال استفاده از نسخه ای غیر از نسخه چین نرم افزار 70mai هستید. آن را پاک کرده و نسخه چین نرم افزار 70mai را از لینک بالا دانلود نمایید.

راهنمای اتصال دوربین 70mai به iOS

برای اتصال به دوربین با گوشی‌های با سیستم عامل ios باید ریجن استور گوشی شما بر روی چین باشد، در غیر این صورت امکان اتصال در گوشی‌های ایفون وجود ندارد.