بهترین هولدر موبایل مناسب خودرو پژو 207

بهترین هولدر موبایل مناسب خودرو پژو 207

بهترین هولدرهای پژو 207

با توجه به استفاده روزافزون از گوشی هنگام رانندگی، هولدر ها اهمیت ویژه ای پیدا کرده اند. یکی از دلایل اصلی استفاده از گوشی حین رانندگی، مسیریابی است. استفاده از هولدرها در امنیت رانندگی نقش بسزایی دارد و به راحتی می توانید از گوشی خود استفاده کنید.
هولدر ها انواع مختلفی دارند تا بتوان به قسمت های مختلف خودرو نصب شوند. در این مقاله سعی داریم هولدرهایی که برای کابین پژو 207 هاچ بک و صندوقدار مناسب است؛ معرفی کنیم.

هولدرهای مناسب داشبوردی و شیشه جلو پژو 207

این نوع هولدرها برای نصب روی شیشه جلو و داشبورد مناسب است. عموما مدل هایی که برای شیشه جلو قابل نصب هستند برای داشبورد نیز قابلیت استفاده دارند و مشترک هستند. البته داشبورد پژو 207 به خاطر داشتن انحنا ممکن است با هولدرهای قابل نصب روی داشبورد سازگار نباشد. پایه اتصال هولدرهای این دسته عموما از نوع مکنده، چسبی یا ترکیبی از هر دو می باشد. در ادامه چند هولدر از این دسته بندی را معرفی می کنیم.

هولدر و شارژر وایرلس چند کاره جویروم JoyRoom JR-ZS242

هولدر وایرلس جویروم مناسب برای نصب روی شیشه جلو و داشبورد مناسب است. البته این هولدر یک پایه برای نصب روی دریچه کولر نیز دارد و از این لحاظ یک هولدر چند کاره است. داشتن شارژر وایرلس با حداکثر توان خروجی 15 وات تکمیل کننده امکانات این هولدر است. پایه اتصال به داشبورد و شیشه جلو از نوع مکنده و پایه اتصال به دریچه کولر از نوع کلیپسی قابل تنظیم است. گیره نگهدارنده گوشی نیز به صورت خودکار باز و بسته می شود.

هولدر گرین لاین Green Lion 360 universal

هولدر گرین لاین هولدر داشبوردی است که می توانید روی شیشه جلو نیز نصب کنید. پایه اتصال به سطح آن از انوع مکنده است و گیره نگهدارنده گوشی سفت شونده است تا به راحتی به صورت عمودی و افقی گوشی را قرار دهید. این هولدر برای گوشی های 4 تا 6.8 اینچ مناسب است.

هولدر و پایه نگهدارنده بیسوس Baseus Tank Gravity

هولدر بیسوس را نیز می توانید روی داشبورد و شیشه اتومبیل نصب کنید و گوشی خود را روی آن قرار دهید. گیره های آن به صورت گرانشی و در اثر فشار حاصل از وزن گوشی آن را در بر می گیرد. برای گوشی های 4.7 تا 6.5 اینچ مناسب است و به صورت 360 درجه می توانید زاویه گوشی را تنظیم کنید.

هولدر الدینیو LDNIO MG08

یک هولدر کوچک و جمع و جور که می توان برای نصب روی داشبورد استفاده کرد. کوچک بودن این هولدر کمک می کند تا دید راننده گرفته نشود. پایه اتصال به سطح آن چسبی است و گیره نگهدارنده گوشی به صورت مگنتی عمل می کند که باعث شده گذاشتن و برداشتن گوشی بسیار راحت باشد. در داخل پک دو ورقه آهنی قرار دارد تا با چسباندن آن به پشت گوشی یا قاب آن بتوانید از هولدر استفاده کنید.

هولدر دریچه کولری مناسب پژو 207

هولدر دریچه کولری همانطور که از اسمش پیداست مخصوص نصب روی خروجی هوای داشبورد است. دریچه کولر پژو 207 به گونه ای طراحی شده است که عموم هولدرهای دریچه کولری بازار با آن سازگار است. معمولا پایه این هولدر ها به صورت قلاب دار یا کلیپسی هستند که قابلیت تنظیم دارند.

هولدر هوشمند بیسوس Baseus Smart Solar SUZG000001

هولدر بیسوس SUZG000001 برای نصب روی دریچه کولر طراحی شده است. پایه نصب آن از نوع قلاب دار و تنظیم شونده است. گیره نگهدارنده گوشی این هولدر به صورت خودکار باز و بسته می شود و یک از ویژگی های منحصر به فرد این هولدر تامین انرژی این عملکرد با استفاده از نور خورشید است. این هولدر برای گوشی های 4.7 تا 6.7 اینچی مناسب است.

هولدر دریچه کولری Baseus C01 SUCC000105

هولدر بیسوس کوچک و جمع جور است و استفاده از آن راحت و بی دغدغه است. پایه اتصال به دریچه کولر به صورت گیره ای است و گیره نگهدارنده گوشی با خاصیت آهنربایی عمل می کند و برای کسانی که گوشی آیفون 12 به بعد دارند نیز مناسب است.

هولدر دریچه کولری بیسوس Baseus Glaze Gravity SUYL-LG01

هولدر بیسوس SUYL-LG01 نیز دارای گیره گرانشی است که با فشار حاصل از وزن گوشی آن را کیپ می کند. این هلدر نیز مناسب گوشی های 4.7 تا 6.5 اینچی است. بدنه آن از آلیاژ آلومینیوم و ABS ساخته شده است و به صورت عمودی و افقی می توانید گوشی خود را روی آن قرار دهید. گیره اتصال به دریچه کولر این هولدر به صورت کلیپسی و قابل تنظیم است.

هولدر و شارژر وایرلس Baseus Halo SUDD000001

هولدر بیسوس Halo SUDD000001 علاوه بر هولدر دریچه کولری شارژر وایرلس نیز است. پس اگر گوشی شما از شارژ بی سیم پشتیبانی می کند این هولدر انتخاب خوبی است. حداکثر توان خروجی شارژر وایرلس 15 وات است. گیره هولدر به صورت الکتریکی باز و بسته می شود و دارای نورپردازی RGB نیز می باشد که به زیبایی آن افزوده است.
زاویه قرارگیری گوشی به صورت 360 درجه قابل تنظیم است و گیره آن برای گوشی هایی با ابعاد 5.4 تا 6.7 اینچ مناسب است. پایه این هولدر به صورت قلاب تنظیم شونده طراحی شده است تا به خوبی به دریچه کولر فیت شود.

سایر هولدرها
هولدرهای دیگری نیز در بازار عرضه می شوند تا کسانی که نمی خواهند از هولدرهای داشبوردی، شیشه جلو و دریچه کولری استفاده کنند انتخاب های بیشتری داشته باشند. از هولدر های این دسته می توان به هولدرهای جالیوانی یا آینه وسط اشاره کرد.

هولدر آینه وسط XO C107

هولدر ایکس او C107 روی بازوی نگهدارنده آینه وسط خودرو وصل می شود. گیره نگهدارنده آن می تواند گوشی ها با ابعاد تا 6.9 اینچ را نگه دارد. قابلیت تنظیم 360 درجه دارد و می توانید گوشی خود را در زاویه دلخواه قرار دهید. بازوهای نگهدارنده گیره گوشی نیز قابلیت تنظیم در اندازه مورد نظر را دارد. گیره نگهداری گوشی به صورت فنری گوشی را در بر می گیرد.

هولدر آینه وسط XO C70

هولدر آینه وسط ایکس او C70 شبیه مدل C107 از همین برند می باشد محل اتصال آن به آینه وسط می باشد. البته تفاوت آن در این است که مدل C70 به خود آینه وسط متصل می شود و گیره های آن آینه را بغل می گیرند.

هولدر Baseus Big Mouth Pro SUDZ-A01

هولدر بیسوس SUDZ-A01 برای بیشتر ماشین های بازار مناسب است. این هولدر به لبه ی بالای کیلومتر شمار متصل می شود. از یک گیره برای اتصال به داشبورد و یک گیره تنظیم شونده برای دربرگرفتن گوشی تشکیل شده است که می توانید گوشی خود را به صورت افقی داخل آن قرار دهید. برای گوشی های 4.7 تا 6.5 اینچی مناسب است. این هولدر جلوی دید شما را نمی گیرد.

جمع بندی نهایی
اگر برای پژو 207 خود به دنبال هولدر می گردید در این مقاله موارد مناسبی را معرفی کردیم. پژو 207 از خودروهایی است که محدودیت کمی در انتخاب هولدر دارد و برای دریچه کولر یا شیشه جلو به راحتی می توانید هولدر مناسب پیدا کنید.