راهنمای خرید کادو برای شوهرم

راهنمای خرید کادو برای شوهرم

برای شوهرم چه کادویی بخرم؟

اگر هنوز برای تولد شوهرتان یا سالگرد ازدواج کادوی مناسب خریداری نکرده‌اید؛ با ما تا انتها همراه باشید. مواردی که در ادامه معرفی می کنیم را در نظر داشته باشید تا به وقت خرید، گزینه ای را بخرید که همسرتان را خوشحال کند.
در ابتدا به شما بگوییم که مسیر سختی در پیش ندارید چون آقایان عموما سخت گیر نیستند. البته حتما خودتان تا اینجای کار هم متوجه شده بودین! از آن طرف سعی نکنید نکته خاصی را در هدیه خود بگنجانید چون بی فایده است و مردها عموما نکته بین نیستند!
برای انتخاب بهترین کادو باید ابتدا همسر خود را بشناسید که هیچ کس مثل شما این شانس را ندارد. با توجه علایق و سلایق او کادو رو انتخاب کنید و بخرید. یادتان باشد با کارت بانکی خودتان بخرید!

همسرتان چه به ظاهرش اهمیت بدهد یا ندهد
در هر صورت گزینه های بی شماری جلوی روی شما است چون حتی کسانی که به ظاهر خود اهمیت نمی‌دهند نیز نیازمند انواع پوشاک و وسایل آراستگی هستند. انواع پیراهن، تیشرت، پولوشرت، شلوار، سویشرت، کاپشن، کفش، کمربند و کلاه می تواند جذاب باشد. البته اگر بتوانید یک ست لباس جذاب جمع کنید، خود را بیشتر در دلش جا می‌کنید. در خرید لباس توجه داشته باشید از فروشگاه هایی که امکان تعویض سایز دارند، خرید کنید.
می توانید به سراغ موارد لوکس‌تر هم بروید. با خرید یک عطر خاص رایحه ویژه‌ای به او هدیه دهید. ساعت مچی حتما تاثیر خودش را در تیپ ظاهری یک مرد نشان می‌دهد. عینک آفتابی را هم حتما در نظر داشته باشید.

عینک آفتابی دوکاره XO E5

ایکس او X5 فقط یک عینک شیک نیست. این عینک دارای اسپیکر بلوتوث داخلی و قابلیت پاسخ به تماس ها و مکالمه است. البته از چشمان در برابر اشعه UV محافظت می کند چون وظیفه ذاتی یک عینک آفتابی است! کلید لمسی کار کنترل تماس و موسیقی را به عهده دارد.
از وسایلی که آقایان برای آراستن ظاهر خود استفاده می‌کنند، ریش تراش و کیت اصلاح است که در ادامه به دو مورد اشاره می کنیم.

ماشین ریش تراش شیائومی Xiaomi Enchen X2

برای آقایانی که صورت خود را تیغ می‌زنند این مدل ریش تراش‌ها که صفرزن هستند انتخاب خوبی است. ریش تراش انشن x2 دارای سری سه بعدی است تا حین استفاده به خوبی با صورت فیت شود تا ردی از ریش باقی نماند. گواهی IPX7 امکان استفاده به صورت خشک و تر را مهیا می کند. تیغ های خود تیز شونده آن نیز از سیستم ضد نیشگون بهره می برند.

ماشین اصلاح موی سر شیائومی Xiaomi LFQ02KL

ماشین اصلاح شیائومی برای تراشیدن مو و ریش مناسب است. تیغه های آن از جنس سرامیک با روکش تیتانیوم است. می توان 5 اندازه مختلف با خود دستگاه و 14 اندازه مختلف با شانه ها تراشید. استاندارد ضدآب IPX7 کمک می کند به راحتی بتوانید زیر شیر آب تمیز کنید. زمانی که روغن دستگاه کم شود هشدار می‌دهد.

اگر همسرتان گیمر است
اگر مشکلی با بازی کردن همسرتان ندارید، انتخاب‌های زیادی پیش روی شماست! اول از همه می توان کنسول‌های بازی را معرفی کرد. اگر کنسول بازی ندارد یا کنسول بازی او قدیمی است؛ خرید کنسول به روز و جدید می‌تواند برای او بسیار خوشحال کننده باشد. اگر کنسول جدید دارد یا با کامپیوتر بازی می‌کند بازی و لوازم جانبی می تواند انتخاب خوبی باشد. برای کنسول، دسته های بازی خاص، بازی، هدست و دیگر لوازمی که احتمالا مورد نیازش است می تواند جذاب باشد. اگر با کامپیوتر شخصی بازی می‌کند موس گیمینگ، کیبورد گیمینگ، هدست گیمینگ و دیگر لوازم جانبی جالب به نظر می‌رسد. اگر گیمر گوشی موبایل است فن خنک کننده و دسته بازی مخصوص موبایل را می توان معرفی کرد. در ادامه چند مورد را معرفی می کنیم.

صندلی گیمینگ میشن Meetion MT-CHR04

این کادو می تواند برای همه گیمرها مهیج باشد. صندلی گیمینگی که در نگاه اول طراحی هیجان انگیزی دارد و رنگ و لعابش با صندلی های معمولی متفاوت است. این صندلی دارای بالش پشت گردن و کمر است تا از آن‌ها حمایت کند. قابلیت تنظیم زاویه تا 130 درجه وجود دارد. فوم به کار رفته در آن از نوع سرد با چگالی بالا می باشد.

کیبورد سیمی گیمینگ میشن Meetion MT-MK01

کیبورد میشن MK01 با کلیدهای مکانیکی از نوع آبی برای گیمرها انتخاب مناسبی است که می توانند برای استفاده روزمره و اداری نیز از آن استفاده کنند. دارای نورپردازی های متنوع RGB است و Numpad نیز دارد. دارای 10 حالت Gaming Mode است و کلاهک کلیدهای آن در برابر سایش و رنگ رفتگی مقاوم است.

دسته بازی فن دار ایکس او XO H10

برای کسانی که گیمر موبایلی هستند این دسته می تواند بازی کردن را ساده کند. هم ارگونومی خوبی برای تسلط روی بازی دارد و هم کلید های مکانیکی بیشتری در اختیار گیمر قرار می دهد. علاوه بر آن دارای فن خنک کننده دوتایی است و باتری 2500 میلی آمپر ساعتی آن می تواند در نقش پاوربانک گوشی را هم شارژ کند.

اگر همسرتان عاشق دنیای تکنولوژی است
اگر چنین است یک دنیا انتخاب پیش روی شماست. البته مواردی مثل لپ تاپ، گوشی تلفن همراه و تبلت ممکن است خیلی گران به نظر برسند. اما خب عشقتان قطعا ارزش این گرانی را دارد. البته نگران نباشید گزینه های ارزان‌تر دیگری نیز وجود دارد. ساعت‌های هوشمند، پاوربانک، اسپیکر، انواع هولدرهای رومیزی یا شارژر، هندزفری بلوتوث و بسیاری دیگر از لوازم جانبی می‌تواند گزینه‌های شما باشد تا او را غافلگیر کنید. در ادامه به چند مورد اشاره می کنیم.

هندزفری بلوتوث دوگوش اوپو OPPO Enco Air2

یک هندزفری با قیمت مناسب و طراحی قابل قبول که برای استفاده روزمره قابل قبول است. کاهنده نویز برای مکالمات دارد. درایورها 13.4 میلی متر هستند و به خاطر داشتن بلوتوث نسخه 5.2 تاخیر پاسخگویی کمتر از 80 میلی ثانیه دارد. باتری گوشی 27 و کیس شارژ 440 میلی آمپر ساعتی تا 24 ساعت شارژدهی خواهد داشت.

ساعت هوشمند شیائومی Xiaomi Amazfit GTS 4

ساعتی که به تازگی معرفی شده است و پر از امکانات است تا کمتر لازم باشد گوشی خود را از جیب بیرون آورید. عمر باتری تا 16 روز، مقاومت در برابر آب 5ATM، سیستم دو کاناله موقعیت یاب و از همه مهم تر مکالمه بلوتوثی و پشتیبانی از زبان فارسی در اعلانات تنها بخشی از آپشن های این اسمارت واچ پرچمدار شیائومی است.

پاوربانک 10000 و شارژر دیواری بیسوس Baseus Power Station 4 87W

یک شارژ کننده تمام عیار که هم شارژر دیواری قدرتمند است و هم یک پاوربانک 10,000 میلی آمپر ساعتی که می توانید در صورتی که عجله دارید با خود ببرید و گوشی را در راه شارژ کنید. یک پورت تایپ سی و یک USB دارد و در کل توان خروجی آن 87 وات است.

استند و شارژر وایرلس چندکاره مک دودو Mcdodo CH-1610 توان 15 وات

اگر گوشی همسرتان مجهز به قابلیت شارژ وایرلس است این استند شارژ انتخاب جذابی است. مک دودو CH 1610 استندی برای روی میز کار است؛ چراغ خواب ملایمی دارد و ساعت دیجیتالی با تنظیم نور و شارژر وایرلس تکمیل کننده این گجت است.

اگر سلامتی او برایتان مهم است
جدای از سبک زندگی، تغذیه و مسائل روحی و معنوی گزینه هایی پیدا می شود که در حفظ سلامتی به او کمک می کند. از دستگاه و وسایلی که بتواند به ورزش بپردازد گرفته تا مسواک برقی و ماساژور می تواند در روند سلامتی موثر باشد.
مسواک برقی شیائومی Xiaomi Enchen Aurora T2
عینک محافظ چشم شیائومی Xiaomi Mijia HMJ02TS

اگر اهل تفریح و گشت گذار است
حتما لازم نیست کادوی فیزیکی بخرید. دعوت به یک شام دو نفره در یک رستوران خاص، رفتن به سفر کوتاه به مکانی رویایی، رزرو کنسرت مورد علاقه همسرتان و گزینه هایی از این جنس می‌تواند خاطره‌ای زیبا را به او هدیه دهد که تا آخر عمر یادآوری آن لبخند روی لبش بیاورد. پس به کادوهای غیر فیزیکی هم حتما فکر کنید. البته دست و دلبازانه خواهد بود اگر وسط یک کادوی معنوی، کادوی فیزیکی به او بدهید!
جمع بندی نهایی
انتخاب کادوی مناسب برای همسر فارغ از ارزش مادی، ارزش معنوی دارد و در نهایت فقط به او ثابت می کند که او را دوست دارید و برایتان مهم بوده که خوشحالش کنید.
شما قرار است برای کسی کادو بخرید که می‌شناسید و از علایق و سلایق او با خبرید. پس کار سختی در پیش ندارید.