بهترین هولدر موبایل مناسب خودرو سمند و سورن

بهترین هولدر موبایل مناسب خودرو سمند و سورن

بهترین هولدرهای سمند و سورن

با توجه به اهمیت هولدر ها در جلوگیری از حواس پرتی راننده و ایمنی بیشتر، هولدرهای موبایل رواج پیدا کرده اند. هولدر زمانی کاربردش را نمایان می کند که شما بخواهید حین رانندگی برای مسیریابی از گوشی خود استفاده کنید.

در این مقاله سعی داریم چند هولدر موبایل که برای خودرو مناسب است به شما معرفی کنیم. سمند در مدل های مختلفی به بازار راه پیدا کرده است. اما شاید بتوان تنها سمند سورن را دارای طراحی کابین متفاوت دانست و سمند معمولی، LE، LX، SE و X7 را شبیه به هم دانست. این مدل ها دارای کابین یک شکل با داشبورد های مشترک هستند که در انتخاب هولدر نقش بسزایی دارد.

هولدرهای داشبوردی مناسب سمند

هولدر های داشبوردی یکی از هولدرهای پر طرفدار بازار محسوب می شود. هولدر های این دسته دارای پایه های مختلفی از جمله مکنده و چسبی یا ترکیبی از هردو هستند. با توجه به نوع پایه بعضی موارد برای نصب روی شیشه جلو نیز مناسب است و می توان برای هر دو استفاده کرد. در نظر داشته باشید داشبورد سمند به خاطر شیب منحنی فضای زیادی برای نصب این گونه هولدرها ندارد. برای نصب هولدرهای داشبوردی بیرون زدگی پایین کیلومتر شمار می تواند مناسب باشد. همچنین برای سمند سورن انتخاب هولدر مناسب شیشه جلو است.

هولدر بیسوس Baseus Simplism Gravity SUYL-JY01

هولدر بیسوس مناسب برای نصب روی داشبورد و شیشه جلو است. پایه اتصال آن از نوع مکنده است. همچنین گیره نگهدارنده گوشی از نوع گرانشی است که با فشار ناشی از وزن گوشی گیره سفت می شود. این هولدر برای گوشی های 4.7 تا 6.5 اینچ مناسب است. در ساخت آن از آلیاژ آلومینیوم و ABS استفاده شده است. با توجه به بازوی تلسکوپی و چرخش 360 درجه گیره نگهدارنده می توانید زاویه مناسب برای گوشی خود تنظیم کنید.

هولدر و شارژر وایرلس جویروم Joyroom JR-ZS240

هولدر جویروم ZS240 برای نصب بر روی داشبورد مناسب است. پایه اتصال آن از نوع مکنده و گیره نگهدارنده گوشی مگنتی است که با آیفون 12 به بعد سازگاری دارد. یکی از مزیت های مهم این هولدر وایرلس امکان شارژ بی سیم آن است. حداکثر توان شارژ وایرلس آن 15 وات اعلام شده است. در صورتی که برای گوشی غیر از آیفون 12/13/14 از این هولدر استفاده می کنید باید قاب پشت گوشی شما خاصیت آهنربایی یا برچسب آهنی داشته باشد.

هولدر ایکس او XO C89

هولدر ایکس او C89 قابلیت نصب روی داشبورد و شیشه جلو را دارد. پایه اتصال آن از نوع مکنده است و گیره نگهدارنده گوشی سفت شونده است. می توان گوشی را به صورت عمودی و افقی قرار داد و زاویه آن را به صورت 360 درجه تنظیم کرد. گیره نگهدارنده برای گوشی های 4 تا 7 اینچ مناسب است.

هولدر چندکاره بیسوس Baseus SUYK010001

این هولدر بیسوس دارای دو پایه مختلف داخل پک می باشد. یکی برای اتصال به داشبورد و شیشه جلو و یکی برای اتصال به دریچه کولر. پایه داشبوردی از نوع مکنده و پایه دریچه کولری از نوع کلیپسی قابل تنظیم است. همچنین گیره نگهدارنده گوشی از نوع سفت شونده است. امکان تنظیم زاویه گوشی به صورت 360 درجه وجود دارد و می توانید آن را به صورت عمودی و افقی قرار دهید.

هولدر دریچه کولری مناسب سمند و سورن

این نوع هولدر ها همان طور که از اسمش مشخص است بر روی خروجی هوای داشبورد خودرو نصب می شود. البته خودروی سمند با توجه به طراحی خاص دریچه کولر و متراکم بودن تقسیم کننده جهت باد با عموم هولدر های دریچه کولری سازگار نمی باشد و مواردی که در این دسته معرفی می شوند برای سمند سورن مناسب هستند.

هولدر دریچه کولری بیسوس Baseus SUYK000201

هولدر بیسوس SUYK000201 برای اتصال به دریچه کولر طراحی شده است. پایه اتصال به داشبورد آن از نوع فنری و گیره نگهدارنده گوشی به صورت سفت شونده است که برای آزاد شدن آن باید ضامن پشت آن را فشار دهید. می توانید در جهت عمودی و افقی گوشی را قرار دهید وبه صورت 360 درجه زاویه آن را تنظیم کنید. برای گوشی های 4.7 تا 6.7 اینچ می توان از این هولدر استفاده کرد.

هولدر و شارژر وایرلس دریچه کولری جویروم Joyroom JR-ZS295

این هولدر برای نصب روی دریچه کولر سورن مناسب است. پایه اتصال آن از نوع قلاب دار و تنظیم شونده است. گیره نگهدارنده آن به دو صورت مگنتی و اتوماتیک عمل می کند که جالب توجه است. از ویژگی های مثبت این هولدر شارژر وایرلس 15 واتی است که برای گوشی هایی که از این قابلیت پشتیبانی می کنند مناسب است.

هولدر دریچه کولری بیسوس Baseus Metal Age II Gravity SUJS000001

یکی از هولدر های پر طرفدار بیسوس که برای دریچه کولر سورن مناسب است. پایه اتصال آن از نوع قلاب دار و گیره نگهدارنده به صورت گرانشی عمل می کند. برای گوشی های 4.7 تا 6.7 اینچی مناسب است.

هولدر دریچه کولری جویروم Joyroom JR-ZS310

هولدر جویروم ZS310 برای دریچه کولر سورن مناسب است. پایه اتصال آن از نوع کلیپسی و تنظیم شونده است. گیره نگهدارنده گوشی به صورت گرانشی کار می کند. برای گوشی های 4.7 تا 6.8 اینچ می توان از آن استفاده کرد.

سایر هولدرها
برای تنوع در اتصال هولدر ها به خودرو انواع دیگر که به قسمت های دیگر خودرو متصل می شود به بازار عرضه شده است. این هولدر ها شامل هولدر آینه وسط و هولدر جالیوانی می شود.

هولدر آینه وسط XO C107

هولدر ایکس او C107 روی بازوی نگهدارنده آینه وسط خودرو وصل می شود. گیره نگهدارنده آن می تواند گوشی ها با ابعاد تا 6.9 اینچ را نگه دارد. قابلیت تنظیم 360 درجه دارد و می توانید گوشی خود را در زاویه دلخواه قرار دهید. بازوهای نگهدارنده گیره گوشی نیز قابلیت تنظیم در اندازه مورد نظر را دارد. گیره نگهداری گوشی به صورت فنری گوشی را در بر می گیرد.

هولدر آینه وسط XO C70

هولدر آینه وسط ایکس او C70 شبیه مدل C107 از همین برند می باشد محل اتصال آن به آینه وسط می باشد. البته تفاوت آن در این است که مدل C70 به خود آینه وسط متصل می شود و گیره های آن آینه را بغل می گیرند.

هولدر چندکاره Baseus Folding Bracket Antiskid SUWNT-01

یکی از هولدرهایی که طراحی متفاوتی دارد و برای اکثر خودرو ها از جمله تیبا مناسب است هولدر بیسوس SUWNT-01 است. این هولدر از جنس لاستیک مانند ساخته شده است و هم از سمت داشبورد و هم از سمتی که گوشی خود را قرار می دهید خاصیت چسبندگی قابل قبولی دارد. البته باید توجه داشته باشید ممکن است تکان های ناگهانی منجر به افتادن گوشی شود.

هولدر Baseus Big Mouth Pro SUDZ-A01

هولدر بیسوس SUDZ-A01 برای بیشتر ماشین های بازار مناسب است. این هولدر به لبه ی بالای کیلومتر شمار متصل می شود. از یک گیره برای اتصال به داشبورد و یک گیره تنظیم شونده برای دربرگرفتن گوشی تشکیل شده است که می توانید گوشی خود را به صورت افقی داخل آن قرار دهید. برای گوشی های 4.7 تا 6.5 اینچی مناسب است. این هولدر جلوی دید شما را نمی گیرد.

جمع بندی نهایی
با توجه به طراحی کابین سمند هولدرهای مناسب را مطرح کردیم. هولدرهای داشبوردی و شیشه جلو از هولدرهای مناسب برای سمند به شمار می روند. البته از هولدرهای آینه وسط نیز می توان استفاده کرد. بهتر است قبل از خرید هولدر از سازگاری آن اطمینان حاصل کنید. البته سمند سورن امکان انتخاب هولدر از نوع دریچه کولری نیز دارد.