بهترین لوازم جانبی آیفون 14 پرو در مسترکالا

بهترین لوازم جانبی آیفون 14 پرو در مسترکالا

بهترین لوازم جانبی iPhone 14 Pro

همیشه وقتی گوشی جدید میخریم لازم داریم لوازم جانبی مختلف برای نگهداری گوشی و استفاده های دیگر نیز تهیه کنیم. هرچند ممکن است بعضی لوازم جانبی مورد نیاز مدتی بعد لازم شود که به ناچار باید تهیه کرد.
در این مطلب سعی داریم لوازم جانبی مختلف برای گوشی آیفون 14 Pro که به تازگی وارد بازار شده است را معرفی کنیم.

بهترین محافظ صفحه برای آیفون 14 پرو

یکی از حیاتی ترین لوازم جانبی که باید برای گوشی خود تهیه کنید، گلس یا محافظ صفحه است. گلس ها دارای تنوع گسترده در جنس، ضخامت، شفافیت و دیگر ویژگی ها مثل امکان کار کردن اثر انگشت هستند.

محافظ صفحه نمایش شیشه ای تمام صفحه تمام چسب آیفون Nillkin CP+ Pro

این گلس ساخت کمپانی نیلیکین است که برند معتبری در زمینه لوازم جانبی گوشی مخصوصا قاب و گلس می باشد. گلس مذکور دارای ضخامت 0.33 میلیمتر است و سختی 9H دارد تا خیالتان بابت خط و خش های ریز احتمالی راحت باشد. این محافظ صفحه ضد اثر انگشت، ضد چربی و ضد انعکاس نور است. به واسطه لایه روغنی کار شده روی آن لمس انگشت روی آن روان است و راحت است. کیفیت و رنگ تصاویر حفظ شده و وضوح HD دارد. این گلس حاشیه دور مشکی دارد که لبه صفحه نمایش را هم بپوشاند.

محافظ صفحه شیشه ای نیلکین آیفون Nillkin H+ Pro

این گلس ویژگی ها و مشخصاتی شبیه گلس قبل دارد با این تفاوت که این گلس کمی نازک تر است و ضخامت 0.2 میلیمتر دارد و حاشیه دور آن بی رنگ است و کمی از لبه حاشیه را خالی می گذارد تا برای استفاده از قاب محافظ آماده باشد.

بهترین قاب محافظ برای آیفون 14 پرو

بعد از محافظ صفحه نمایش، قاب محافظ یکی لوازم جانبی مهم برای مراقبت از گوشی به شمار می رود. قاب های محافظ در اشکال مختلف شامل کاور، کیف و … به بازار عرضه شده اند. جنس استفاده شده در قاب های محافظ اهمیت ویژه ای دارد تا آن جایی که اگر مرغوب نباشد ممکن است روی گوشی خط و خش ایجاد کند.

گارد ضد ضربه کی دو آیفون Apple iPhone 14 Pro K-DOO Ares Shockproof Case

کمپانی KDOO یکی از شرکت های مطرح در زمینه قاب محافظ برای آیفون است. گارد ضد ضربه Ares Shockproof در کنار طراحی زیبا از گوشی شما هم محافظت می کند. پوشش برجسته اطراف دوربین و کلید ها جلوی آسیب رساندن به آن ها را گرفته و از عملکرد آن ها محافظت می کند. پشت آن شفاف است تا رنگ آیفون شما مشخص باشد و در اطراف آن از آلیاژ آلومینیوم استفاده شده است. ضخامت پشت آن به نحوی است که حین شارژ وایرلس نیاز نیست کاور را خارج کنید.

قاب محافظ iPhone 14 Pro Nillkin CamShield Pro Case

این کاور ساخت شرکت نیلکین است که برندی مطرح و نام آشنا در زمینه تولید لوازم جانبی می باشد. همه قسمت های گوشی را پوشش می دهد و در برابر ضربه مقاومت خوبی از خود نشان می دهد. یکی از ویژگی های این کاور داشتن درپوش محرک محافظ دوربین است که خیال شما را از بابت خط و خش افتادن دوربین راحت می کند.

بهترین آداپتور شارژر دیواری iPhone 14 Pro

در مرحله بعد شما نیاز به یک و بلکه دو شارژر دیواری دارید تا علاوه بر منزل در محیط کار نیز دغدغه ای برای شارژ گوشی نداشته باشید. شاید مناسب ترین شارژر برای شارژ آیفون 14 پرو همان مدلی باشد که شرکت سازنده توصیه کرده است. اما برند های معتبر دیگری هم هستند که با همان مشخصات دست به تولید شارژر دیواری زدند. این شارژرهای استانداردهای لازم را دارند و با قیمت کم تری روانه بازار شده اند. شایان ذکر است که آیفون 14 پرو با توان 20 وات شارژ می شود.

شارژر دیواری بیسوس Baseus Super Si Quick Charger 1C

این شارژر با توان خروجی 20 وات گزینه مناسبی برای شارژ آیفون شماست. خروجی آن از نوع Type C است و از قابلیت شارژ سریع PD پشتیبانی می کند. این آداپتور در هنگام شارژ سریع در برابر داغ شدن مقاوم است و ابعاد کوچک و جمع جوری نیز دارد.

شارژ دیواری الدینو LDNIO A2425C

شارژر الدینیو دارای دو پورت خروجی Type C با خروجی 20 وات و USB با خروجی 18 وات است که پورت Type C با پشتیبانی از شارژ سریع PD برای آیفون شما مناسب است. یکی از ویژگی های جذاب این شارژر داشتن چراغ خواب با کلید لمسی است که در شب می تواند بسیار مفید باشد.

بهترین کابل شارژ برای گوشی اپل آیفون 14 پرو چیست؟

با وجود قرار داشتن یک کابل لایتنینگ که برای شارژ و انتقال داده مناسب است؛ ممکن است برای استفاده در محل کار یا خودرو نیز نیازمند کابل شارژ باشید. کابل ها از نظر جنس کانکتور، بدنه سیم، توان شارژ و قابلیت انتقال داده انواع مختلفی دارند. همچنین بعضی از کابل ها دارای ویژگی های نظیر قطع/وصل کن اتوماتیک جریان شارژ و نشان دهنده توان شارژ نیز هستند که بهتر است حین خرید به آن ها توجه کنید. توجه داشته باشید البته به این که سمت دیگر کابل به USB متصل می شود یا Type C حتما دقت داشته باشید.

کابل لایتنینگ به Type C بیسوس Baseus Explorer CATS000103

کابل لایتنینگ بیسوس از حداکثر توان شارژ آیفون 14 پرو که همان 20 وات است پشتیبانی می کند. کانکتور آن لایتنینگ و رابط آن Type C است. اگر درگاه آداپتور یا سیستم شما Type C باشد، این کابل برای شما مناسب است. 2 متر طول دارد و جنس کابل آن کنفی است که در برابر کشش گره خوردن مقاوم است. یکی از ویژگی های این کابل قابلیت قطع و وصل خودکار آن است. این قابلیت از باتری گوشی شما محافظت می کند و بعد از تکمیل فرآیند شارژ، جریان را قطع می کند. اگر در این حین باتری شما کم شود دوباره فرآیند شارژ شروع می شود. کابل بیسوس امکان انتقال داده ها با سرعت 480 مگابیت بر ثانیه را نیز دارد.

کابل لایتنینگ مک دودو Mcdodo CA-1912

کابل مک دودو با امکان انتقال حداکثر جریان 3 آمپر برای شارژ آیفون 14 پرو با توان 20 وات مناسب است. یک سمت کانکتور لایتنینگ و سمت دیگر رابط USB قرار دارد. طول آن 1.2 متر است و کانکتورهای آن تقویت شده است تا در برابر خمش مقاوم باشد. این کابل امکان انتقال داده با سرعت 480 مگابیت بر ثانیه را دارد. از ویژگی های خاص این کابل نشانگر دیجیتالی روی کانکتور لایتنینگ آن است که امکان نمایش توان را مهیا کرده است.

بهترین شارژر وایرلس MagSafe

آیفون 14 پرو به شارژ وایرلس مجهز است و قابلیت مگ سیف دارد که به معنای شارژ وایرلس به صورت مگنتی با توان شارژ 15 وات است. اگر شارژر وایرلسی که استفاده می کنید؛ مگ سیف پشتیبانی کند روی گوشی علامت خاص این قابلیت ظاهر می شود.

شارژر وایرلس مگنتی بیسوس Baseus Simple Mini 2

شارژر بی سیم بیسوس از قابلیت MagSafe پشتیبانی می کند و همانطور که انتظار می رود با توان 15 وات آیفون 14 پرو را شارژ می کند. کابل آن 1.5 متر است و بر روی کابل آن نمایشگر دیجیتال تعبیه شده است تا ولتاژ و توان لحظه ای را نشان دهد. روی پد شارژ از جنسی شبیه به چرم مصنوعی استفاده شده تا به گوشی آسیبی نرسد. البته برای شارژ ایرپاد خود نیز می توانید از این شارژر استفاده کنید.

شارژر وایرلس مگنتی مک دودو Mcdodo CH-8720

این شارژر با توان 15 وات و پشتیبانی از قابلیت مگ سیف گوشی شما را شارژ می کند. در بدنه آن از آلیاژ آلومینیوم استفاده شده است. این شارژر وایرلس از استاندارد شارژ بی سیم Qi پشتیبانی می کند و شما می توانید دیگر دستگاه هایی که از این قابلیت پشتیبانی می کنند شارژ کنید. البته بدون قابلیت مگنتی!

بهترین پاوربانک برای iphone 14 pro

پاوربانک یکی از لوازم جانبی است که به احتمال زیاد به آن نیاز پیدا خواهید کرد. مخصوصا برای مواقعی که از منزل و محل کار دور هستید و از ماشین هم استفاده نمی کنید؛ پاوربانک به کمک شما می آید. پاوربانک ها ظرفیت مختلف دارند؛ توان خروجی آن ها متفاوت است و ممکن است امکانات خاص مثل شارژ وایرلس و حتی MagSafe داشته باشند.

پاوربانک وایرلس 10000 جویروم Joyroom JR-W040

پاوربانک جویروم هم به صورت سیمی و هم به صورت وایرلس گوشی شما را شارژ می کند. در نوع سیمی با حداکثر توان 20 وات و با پشتیبانی از PD و در حالت وایرلس با قابلیت MagSafe گوشی را شارژ می کند. البته پورت دیگر با حداکثر توان 18 وات و QC در کنار پورت PD قابلیت شارژ دیگر دستگاه ها را دارد. ظرفیت این پاوربانک 10000 میلی آمپر ساعت است.

پاوربانک 10000 مک دودو Mcdodo MC-1161

پاوربانک مک دودو MC1161 با حداکثر توان 22.5 وات برای دستگاه غیر آیفون 14 پرو نیز مناسب است. این پاوربانک دو کابل متصل لایتنینگ و تایپ سی دارد. گوشی آیفون 14 پرو را با توان 20 وات شارژ می کند که بالاترین توان شارژ است. پاوربانک مک دودو ظاهری جذاب دارد و برای نمایش میزان باتری نشانگر دیجیتالی کوچک دارد.

بهترین هولدر آیفون 14 پرو چیست؟

هولدر ها از نظر پایه و محل اتصال، گیره نگهدارنده و امکانات دیگر انواع مختلفی دارند. برای خرید هولدر مناسب پیشنهاد می کنیم راهنمای خرید هولدر را در بلاگ مسترکالا مطالعه بفرمایید. هولدر ها عموما برای اکثر گوشی ها از جمله آیفون مناسب هستند. اما بعضی از هولدرها دارای گیره مگنتی هستند که آیفون 14 به خاطر خاصیت مگنتی پشت قاب آن با این هولدرها سازگار است. همچنین بعضی از هولدر ها قابلیت شارژ بی سیم MagSafe دارند.

هولدر و شارژر وایرلس مک دودو Mcdodo CH-2130

این هولدر برای مالکان آیفون 14 یک همراه تمام عیار در خودرو می باشد. هم هولدر است؛ هم شارژر وایرلس MagSafe. در داخل پک آن یک پایه مکنده برای نصب روی داشبورد و یک پایه قلاب دار تنظیم شونده برای نصب روی دریچه کولر خودرو دارد. گیره آن از نوع مگنتی است که با مگ سیف کاملا سازگار است و به راحتی می توانید آن را روی هولدر قرار دهید و بردارید. علاوه بر این ها گیره این هولدر دارای یک فن خنک کننده است و خاصیت خنک کردن آیفون را دارد. حتی می توانید آن را به صورت جداگانه به گوشی نصب کنید و حین بازی کردن از گرم شدن آیفون 14 پرو خود جلوگیری کنید.

هولدر و شارژر وایرلس دریچه کولری جویروم Joyroom JR-ZS290

هولدر جویروم نیز علاوه بر هولدر شارژر وایرلس نیز می باشد. این هولدر روی دریچه کولر نصب می شود و دارای پایه قلابدار با قابلیت تنظیم است. گیره نگهدارنده گوشی نیز خاصیت مگنتی دارد که از 12 آهنربای قوی ساخته شده است که با قاب های مگ سیف نیز کار می کند و آیفون 14 پرو به راحتی روی آن قرار می گیرد. یک نوار نورانی تکمیل کننده زیبایی ظاهری آن می باشد.

بهترین کابل تبدیل و هاب برای آیفون 14 Pro

برای بسیاری از استفاده های جانبی ممکن است نیازمند کابل های تبدیل شوید. این تبدیل ها برای استفاده ها ی گسترده ای همچون اتصال هندزفری سیمی 3.5mm، فلش مموری ها، کابل HDMI و … می تواند مورد استفاده قرار بگیرند.

تبدیل لایتنینگ اتصال همزمان هندزفری و شارژر مک دودو Mcdodo CA-0950

این تبدیل به درگاه لایتنینگ آیفون 14 پرو متصل می شود و یک درگاه 3.5mm یا AUX و 2 درگاه لایتنینگ به شما می دهد. یک درگاه لایتنینگ برای هندزفری لایتنینگ و دیگری برای شارژ گوشی شما کاربرد دارد.

تبدیل لایتنینگ اتصال همزمان LAN و شارژر و USB ارلدام Earldom OT53

تبدیل ارلدام به شما پورت LAN، درگاه شارژ لایتنینگ و USB 3.0 می دهد. پورت LAN می تواند برای مصارفی مثل بازی که نیاز به اینترنت کابلی با تاخیر کم دارد؛ استفاده شود. همچنین از درگاه USB 3.0 می توان برای اتصال ماوس و کیبورد و فلش استفاده کرد. برای استفاده از این تبدیل نیازی به نصب درایور ندارید.

معرفی برترین شارژر فندکی برای آیفون 14 پرو

برای کسانی که مدت زمان زیادی را داخل خودرو باشند و در این زمان بخواهند گوشی خود را شارژ کنند؛ شارژر فندکی لازم است. شارژر فندکی دارای انواع مختلف با توان شارژ و امکانات اضافی متنوع است. اگر شارژر فندکی با توان 20 وات انتخاب کنید در سرعت شارژ و حفظ سلامت باتری آیفون 14 شما موثر است.

شارژر فندکی بیسوس Baseus CGJP000013

این شارژر فندکی دارای بدنه ای با آلیاژ آلومینیوم است. دو خروجی Type C دارد که توان خروجی هر کدام 20 وات است و از قابلیت شارژ سریع PD پشتیبانی می کند که برای آیفون مناسب است.

فلش های پیشنهادی برای آیفون 14 پرو

اگر برای جا به جایی اطلاعات فلش با کانکتور لایتنینگ تهیه کنید؛ کار شما راحت خواهد شد.

فلش مموری 128 گیگابایت لایتنینگ سن دیسک SanDisk iXpand Flip SDIX90N

این فلش علاوه بر کانکتور USB 3.1، کانکتور لایتنینگ نیز دارد که شما را از هرگونه تبدیل برای وصل کردن فلش به آیفون راحت می کند و می توانید به راحتی اطلاعات گوشی خود را جابجا کنید.

جمع بندی
در نهایت می‌توانید تمام لوازم جانبی آیفون 14 پرو را از اینجا مشاهده کنید
علاوه بر این توجه داشته باشید که بجز قاب و گلس‌ها باقی موارد برای سری آیفون 14 مناسب است. همچنین موارد دیگری نیز وجود دارد که ممکن است کیفیت بالایی داشته باشند و برای این گوشی مناسب باشند اما ما اینجا به یک تا سه محصول برای هر دسته بندی بسنده کرده‌ایم.