معرفی 6 تا از بهترین هندزفری های بلوتوث گردنی

معرفی 6 تا از بهترین هندزفری های بلوتوث گردنی

خوبی هندزفری بلوتوث گردنی این است که لازم نیست همش نگران افتادنش باشید. با وجود اینکه انواع هندزفری بلوتوث TWS این روزها حسابی بین ما طرفدار پیدا کرده اما وقتی بیرون از خانه هستید همیشه باید مواظب گم شدنشان باشید. در حالی که هندزفری های گردنی همیشه دور گردن می‌مانند و حتی وقتی نمی‌خواهید آهنگ گوش کنید می‌توانید همانجا روی شانه‌هایتان رهایش کنید.

برای همین تصمیم گرفتیم که بعد از مقاله های متعددی که در مورد هندزفری های TWS نوشتیم یک بار هم به هندزفری گردنی ها بپردازیم و بهترین هایشان را به شما معرفی کنیم. شما می‌توانید مقالات مربوط به هندزفری های بی سیم را در لینک های زیر بخوانید:

__ معرفی 5 تا از بهترین هندزفری های بلوتوثی بیسوس

__ بهترین هندزفری های بلوتوثی TWS با قابلیت مکالمه عالی


و حالا چند تا از بهترین هندزفری بلوتوث های گردنی سایت مسترکالا که محبوبیت زیادی بین کاربران ما داشته‌اند را به شما معرفی می‌کنیم. این هندزفری ها از برندهای متنوعی همچون شیائومی، لنوو، وان پلاس، هواوی و .. هستند و به قابلیت های خوبی همچون قابلیت حذف نویز ANC مجهز شده‌اند. اگر نمی‌دانید که ANC دقیقا چه کار می‌کند، مقاله آشنایی با فناوری ANC تمام شک و شبهه‌هایتان را برطرف خواهد کرد.


هندزفری بلوتوث گردنی شیائومی Xiaomi LYXQEJ03JY ANC


اول با یک هندزفری گردنی نویز کنسلینگ شروع می‌کنیم که شاهکار شیائومی است. این هندزفری به فناوری محبوب ANC یا حذف نویز فعال مجهز شده و موزیک ها را با بهترین کیفیت برایتان پخش می‌کند. این سیستم کمک می‌کند تا بسیاری از نویزهای محیطی قبل از رسیدن به گوش شما توسط میکروفون ها تشخیص داده شده و حذف شوند.

برای اینکه خیالتان از بابت سرعت اتصال آن راحت باشد هم بهتر است بدانید که نسخه پایدار و سریع بلوتوث 5 برای این هدفون در نظر گرفته شده که به کمک سیستم LDAC سونی سرعت انتقال را تا 990Kbps رسانده است.


هندزفری بلوتوث گردنی وان پلاس OnePlus Bullets E304A Warp Charge


نکته مهم در مورد هندزفری بلوتوث وان پلاس این است که امکان فست شارژ با قابلیت WARP را دارد. درگاه تایپ سی روی هندزفری گردنی در صورتی که با یک کابل تایپ سی به آداپتور WARP Charger وصل شود می‌تواند آن را با سرعت بالایی شارژ کند.

برای اینکه متوجه تفاوت ورپ شارژ با شارژرهای معمولی شوید، در نظر بگیرید که در هر 10 دقیقه شارژ هندزفری می‌توانید تا 10 ساعت از آن استفاده کنید!


هندزفری بلوتوث گردنی Huawei FreeLace CM70-C


هندزفری دیگری اینجا داریم که قابلیت خیلی خفنی دارد. شما می‌توانید هندزفری Freelace هواوی را با خود گوشی شارژ کنید!

پس اگر وسط اهنگ گوش دادن دیدید که شارژتان در حال تمام شدن است، فقط کافیست قسمت دو تیکه هندزفری را از هم جدا کرده و کانکتور تایپ سی قرار گرفته در این بخش را به گوشی‌تان وصل کنید.

قابلیت جذاب دیگر این هندزفری گردنی الگوریتم حذف نویز دو کاناله آن است که مکالمه بلوتوثی را با این هندزفری بسیار بهبود می‌بخشد.


هندزفری گردنی بلوتوث شیائومی Xiaomi LYXQEJ02JY Basic


هندزفری بلوتوث گردنی شیائومی Basic شاید خیلی قابلیت های خفنی نداشته باشید ولی میکروفون HD آن مکالمه را برایتان بهبود می‌بخشد. به علاوه طراحی جذاب و ارگونومیک این هندزفری کاملا مناسب ورزش و فعالیت های تمرینی است.


هندزفری بلوتوث گردنی شیائومی Xiaomi LYXQEJ01JY


مانند بسیاری از هندزفری های گردنی دیگر، این Xiaomi Neckband نیز دارای سری های مگنتی است. یعنی وقتی سری‌ها را از گوش خارج کنید، دور گردنتان به هم می‌چسبند. از طرفی درایورهای 13 میلی متری و میکروفون HD آن کیفیت صدای خوبی را برایتان فراهم می‌کنند، تا هم مکالمه خوبی داشته باشید و هم از موزیک لذت ببرید.

از این هندزفری گردنی انتظار می‌رود تا حدودا برای 7 تا 8 ساعت شارژدهی کند که با توجه به نسخه بلوتوث 4.1 منطقی به نظر می‌آید.


هندزفری گردنی القایی Lenovo Thinkplus X5 Bone Conduction


یکی از انواع جالب هندزفری گردنی بلوتوثی مدل القایی آن است. این مدل هندزفری ها داخل گوش نمی‌روند و تنها با اتصال به شقیقه‌ی سر صدا را از طریق القای استخوانی به گوش داخلی شما منتقل می‌کنند.

همانطور که انتظار می‌ رود حجم صدای هندزفری گردنی القایی خیلی زیاد نیست اما دارای قابلیت های وسوسه کننده‌ای است که ممکن است باعث شود آن را ترجیح دهید.

استاندارد مقاومت در برابر آب IPX8 که بالاترین میزان این مقاومت است به خوبی هندزفری را برای استفاده داخل استخر مناسب می‌کند. از همه مهم‌تر شما گزینه کارت حافظه را هم در کنار بلوتوث دارید تا بتوانید از طریق SD کارت هم آهنگ گوش کنید.

در آخر هم بگویم که اگر فرو رفتن هندزفری باعث خارج در گوشتان می‌شود، هندزفری گردنی القایی بهترین گزینه برای شماست.