روش اتصال به هندزفری های بلوتوثی چگونه می باشد ؟

روش اتصال به هندزفری های بلوتوثی چگونه می باشد ؟

بعد از خرید یک هندزفری بلوتوث اولین چیزی که نیاز دارید تا در مورد آن اطلاعات داشته باشید روش اتصال به آن هندزفری می باشد که انجام دادن آن کار بسیار آسانی بوده و در این مطلب بر آن شدیم تا آموزشی مختصر و مفید برای شما ارائه دهیم.

هندزفری های بلوتوث قالبا به یک روش روشن و به گوشی یا دستگاه مورد نظر متصل می شوند. در مرحله اول شما نیاز دارید که هندزفری را روشن کرده که برای این کار باید دکمه On/Off را به مدت 2 الی 3 ثانیه نگه داشته تا چراغ ال ای دی هندزفری روشن شود، اما این فقط برای روشن شدن هندزفری می باشد و تنها با این کار نمی توانید به هندزفری متصل شوید، برای آمده شدن هندزفری به پیر یا اشتراک گذاری باید این دکمه را به مدت بیشتری نگه داشته که این تایم چیزی حدود 6 یا 8 ثانیه می باشد، و پس از روشن شدن، همچنان به نگه داشتن این دکمه ادامه دهید تا چراغ به صورت چشمک زن درآید(یا در مواردی این حالت تغییر کند). هم اکنون هندزفری مورد نظر آمادگی متصل شدن به گوشی یا دستگاه شما را دارا می باشد و فقط کافیست بلوتوث گوشی خود را روشن کرده و اسکن بلوتوث رو بزنید و بر روی اسم بلوتوث آن کلیک کنید تا با هم پیر شوند.

شاید این سوال در ذهن شما ایجاد شود که چه نیازی به نگه داشتن دکمه On/Off به مدتی این چنین طولانی می باشد !!! جواب ساده ای برای این سوال وجود د ارد : این استمرار در نگه داشتن باعث می شود که هندزفری اگر به دستگاه دیگری متصل است از آن جدا شود و از حالت پیر خارج شود و آماده شود برای متصل شدن به یک گوشی جدید. اگر این اتفاق نیفتد نام هندزفری بلوتوث برای شما نمایش داده نخواهد شد.

این روش برای هدفون های بلوتوث هم نیز صدق می کند.