راهنمای خرید بهترین کیف و کاور برای لپ تاپ

راهنمای خرید بهترین کیف و کاور برای لپ تاپ

راهنمای خرید کیف لپ تاپ

زمانی که ما یک لپ تاپ گران قیمت برای خود خریداری می‌کنیم بهتر است برای محافظت از لپ‌تاپ یک کاور یا یک کیف با کیفیت تهیه کنیم. کیف و کاور لپ تاپ یکی از پرکاربرد ترین وسایل جانبی لپ تاپ است. کیف ها و کاور ها با طرح‌ها و مدل‌ها و برندهای مختلف در بازار وجود دارد که انتخاب را برای شما سخت کرده است.
باید به این مورد نیز توجه داشت که انتخاب یک کیف و کاور باید براساس نوع نیاز و هدف باشد. شما کیف را به‌صورت روزانه در همه جا با خود حمل می کنید بنابراین باید برای خود یک کیف خوب خریداری کنید. در ادامه شما با بهترین مدل های کیف و کاور لپ تاپ و ویژگی های یک کیف خوب بیشتر آشنا خواهید شد.

راهنمای خرید بهترین کیف برای لپ تاپ

همانطور که می‌دانید کیف و کاور یکی از اکسسوری های مهم برای لپ تاپ است که در اینجا قرار است به چند نکته مهم در هنگام خرید کیف و کاور لپ تاپ اشاره کنیم و آن را مورد نقد و بررسی قرار دهیم.

ظاهری زیبا و شیک
کیف لپ تاپ یکی از باوفاترین دوستان در کنار ماست. ما آن را در همه جا با خود حمل می کنیم پس باید ظاهر کیف و کاور زیبا و شیک باشد، ما کیف لپ تاپ را در همه جا از جمله محل کار ، دانشگاه و سفرهای کاری با خود حمل می کنیم. پس باید کیفی را انتخاب کنیم که ظاهری زیبا و شیک داشته باشد. بسته به ترجیحات شخصی خود، می‌توانید سبک‌های رسمی ، کلاسیک و ... را برای خود انتخاب کنید.
انتخاب ظاهر کیف لپ تاپ و کاور امری کاملا سلیقه ای است. برای قرارهای رسمی مدل دستی و برای قرارهای غیر رسمی مدل های اسپرت و دوشی گزینه خوبی برای خرید شماست. همچنین براساس رنگ ها و مدل‌های مختلف براساس سلیقه خود می‌توانید یک کیف را در سبد خریدتان قرار دهید.

اندازه و ابعاد کیف
یکی دیگر از نکاتی که باید در هنگام خرید کیف و کاور برای لپ تاپ رعایت کنیم اندازه و ابعاد کیف است. برای خرید کیف اندازه و ابعاد لپ تاپ خود را فراموش نکنید. کیف باید متناسب با دستگاه شما ، نه خیلی بزرگ نه خیلی کوچک باشد. پس دانستن اندازه لپ تاپ به اندازه کیفی که قرار است برای خود تهیه کنید بسیار مهم است. ابتدا باید اندازه لپ تاپ خود را بدانید و بعد اقدام به خرید کیف برای لپ تاپ خود کنید.

کیفیت و جنس کیف
نکته دیگری که باید در هنگام خرید کیف لپ تاپ توجه کنیم جنس پارچه به کار رفته در کیف است، ما باید کیفی برای خود انتخاب کنیم که بعد از مدتی فرسوده نشود. جنس کیف یکی از مهمترین فاکتورها در هنگام خرید است. اکثر کیف های لپ تاپ از نایلون، پلی استر، بوم، چرم، برزنت و....ساخته می‌شوند. ما به شما پیشنهاد می‌کنیم که از مواد تنفس پذیر، چند لایه، ضد نفوذ و ضد تعریق برای استفاده راحت تر و طولانی تر را برای خود انتخاب کنید. اگر کیف لپ تاپ از مواد ضد آب طراحی شده باشد، در هر شرایط آب و هوایی می توانید از وسایل خود از جمله لپ تاپ محافظت نمایید.

زیپ های کیف
از آنجایی که هرگونه آسیب به زیپ، کیف را بلا استفاده می‌کند و در صورت تعمیر ممکن است که جنس پارچه کیف نیز آسیبی وارد شود. قبل از خرید کیف بهتر است از کیفیت و دوام زیپ مطمئن شوید تا به مرور زمان دچار مشکل نشوید. توجه داشته باشید مدل های ارزان قیمت خیلی هم قابل اعتماد نیستند و شما باخرید چنین مدل‌هایی نه تنها در هزینه های خود صرفه جویی نمی‌کنید بلکه باید مجددا یک کیف دیگر برای لپ تاپ خود تهیه کنید.

مناسب سفر
یکی دیگر از مسائل مهم مرتبط با سفر، حمل آسان است. بعضی از کیف ها دارای محفظه مخصوص لباس هستند که یه شما این امکان را خواهد داد که هم لپ تاپ و هم لباس های خود را درون کیف قرار دهید و با خود به سفر بروید.

جیب های چند منظوره
وقتی همه چیز را در کیف روی هم قرار می دهیم ، تشخیص و پیدا کردن وسایل ضروری برای ما بسیار دشوار خواهد بود. سعی کنید که کیف هایی را برای خود انتخاب کنید که دارای جیب های چند منظوره و دسترسی به آن سریع و آسان باشد و چیدمان را برای شما راحت کند. با چیدمان مرتب شما به راحتی می توانید به وسایل خود دسترسی پیدا کنید.
علاوه بر این داشتن جیب‌های مختلف لپ‌تاپ شما را از خطر خط و خش افتادن توسط وسایلی که داخلی کیف است دور نگه می‌دارد.

فوق العاده سبک و راحت
نکته اخری که باید در کیف لپ تاپ خود توجه داشته باشید سبک و راحت یودن کیف است. ممکن در هنگام سفر، دانشگاه و محل کار به غیر از لپ تاپ وسایل دیگری را در کیف خود قرار دهید که حمل آن برایتان سخت باشد. این ویژگی بسیار مهم است زیرا حمل راحت بستگی به وزن آن دارد. اگر کیف لپ تاپ شما زیبا و شیک باشد اما هنگام حمل برای شما سنگین باشد هیچ فایده ای برای شما ندارد.
پیشنهاد می کنیم به هیچ عنوان زیبایی را زیاد ملاک خرید خود قرار ندهید به خصوص اگر جزو افرادی هستید که همش در حال سفر هستید. اولویت اصلی برای شما باید راحتی آن در حمل باشد. با وجود اسفنج هایی که در بند و همچنین داشتن بند کمری موجب می شود حین حمل کیف و کوله آسودگی بیشتری داشته باشید و کمتر در ناحیه شانه احساس خستگی کنید.

کاور لپ تاپ چیست و به چه دردی می خورد ؟

کاور لپ تاپ یک کیف بسیار ساده ، ظریف و البته بسیار ضعیف تر از کیف های اصلی است. کاربرد اصلی این مدل محافظت از لپ تاپ و تبلت در برابر گرد و خاک و آب بوده و مقاومت کمی در برابر ضربه به لپ تاپ خواهد داشت.

معرفی بهترین مدل کیف و کاور لپ تاپ

در اینجا قرار است به چند مدل از بهترین مدل های کیف و کاور لپ تاپ بپردازیم:

1- کوله شیائومی Xiaomi backpack 2 مناسب برای لپ تاپ 15.6 اینچ

ابعاد برابر 32x18x45 سانتی متر
وزن 930 گرم
پارچه سبک، بادوام و مقاوم در برابر آب
فضای اضافی برای انواع وسیله

2- کوله پشتی شیائومی Xiaomi 90fen

ابعاد خارجی 46*30*18 سانتی متر
جنس بدنه پلی استر
وزن 635 گرم
مناسب برای مسافرت

3- کیف لپ تاپ بیسوس Baseus Basics Series 15 inch Shoulder Computer Bag LBJN-H0G سایز 15 اینچ

طراحی سه لایه
درجه ضدآب 50D
مناسب لپ تاپ های 15 اینچ
مدل رسمی و مناسب برای محیط های اداری

4- کیف چرمی بیسوس Baseus Let's Go Traction Computer Liner Bag LBQY-B24 سایز 15 اینچ

جنس چرمی بدنه بیرونی
دارای درب مگنتی
پوشش قسمت درونی با پارچه مخملی
مناسب مک بوک ‌های زیر 16 اینچ

5- کاور لپ تاپ نیلکین Apple MacBook 16 Nillkin Acme Sleeve سایز 16 اینچ

مناسب لپ تاپ هایی تا 16 اینچ
دارای ساختاری چند لایه
مقاوم در برابر آب و رطوبت
تجهیز شده به بستی مگنتی برای قفل درب

چرا باید کیف برای لپ تاپ بخریم؟

برای اینکه لپ تاپ شما دچار آسیب نشود بهترین گزینه برای شما تهیه یک کیف لپ تاپ با جنس و کیفیت بسیار بادوام است.

جمع بندی
کیف ها و کاور های لپ تاپ دارای مدل های مختلفی هستند که باید براساس نوع بودجه و نیاز خود کیفی را تهیه کنیم که از جنس خوب، طراحی شیک، سبک و راحت بهره ببرد