هندزفری OnePlus Buds Pro 2 معرفی شد

هندزفری OnePlus Buds Pro 2 معرفی شد

هندزفری جدید وانپلاس Oneplus Buds Pro 2 معرفی شد

به تازگی شرکت وان پلاس گوشی OnePlus 11 را در چین معرفی کرده است. در این رویداد از ایرفون بلوتوثی جدید OnePlus Buds Pro 2 رونمایی شد.
همان طور که از اسمش پیداست این محصول جانشینی برای هندزفری OnePlus Buds Pro شرکت وان پلاس محسوب می شود. بیایید ویژگی ها و قیمت آن را بررسی کنیم و ببینیم چه امکاناتی دارد!

مشخصات OnePlus Buds Pro 2

طراحی آن شبیه به نسخه قبلی است. با این حال مدل جدید توسط شرکت Dynaudio تقویت شده است. شرکت OPPO که شرکت مادر وان پلاس محسوب می شود مدتی است که از تنظیمات شرکت Dynaudio در محصولات صوتی خود استفاده می کند.
گوشی های بی سیم آن دارای درایور های دو گانه است. اندازه یکی از آن ها 11 میلیمتر و دیگری 6 میلیتر است. گوشی ها برای اتصال به دستگاه های دیگر از بلوتوث نسخه 5.2 استفاده می کنند. آن ها ویژگی "اتصال دو گانه" پشتیبانی می کنند و می توانند به صورت همزمان به دو دستگاه متصل شوند.
به علاوه دارای گواهی بیسیم صوتی Hi-Res است و از صدای فضایی 360 درجه و کدک صوتی LHDC 5.0 پشتیبانی می کند. هندزفری جدید وان پلاس حالت تاخیر کم 54 میلی ثانیه برای بازی ارائه می دهد. همچنین از کنترل لمسی و حالت Pairing سریع با گوشی های دارای Color OS پشتیبانی می کند.

استاندارد مقاومت در برابر آب آن IP55 است و با ANC خاموش می تواند تا 9 ساعت شارژدهی داشته باشد. البته با احتساب کیس شارژ، زمان پخش آن به 39 ساعت می رسد. زمانی که ANC روشن باشد میزان شارژدهی به ترتیب 6 و 25 ساعت می شود.

قیمت OnePlus Buds Pro 2

هندزفری OnePlus Buds Pro 2 در کشور چین 899 یوان (130 دلار) قیمت گذاری شده است. این محصول در دو رنگ مشکی و سبز به بازار عرضه می شود و از 9 ژانویه در چین به فروش می رسد. تاریخ عرضه جهانی آن 7 فوریه است.