بهترین هولدر موبایل مناسب خودرو رانا و رانا پلاس

بهترین هولدر موبایل مناسب خودرو رانا و رانا پلاس

راهنمای خرید هولدر خودرو برای رانا و رانا پلاس

اگر شما هم حین رانندگی از گوشی موبایل برای کارهایی مثل مسیریابی استفاده می کنید حتما درک کردید که وجود یک هولدر داخل خودرو تا چه حد می تواند حائز اهمیت باشد و علاوه بر راحت تر کردن استفاده از موبایل ایمنی رانندگی را بالا ببرد.
رانا در دو مدل معمولی و پلاس در بازار موجود است که از نظر کابین و داشبورد اختلاف کمی با یک دیگر دارند و می توان هولدر های پیشنهادی را برای هردو تا حد زیادی مشترک دانست.
در این مقاله سعی داریم هولدرهایی که برای کابین رانا مناسب است معرفی کنیم.

هولدرهای داشبوردی و شیشه جلو رانا

هولدرهای این دسته معمولا بین داشبورد و شیشه جلو مشترک هستند و می توان بر روی هر دو سطح استفاده کرد که البته باید قبل از خرید مطمئن شوید. طراحی داشبورد رانا به خاطر شیب و انحنایی که دارد مناسب نصب هولدر داشبوردی نمی باشد و بهتر است از قابلیت نصب روی شیشه جلوی این دسته از هولدرهای استفاده شود.

هولدر و پایه نگهدارنده ایکس او XO C85

هولدر ایکس او سی 85 برای نصب روی داشبورد طراحی شده است که می توان روی شیشه جلو هم نصب شود. پایه اتصال به سطح آن از نوع مکنده است و گیره نگهدارنده گوشی آن به صورت سفت شونده است. با توجه به طراحی خرطومی انعطاف پذیر آن قابلیت تنظیم زاویه 360 درجه برای قرار گرفتن گوشی وجود دارد. این هولدر برای گوشی های با اندازه 4.7 تا 7 اینچ مناسب است.

هولدر و شارژر وایرلس ایکس او XO WX027

هولدر ایکس او علاوه بر هولدر شارژر وایرلس نیز است. مناسب برای نصب روی داشبورد و شیشه جلو است و حداکثر توان خروجی آن 15 وات است. ضمن اینکه از پروتکل شارژ بیسسیم Qi پشتیبانی می کند. پایه اتصال آن از نوع مکنده است. طراحی گیره نگهدارنده و بازوی متصل به آن به گونه ای است تا به راحتی بتوانید زاویه دلخواه را برای گوشی خود تنظیم کنید.

هولدر و پایه نگهدارنده بیسوس Baseus C01 SUCC000001

این هولدر اندازه کوچکی دارد و می توان در قسمت کوچکی از داشبورد برای آن فضایی پیدا کرد و نصب نمود. کوچک بودن آن این مزیت را دارد که فضای زیادی اشغال نمی کند و دید راننده را نمی گیرد. نصب آن بسیار راحت است و می توان زاویه دلخواه برای گوشی تنظیم کرد. گیره نگهدارنده هولدر از نوع مگنتی است و این هولدر برای گوشی هایی که در پشت آن ها ورقه های با خاصیت مگنتی چسبانده شده کاربرد دارد.

هولدر و پایه نگهدارنده جویروم Joyroom JR-ZS310

هولدر جویروم ZS310 از هولدرهای مناسب شیشه جلو و داشبورد است. پایه اتصال به سطح آن از نوع مکنده قوی و گیره نگهدارنده گوشی آن گرانشی است که در اثر فشاری که وزن گوشی به پایه پایینی وارد می کند؛ محکم می شود. قابلیت تنظیم زاویه قرارگیری گوشی وجود دارد و برای گوشی های با اندازه 4.7 تا 6.8 اینچ مناسب است.

هولدرهای دریچه کولری رانا

با توجه به طراحی دریچه هوای خروجی رانا باید گفت کمتر هولدر دریچه کولری به آن می خورد و بهتر است قبل از خرید از این بابت مطمئن شوید که مورد مد نظرتان با دریچه کولر سازگار است یا خیر. توصیه ما به شما این است که حتی الامکان برای خودرو رانا و رانا پلاسش به سراغ انواع دیگر هولدرهای خودرو بروید.

سایر هولدرها
اگر برای رانای خود به دنبال هولدر می گردید و می خواهید هولدری با به جز هولدر داشبوردی و دریچه کولری تهیه کنید هولدر های این دسته نیز می تواند مناسب باشد. هولدر آینه وسط خودرو و هولدر جالیوانی می تواند در این دسته قرار بگیرد. در مورد هولدرهای جالیوانی باید قبل ازخرید از سازگاری آن یا خودروی خود مطمئن شوید زیر در این بخش کابین رانا و رانا پلاس تفاوت هایی با یکدیگر دارند.

هولدر جالیوانی خودرو Joyroom JR-ZS259

شاید یکی از مناسب ترین هولدرهایی که بتوان برای بسیاری از خودروها از جمله رانا پلاس پیشنهاد داد هولدر لیوانی جویروم ZS259 باشد. این هولدر در داخل جالیوانی ماشین قرار می گیرد و کیپ می شود. برای بهترین حالت نصب باید جالیوانی خودرو بین 63 تا 92 میلیمتر قطر داشته باشد. این هولدر دارای بازوی منعطف است و قابلیت تنظیم 360 درجه دارد که می توانید گوشی را به صورت عمودی و افقی قرار دهید. برای گوشی های 4.7 تا 6.7 اینچی می توانید از این هولدر استفاده کنید.

هولدر صندلی عقب بیسوس Baseus SULR-A01

اگر برای سرنشینان صندلی عقب دنبال هولدر باشید این هولدر بیسوس را به شما پیشنهاد می کنیم. پایه اتصال آن به پایه های پشت سری صندلی جلو متصل می شود و گیره نگهدارنده گوشی نیز به صورت فنری گوشی شما را در بر می گیرد. این هولدر برای گوشی های بین 4.7 تا 12.3 اینچ مناسب است.

هولدر آینه وسط XO C107

هولدر ایکس او C107 روی بازوی نگهدارنده آینه وسط خودرو وصل می شود. گیره نگهدارنده آن می تواند گوشی ها با ابعاد تا 6.9 اینچ را نگه دارد. قابلیت تنظیم 360 درجه دارد و می توانید گوشی خود را در زاویه دلخواه قرار دهید. بازوهای نگهدارنده گیره گوشی نیز قابلیت تنظیم در اندازه مورد نظر را دارد. گیره نگهداری گوشی به صورت فنری گوشی را در بر می گیرد.

هولدر Baseus Big Mouth Pro SUDZ-A01

هولدر بیسوس SUDZ-A01 برای بیشتر ماشین های بازار مناسب است. این هولدر به لبه ی بالای کیلومتر شمار متصل می شود. از یک گیره برای اتصال به داشبورد و یک گیره تنظیم شونده برای دربرگرفتن گوشی تشکیل شده است که می توانید گوشی خود را به صورت افقی داخل آن قرار دهید. برای گوشی های 4.7 تا 6.5 اینچی مناسب است. این هولدر جلوی دید شما را نمی گیرد.

هولدر آینه وسط XO C70

هولدر آینه وسط ایکس او C70 شبیه مدل C107 از همین برند می باشد محل اتصال آن به آینه وسط می باشد. البته تفاوت آن در این است که مدل C70 به خود آینه وسط متصل می شود و گیره های آن آینه را بغل می گیرند.

جمع بندی نهایی:
اگر برای خودروی رانای خود به دنبال هولدر موبایل می گردید به شما پیشنهاد می کنیم هولدرهای شیشه جلو، آینه وسط و جالیوانی را در اولویت قرار دهید و کمتر به سراغ هولدر دریچه کولری بروید. زیرا طراحی دریچه خروجی هوا در رانا به نحوی است که اغلب هولدرهای دریچه کولری با آن سازگاری ندارند.


برچسب: هولدر Baseus