راهنمای خرید کادو برای پدران

راهنمای خرید کادو برای پدران

برای پدران چه هدیه ای مناسب است؟

حتما شما هم در طول سال و مناسبت های خاص مثل تولد و روز پدر، برای پدرتان هدیه می گیرید. اینکه بدانید چه هدیه ای برای پدر مناسب است باید به سلیقه و نیاز او توجه کنید. ممکن است موردی برای شما جذاب باشد اما سلیقه پدر شما آن را نپسندد یا نیازی به آن نداشته باشد و این گونه هزینه ای که صرف می کنید سوخت می شود.
عموما آقایان سخت نمی گیرند و از آن طرف عموما نکته بین نیستند که نوید دهنده این است که کار راحتی در پیش داشته دارید و انتخاب های فراوانی خواهید داشت. انتخاب های شما می تواند در دسته بندی های متنوع تقسیم شود.

انواع لباس
خریدن لباس می تواند یکی از بهترین انتخاب ها باشد. چون که همیشه لازم است و مورد استفاده قرار می گیرد. در این گروه انواع پیراهن، شلوار، کلاه ( اگر پدرتان کلاه سر می کند) و کت و شلوار را قرار داد. البته در بیشتر موارد لازم دارید سایز او را بدانید یا از فروشگاه هایی خرید کنید که امکان تعویض سایز دارند. همچنین لباس راحتی برای استفاده در داخل منزل می تواند مناسب باشد.

گوشی همراه، گران اما کاربردی
خرید گوشی و تعویض گوشی کهنه پدر می تواند هدیه ویژه ای برای او باشد. در خرید گوشی باید به ابعاد آن، راحتی در استفاده و امکاناتی که مورد نیاز پدر می باشد توجه کنید. ترجیحا ابعاد صفحه نمایش بزرگ و ظرفیت باتری بالا باشد.

لوازم جانبی موبایل
در صورتی که گوشی پدرتان به روز است و به گوشی همراه نیاز ندارد؛ می توانید برای آن لوازم جانبی بگیرید. این لوازم جانبی می تواند قاب و کیف گوشی، گلس های با کیفیت گرفته، پاوربانک و هولدر باشد.

پاوربانک 10000 مک دودو Mcdodo MC-1161
این پاوربانک 10000 میلی آمپر طراحی شیک و زیبایی دارد که برای گوشی های Type C و لایتنینگ مناسب است. دو کابل متصل دارد که بتوانید به راحتی به گوشی خود متصل کنید و مزاحمت کابل های بلند را نداشته باشید. حداکثر توان خروجی آن 22.5 وات است و یک نمایشگر دیجیتالی برای نمایش میزان باتری باقی مانده به درصد دارد.

هولدر چندکاره بیسوس Baseus SUYK010001
هولدر موبایل برای خودرو شاید یکی از هدیه های کاربردی برای پدران باشد. با توجه به اینکه حین رانندگی از مسیریابی گوشی خود استفاده می کنند نصب هولدر در خودرو می تواند کارشان را راحت کند و امنیت رانندگی را بالا ببرد. هولدر بیسوس SUYK010001 یک هولدر با دو پایه مختلف است تا بتواند بر روی داشبورد، شیشه جلو و دریچه کولر نصب شود. برای گوشی های 4.7 تا 6.7 اینچ مناسب است و گیره نگهدارنده گوشی آن سفت شونده است.

کیف و کفش
در صورتی که پدرتان کارمند باشد و کیف دست می گیرد؛ کیف اداری نیز گزینه مناسبی است. انتخاب دیگر کفش راحت و مناسب استفاده روزمره است که می تواند کاربرد زیادی داشته باشد. در این دسته می توان سراغ لوازم چرمی هم رفت و ست های کیف پول و کمربند و دیگر اکسسوری چرم را خرید.

عطر، ساعت کلاسیک و عینک
اگر پدر شما عطر می زند، حتما به خرید یک عطر با رایحه خاص فکر کنید. خرید ساعت هم می تواند برای پدرتان جذاب باشد. برای محافظت از چشمان پدر در طول روز عینک آفتابی انتخاب خوبی به نظر می رسد ضمن اینکه به خوش تیپ تر شدن او کمک می کند. البته برای تجدید عینک طبی قدیمی و جایگزین کردن آن با یک فریم راحت می توان اقدام کرد.

لوازم برقی شخصی
از جمله لوازم پرکاربرد برای پدران لوازم برقی شخصی مثل ریش تراش یا سشوار است. پدرانی که سرشان توی حساب کتاب است از گرفتن ماشین حساب با کلید های بزرگ که محاسبات را راحت می کند خوشحال می شوند.

ماشین ریش تراش شیائومی Xiaomi Grooming Kit Pro XMGHT2KITLF
این ریش تراش می تواند انتخاب کاملی باشد و در واقع یک کیت کامل اصلاح به پدرتان هدیه می دهید. این کیت دارای سری موزن بینی، سری اصلاح مو و ریش، سری اصلاح موی بدن و سری خط زن است. برای حمل و نقل راحت کیف مسافرتی خوبی دارد و از استاندارد مقاومت در برابر آب IPX7 پشتیبانی می کند که می توانید به راحتی آن را زیر آب بگیرید و استفاده کنید.

ماشین ریش تراش شیائومی Xiaomi S700
اگر پدرتان برای اصلاح از تیغ استفاده می کند ریش تراش اس 700 شیائومی یکی از گزینه های خوب برای کادو دادن می باشد که می تواند نقش تیغ اصلاح را ایفا کند و سریع و راحت باشد. تیغه های این ریش تراش از جنس سرامیکی و به صورت 3 بعدی با صورت فیت می شود تا اصلاح دقیقی صورت گیرد و نقطه کوری باقی نماند. با استاندارد IPX7 به صورت تر و خشک قابل استفاده است.

لوازم مرتبط با سلامتی
می توانید کادوی خود را از بین گزینه هایی که در حفظ سلامتی پدرتان مفید است انتخاب کنید. مثلا مسواک برقی، لوازم ورزشی و ماساژور می تواند انتخاب خوبی باشد.

مسواک برقی هوشمند شیائومی Xiaomi T700
مسواک شیائومی تی 700 با استفاده از فناوری Ultrasonic در پاکیزگی دندان ها موثر است. دارای استاندارد IPX7 تا بتوانید به صورت تر و خشک استفاده کنید. این مسواک به گوشی موبایل متصل می شود تا از طریق آن بتوانید تنظیمات بیشتری روی مسواک انجام دهید. نشانگر LED روی دسته مسواک قابلیت شخصی سازی دارد.

ماساژور تفنگی شیائومی Xiaomi Bomidi M1
ماساژور می تواند هدیه ای برای رفع خستگی و کاهش درد های موضعی باشد. ماساژور شیائومی بومیدی دارای 5 سری مختلف برای قسمت های مختلف بدن و 5 سرعت ماساژ است. حداکثر سرعت آن به 3000 دور بر دقیقه می رسد. صدای آن فراتر از 40 دسی بل نمی رود. باتری 2,500 میلی آمپر ساعتی وظیفه تامین نیرو را دارد.

لوازم جانبی ابزار آلات
اگر پدرتان فنی است و در اصطلاح دست به آچار است، ابزارآلات برقی و غیر برقی می تواند به کامل تر کردن مجموعه او کمک کند. این هدیه می تواند برای او خوشحال کننده باشد.

دریل و پیچ گوشتی شارژی شیائومی Xiaomi Mijia MJWSZNJYDZ001QW
یک ابزار مهم که در هر جعبه ابزاری باید باشد. این دستگاه هم دریل است هم پیچ گوشتی برقی. طراحی خوش دست و زیبایی دارد و کار کردن با آن لذت بخش است. داخل پک 8 مته و 24 سری پیچ گوشتی دارد تا همه فن حریف باشد. یک صفحه نمایش دیجیتال وضعیت کارکرد دستگاه را نشان می دهد. باتری 2,000 میلی آمپر ساعتی آن وظیفه تامین انرژی را به عهده دارد.

متر لیزری هوشمند شیائومی Xiaomi MJJGCJYD001QW
یکی از ابزارهایی که ممکن است به کار خیلی از پدران بیاید متر است. متر لیزری شیائومی می تواند فواصل بین 0.05 تا 40 متری را با دقت 3 میلیمتر اندازه گیری کند. باتری 370 میلی آمپر ساعتی وظیفه تامین انرژی را به عهده دارد. تابش های لیزری آن از نوع کلاس 2 است و برای بدن ضرری ندارد.

لوازم جانبی خودرو
اگر پدر شما به خودروی خود اهمیت می دهد قطعا یکی از لوازم جانبی خودرو می تواند در دسته انتخاب های خوب قرار بگیرد. لوازم جانبی خودرو می تواند هولدر موبایل، خوشبوکننده های حرفه ای، جارو شارژی، کارواش های خانگی و پرتابل و دیگر لوازمی که با خودروی او سازگار است؛ باشد.

کارواش شارژی شیائومی Xiaomi Fixnow Wireless Car Washer Machin
اگر پدر شما هم از آن دسته افرادی است به نظافت خودرو اهمیت می دهد و ماشین را خودش تمیز می کند، کارواش شیائومی می تواند انتخاب خوبی باشد. کارواش شیائومی قابل حمل و شارژی است. فشار آب را در دو حالت می توان تنظیم کرد و دارای شلنگی به طول 6 متر است. انرژی آن از باتری 2600 میلی آمپری داخل آن تامین می شود. صدای آن زیاد نیست و فراتر از 80 دسی بل نمی رود. در این کارواش شیائومی فشار آب تا 2.4MPa می رود. می توانید برای اثر بهتر مخزن مایع شوینده کارواش شارژی شیائومی را نیز در مدار قرار داد.

جارو شارژی ماشین شیائومی Xiaomi AutoBot VX ABVX002
جاروشارژی شیائومی یکی از لوازمی است که برای نظافت داخل خودرو و حتی میز کار می تواند کابردی باشد. این جارو توان خروجی 120 واتی دارد که می تواند قدرت مکش 7,000 تا 16,000 پاسکالی ایجاد کند. وزن آن حدود نیم کیلو است و در بدنه آن از آلیاژ آلومینیوم استفاده شده است. فیلتر آن دو لایه و دارای یک لایه فیلتر HEPA است که می تواند ذرات تا قطر 0.5 میکرون را فیلتر کند.

کادوهای غیر فیزیکی
از هدیه های ارزشمند می تواند گزینه های این دسته باشد. بلیط استخر، کنسرت، سینما، تئاتر، برنامه یک شب شام یا بردن به سفر می تواند در این دسته قرار بگیرد. خاطره خوشی که ساخته می شود می تواند هدیه معنوی بزرگی باشد. زنده کردن یک خاطره قدیمی هم می تواند هدیه ویژه ای باشد.

جمع بندی نهایی
کادو دادن به هر کسی می تواند زیبا و لذت بخش باشد. هم دیگری را شاد می کند و شخصی که هدیه می دهد حس خوبی می گیرد. اگر گیرنده هدیه پدر باشد؛ شاید ارزش این کار چندین برابر شود.
برای خرید کادو لحظه ای تردید نکنید و اگر مسائل مالی شما را محدود می کند و مجبورید کمتر هزینه کنید اشکالی ندارد؛ اما حتما تهیه کنید و به او تقدیم کنید. می توان یک جلد کتاب یا یک گلدان برای او گرفت.
شاید در نگاه اول گزینه های کمی به ذهنتان برسد اما در عمل انتخاب های زیادی پیش روی شماست که ما به شماری از آن ها اشاره کردیم.