بهترین لوازم جانبی برای نینتندو سوییچ

بهترین لوازم جانبی برای نینتندو سوییچ

معرفی لوازم جانبی برای نینتندو سوییچ

نینتندو سوییچ هفتمین کنسول بازی خانگی شرکت نینتندو است. این کنسول دستگاهی ترکیبی که به عنوان یک کنسول بازی دستی همراه با خروجی تلویزیون طراحی شده و اولین کنسول هیبریدی جهان است. این کنسول دارای صفحه نمایش 6.2 اینچی با وضوح HD وقابلیت چند لمسی مانند تبلت و دو کنترل بازی بی سیم به نام جوی کان با قابلیت جدا شدن است. یکی از ویژگی های خوب این کنسول بازی این است که شما به راحتی می توانید در همه جا با خود آن را حمل کنید. در صورتی که این کنسول را برای خود خریداری کرده‌اید، بهتر است که به فکر خرید لوازم جانبی برای آن باشید. در این مقاله قصد داریم به بررسی بهترین لوازم جانبی این کنسول بپردازیم و چند گزینه مهم آن را به شما معرفی کنیم.

انواع لوازم جانبی برای نینتندو سوییچ

1- کارت حافظه
همانطور که می‌دانید برای نصب بازی های مختلف نیازمند یک کارت حافظه میکرو SD نیز هستید. میانگین حجم بازی این کنسول حدود 1 الی 15 گیگابایت است. مناسب ترین کارت حافظه برای این کنسول کارت میکرو SanDisk 128GB MicroSD و Official Nintendo 64GB MicroSD است.

2- دانگل بلوتوث
امروزه تقریبا تمامی لوازم های جانبی از جمله هدفون ، هندزفری ها و... قابلیت اتصال با بلوتوث را خواهند داشت. نینتندو سوییچ دارای یک اتصال وایرلس بین سوییچ ها است که قابلیت اتصال بلوتوث به لوازم های صوتی را نخواهد داشت و حتما باید با هندزفری های سیمی به دستگاه متصل شد. برای اینکه بتوانید هدفون خود را از طریق بلوتوث به کنسول بازی خود متصل کنید نیازمند یک دانگل بلوتوثی نیز هستید. مناسب ترین دانگل بلوتوثی برای این کنسول بازی نینتندو سوییچ دانگل بیسوس Baseus BA05 است که توسط کمپانی بیسوس مخصوص این بازی طراحی شده است.

3- کیس و محافظ
همانطور که می‌دانید به راحتی می توانید کنسول بازی نینتندو سوییچ را با خود حمل کنید. به همین دلیل این را هم باید در نظر داشت که در حین حمل این کنسول بازی ممکن است که به آن آسیب جدی وارد شود بهترین راه برای محافظت آن در برابر ضربه تهیه یک کیس و محافظ مناسب برای کنسول بازی است که در ادامه چند مورد را برای شما شرح خواهیم داد:

گارد محافظ نینتندو سوئیچ بیسوس Nintendo Switch Baseus SW GS02 WISWGS02-01

گارد محافظ نینتندو سوئیچ بیسوس Baseus SW Anti Drop GS02 Cover Case یکی از بهترین لوازم های جانبی است که می تواند از کنسول بازی شما محافظت کند. این گارد محافظ از جنس پلاستیک PC و ترکیب TPU طراحی شده است. این گارد غیر از بخش‌های بالایی کنسول مابقی کنسول را کاملا می‌پوشاند. این گارد در مقابل ضربه بسیار مقاوم است و نمی گذارد که به دستگاه شما آسیب جدی وارد شود. این گارد محافظ کنسول بازی نینتندو سوییچ علاوه بر محافظ دارای یک استند یا پایه نگهدارنده است. در قسمت پشتی این گارد، یک پایه تعبیه شده است که شما می توانید با باز کردن آن نینتندو را به پایه تکیه داده و سپس با آن کار کنید. به این ترتیب دیگر نیازی به در دست نگهداشتن آن نخواهید داشت. همانطور که پیشتر اشاره شد، بخشی از گارد از PC ساخته شده که قسمت پشتی آن را تشکیل داده و مانع از ضربه خوردن و خط و خش افتادن دستگاه از این قسمت می شود.

کاور 360 درجه نینتندو سوییچ بیسوس Nintendo Switch Baseus SW 360 Flip GS06 Cover Case WISWGS06-01

کاور 360 درجه نینتندو سوییچ بیسوس Baseus SW 360 Flip GS06 Cover Case یکی دیگر لوازم های جانبی نینتندو سوییچ است. این کاور از جنس پلاستیک PC ساخته شده و دارای طراحی ارگونومیک است که در دست گرفتن آن برای کاربر بسیار راحت خواهد بود. ضخامت این کاور به گونه ای است که به خوبی از دستگاه شما در برابر ضربه خوردن محافظت می کند و همچنین مانع از خط و خش افتادن روی آن می شود. ویژگی برجسته آن، محافظت کامل از دستگاه است. دو جایگاه نیز روی این کاور برای شما در نظر گرفته شده است که می توانید کارت حافظه خود را درون آن ها قرار داده و از گم شدنشان جلوگیری کنید و هر زمان که نیاز داشتید، آن ها را مورد استفاده قرار دهید. حداکثر تعداد قرار دادن کارت حافظه در کاور، دو عدد است.

کیف نینتندو سوییچ بیسوس Baseus Track Series Switch Storage Bag LBGD-A0G

منظم و مرتب بودن از هر نظر بهتر از شلختگی است. کنسول های بازی مثل نینتندو سوییچ دارای لوازم جانبی زیادی هستند. بهترین گزینه برای نظم دادن و راحت حمل کردن این کنسول بازی، گرفتن یک کیف مخصوص است. کیف نینتندو سوییچ بیسوس Baseus Track Series Switch Storage Bag LBGD بهترین گزینه برای نظم دادن وسایل جانبی بازی شما است زیرا داخل این کیف دارای جیب کوچکی است که شما به راحتی می توانید به لوازم جانبی کنسول بازی خود نظم دهید. همچین با استفاده از کیف شما در مقابل ضربه و خط و خش از دستگاه خود محافظت کنید.

4- کنترلر
اگر به فکر یک بازی دسته جمعی هستید، خرید دسته بازی اضافه نینتندو سوییچ که به آن جوی کان گفته می‌شود، لازم است. هدف اصلی این کنسول بازی اجرای بازی‌های تعاملی با دوستان و افراد بیشتر که قطعا به کنترلرهای بیشتری در بازی احتیاج پیدا خواهید کرد. خوشبختانه کنترلرهای joy-con قابلیت جدا شدن و حمل آسان را دارند.
علاوه بر این، اصلی ترین قطعه هر کنسولی که ممکن است خراب شود، معمولا دسته بازی یا کنترلر آن است که به علت فشار های بیش از حد یا بازی های طولانی ممکن است کارایی سابق را نداشته باشد. هنگامی که این قطعات خراب شد یا از کار افتاد، میتوانید آن را با یک کنترلر اصلی joy-con تعویض کنید.در اینجا چند مدل از کنترلر های مخصوص کنسول بازی نینتندو سوییچ را به شما معرفی خواهیم کرد.

Joy Con
بهترین کنترلر های موجود در بازار برای بازی کنسول نینتندو سوییچ، Joy Con است که به راحتی با کنسول همگام سازی شده و هیچ مشکلی بابت آن به کنسول را نخواهد داشت. همچنین با خرید یک جفت جوی کان اضافه ، می توانید تعداد کاربران به کنسول بازی را به 4 نفر برسانید. در این حالت مصرف باتری کنسول اندکی افزایش خواهد یافت. همچنین هر کدام از کنترلرهای جوی کان می‌توانند به صورت تنها و جدا از جفت دیگر به دستگاه متصل شده و در نقش یک کنترلر کامل ظاهر شوند.

Nintendo Switch Pro Controller
اگر بیشتر اوقات تنها از کنسول برای بازی استفاده می کنید بهتر است به سراغ کنترلر های پیشرفته شرکت نینتندو بروید. کیفیت ساخت این کنترلر بسیار بالا بوده و در این زمینه ، کاملا با کنترلر های ایکس باکس و... قابل مقایسه خواهد بود.

8BitDo SN30/SF30 Pro Controller
در صورتی که به دنبال یک کنترلر خاص برای کنسول خود هستید، می توانید کنترلر BitDo SN30/SF30 Pro 8 Controller را برای خود تهیه نمایید. این کنترلر کنسول نه تنها به شما حس نوستالژی کنسول های قدیمی را می دهد، بلکه کیفیت ساخت آن به نسبت نسخه قبل افزایش یافته است. همچنین از این کنترلر هم می توانید به صورت وایرلس و هم به صورت کابل، برای اتصال به کنسول نینتندو سوییچ استفاده کنید.

Baseus SW Wheel Handle GS03 GMWB-93
قاب تبدیل کنترلر نینتندو سوییچ بیسوس Baseus SW Wheel Handle GS03 یکی از همین محصولات است که با ظاهر دایره ای و خاص (شبیه فرمان) بین کاربران این کنسول از محبوبیت ویژه ای برخوردار شده است. این قاب مبدل دسته با تغییر ارگونومی دسته های نینتندو سوییچ باعث افزایش چشمگیر لذت بازی با آن می شود. همانطور که اشاره شد دسته های نینتندو سوییچ کوچک هستند و ممکن است به خوبی در دست برخی از افراد قرار نگیرند. این قاب با گسترش فضا باعث می شود بسیار راحت تر در دست قرار گیرد در نتیجه تجربه بازی با آن بسیار دلپذیرتر و حرفه ای تر خواهد بود. این محصول تنها قاب دسته های نینتندو است، نه خود دسته های بازی.

5- هدست
یکی دیگر از لوازم های جانبی که خیلی به کمک شما می آید هندزفری و هدفون ها هستند که در اینجا به چند مورد از هدست های مخصوص بازی کنسول نینتندو سوییچ را به شما معرفی خواهیم کرد:

هدفون بی سیم SteelSeries Arctis 7+
صدای بی سیم قبلا در کنسول بازی برای برخی از کاربران بسیار پیچیده و ناراحت کننده بوده است. اما از انجایی که نینتندو بالاخره بلوتوث را به کنسول بازی خود اضافه کرده شما می توانید به کمک دانگل بلوتوثی تایپ سی هدفون بی سیم خود را به کنسول بازی متصل کنید. اگر می خواهید تجربه بهتری از بازی خود داشته باشید ما به شما هدفون بی سیم SteelSeries Arctis 7+ را پیشنهاد خواهیم نمود.

هدفون بلوتوثی SteelSeries Arctis Nova 3
هدفون بلوتوثی SteelSeries Arctis Nova 3 یکی از هدست های مورد علاقه برای گیمینگ است. از آنجایی که نینتندو از یک برنامه تلفن همراه برای چت آنلاین استفاده می کند، دریافت صدای بازی و صوتی می تواند پیچیده باشد. هدست SteelSeries Arctis Nova 3 می تواند مستقیما با جک 3.5 میلی متری برای بازی های مانند Fortnite (یا فقط برای گوش دادن) به سوئیچ متصل شود . این هدفون دارای بلوتوث است که می توانید به گوشی خود متصل شوید و به تماس های خود پاسخ دهید. در صورتی نمی خواهید با آن مکالمه ای داشته باشید می توانید از طریق بلوتوث به کنسول بازی خود هم متصل شوید و از بازی خود لذت ببرید.

6- پایه نگهدارنده یا استند
یکی دیگر از لوازم های جانبی بازی کنسول نینتندو سوییچ هولدر و پایه نگهدارنده است با وجود هولدر رومیزی دستگاه را روی هولدر قرار می دهید و به بازی خود با خیال راحت ادامه خواهید. هولدر پایه نگهدارنده بیسوس Baseus SW Adjustable Charging Stand WXSWGS10-0G علاوه بر نگهداری کنسول بازی دستگاه شما را هم شارژ می کند. توان خروجی این هولدر 18 وات که دارای تکنولوژی فست شارژ است. که شما می توانید دستگاههای که داری پورت تایپ سی است شارژ نمایید.

جمع بندی
این کنسول بازی نینتندو سوییچ دارای لوازم های جانبی مختلفی است که در اینجا به چند مورد آن اشاره شد که شما می توانید برحسب نوع نیاز خود یکی از لوازم های جانبی را برای کنسول بازی خود خریداری کنید.