راهنمای بررسی اصالت محصولات بیسوس

راهنمای بررسی اصالت محصولات بیسوس

خوبی خرید محصولات برند این است که همیشه راهی برای اثبات اصالت آن‌ها وجود دارد. بارکدهای روی محصول، کد های QR و خیلی دیگر از فاکتورهای دیگر تعیین می‌کنند کالایی که دست ماست اصل بوده و متعلق به برند مورد نظر است.

برند بیسوس یکی از برندهای نوپای چینی است که چند سالیست در ایران به فروش می‌رود. فروشگاه اینترنتی مسترکالا اولین نماینده رسمی فروش برند بیسوس در ایران بوده و لذا لازم می‌بیند که روش تضمین اصالت محصولات این برند را هم به مخاطبانش آموزش دهد.

نکته: اول از همه این نکته را یادتان باشد که پک کالا را هیچ وقت دور نیندازید. پس وقتی کالای بیسوس را از فروشگاه ما سفارش دادید یا از فروشنده‌های حضوری تهیه کردید حتما پک آن را نگه دارید.


روش بررسی اصالت کالای بیسوس

گام اول: پشت پک یک برچسب وجود دارد که کد QR مخفی شده‌ای روی آن درج شده است. آن را مخدوش کنید تا رنگ رویش پاک شده و کد کاملا نمایان شود. تمام بخش های کد را خوب پاک کنید تا در اسکن آن مشکلی پیش نیاید.


گام دوم: از اسکنر گوشی استفاده کنید و دوربین را رو به این کد بگیرید تا اسکن شود. اگر اسکنر ندارید می‌توانید یک برنامه اسکن از گوگل پلی دانلود کنید.


گام سوم: پس از اسکن، یک صفحه وب در گوشی باز می‌شود که باید واردش شوید.


گام چهارم: از آنجایی که بیسوس یک برند چینی است، سایت باز شده به زبان چینی خواهد بود. برای اینکه بتوانید ترجمه این متن را بخوانید می‌توانید کل صفحه را به انگلیسی ترجمه کنید. کلید ترجمه در پایین صفحه نشان داده می‌شود.


گام پنجم: Confirm Query را بزنید.


گام ششم: یک پیام با علامت تیک زرد رنگ نمایش داده می‌شود که اعلام می‌کند Your Security Code Is Valid. دریافت این پیام به معنی اصالت کالا می‌باشد.


گام هفتم: اگر یک بار دیگر این کد را اسکن کنید پیامی که برایتان به نمایش در می‌آید متفاوت خواهد بود. در این پیام به شما اعلام می‌شود که این کالا اصل است اما قبلا در تاریخ مشخصی یک بار اصالتش را بررسی کرده‌اید.

بنابراین اگر هر پیامی به غیر از این دو پیام را دریافت کردید یعنی کالایی که خریده‌اید اصل نیست.


نکته: برای اینکه زبان صفخه را از چینی به انگلیسی عوض کنید باید در پایین صفحه به دنبال دو گزینه Chinese و English بگردید. با زدن گزینه English  کل صفحه به انگلیسی ترجمه می‌شود. 

در صورتی که نتوانستید این دو گزینه را انتخاب کنید. منو مرورگر را باز کنید و به دنبال گزینه Translate this page بگردید. 

بیشتر بدانید: معرفی بهترین هندزفری های بلوتوث بیسوس


نسخه ویدیویی آموزش بررسی اورجینال بودن محصولات بیسوس را هم می‌توانید از آپارات تماشا کنید.