چگونه دستگاه بخور سرد زندگی شما را تغییر می دهد؟

چگونه دستگاه بخور سرد زندگی شما را تغییر می دهد؟

دستگاه بخور سرد چیست؟

دستگاه بخور سرد نوعی ابزار سلامتی می باشد که قادر است فضایی را که داخل آن قرار گرفت را ا طریق ذرات آب مرطوب کند. شاید برای شما جالب باشد که چگونه بخار خارج شده از این دستگاه سرد می باشد در صورتی که یکی از شرایط تبخیر آب ، رسیدن دمای آن به 100 درجه سانتی گراد می باشد. می توان گفت این دستگاه آب را بخار نمی کند و فقط آن را به ذرات ریز تبدیل می کند. این دستگاه با انتقال امواج خاصی به آب ، ترکیب آن به هم ریخته و باعث می شود آب به ذرات بسیار ریز تبدیل شود و از طریق یک فن آن را به بیرون هدایت می کند و این امر باعث می شود بخار خارج شده از این دستگاه سرد باشد.

دلایل نیاز به دستگاه بخور سرد

خشکی هوا و آلودگی دو عامل اصلی ایجاد تنگی نفس و مشکلات ریوی هستند. فصل تابستان که به صورت خود به خود شاهد هوای بسیار خشکی هستیم و در فصل زمستان هم ابزار گرمایشی باعث این امر می شوند و رطوبت موجود در هوا را از بین می برند. شما می توانید به راحتی با استفاده از این دستگاه چه در منزل و چه در اتومبیل دوباره رطوبت را به پوست و ریه خود هدیه بدهید.

تاثیر بخور سرد بر سرما خوردگی

همان طور که می دانید ویروس سرما خوردگی به راحتی از طریق هوا منتقل می شود اما این دستگاه با ایجاد رطوبت باز این فرآیند جلوگیری می کند. دستگاه بخور سرد قادر به از بین بردن میکروب نیست اما با ایجاد رطوبت باعث می شود میکروب ها فضایی برای حرکت کردن نداشته باشند و این عمل از انتقال ویروس جلوگیری می کند.

شادابی و سلامت پوست

خشکی پوست و از بین رفتن رطوبت باعث بیماری های جبران ناپذیری برای پوست می شود. حال برای از بین بردن این مشکلات دو روش وجود دارد که یا باید از کرم ها و وسایل گران قیمت استفاده بکنید و یا قبل از ایجاد بیماری از وقوع آن جلوگیری کنید. دستگاه بخور سرد یکی از وسایلی بوده که به راحتی از ایجاد این نوع بیماری جلوگیری می کند و با ایجاد رطوبت در هوا باعث شادابی و سلامت پوست می شود.

از بین بردن خشکی سینوس ها

این دستگاه با مرطوب کردن سینوس ها باعث خروج راحت مخاط شده و به همین دلیل اگه این محصول را به هنگام خواب در فضای اتاق خود روشن کنید باعث می شود هنگامی که بیدار بشوید گلو و بینی نرم و تنفسی بسیار راحت داشته باشید. این عمل از سرفه های بی امان در هنگام سرماخوردگی به خوبی جلوگیری می کند.

تولید یون منفی

یون منفی به مولکول اکسیژن با یک الکترون اضافه می گویند که این دستگاه باعث ایجاد آن می شود. شاید برای شما پیش آمده باشد که در کنار آبشار قرار گرفته باشید و حس شادابی ، طراوات و سرزندگی به شما دست داده باشد. علت این امر وجود یون های منفی بسیار در هوا بوده زیرا قابلیت اصلی یون منفی همین امر می باشد. یون های مثبت و منفی تاثیر بسیاری بر روی سیستم های فیزیولوژیکی بدن دارند و به گونه ای می باشند که پون های مثبت باعث خستگی ، سر درد و خواب آلوگی می شوند و یون های مثبت دقیقا بر عکس این عمل را انجام می دهد و این دستگاه قادر است یون منفی ها را افزایش دهد.

چند نکته در مورد بخور سرد

به طور کلی آب و رطوبت باعث ایجاد قارچ و باکتری می شود و این دستگاه قادر است آن را در فضا پخش بکند و برای جلوگیری از این امر باید بعد از هر بار استفاده ظرف آب آن را شسته تا هرگونه قارچ و باکتری از بین برود.

دستگاه بخور سرد دقیقا آب قرار گرفته داخل منبع را پخش می کند پس بهتر است آب جوشیده شده سرد داخل آن بریزید تا هیچگونه مواد مضری را در فضا پخش نکند.