ایسوس از کنترلر جدید Xbox با صفحه نمایش OLED رونمایی کرد

ایسوس از کنترلر جدید Xbox با صفحه نمایش OLED رونمایی کرد

کنترلر جدید Xbox توسط Asus معرفی شد

ایسوس در اواخر سال جاری یک کنترلر Xbox PC جدید را عرضه می‌کند که دارای صفحه نمایش OLED داخلی و مجموعه‌ای از گزینه‌های اتصال برای کامپیوتر شخصی است. کنترلر «ROG Raikiri Pro» دارای یک صفحه نمایش OLED کوچک 1.3 اینچی در بالای دکمه Xbox است که انیمیشن‌های قابل انتخاب، وضعیت عمر باتری، میکروفون و سایر موارد را نمایش می‌دهد. نمایشگر OLED دارای رزولوشن 128 در 40 است که کاربردهای زیر را دارد:

انیمیشن‌های سفارشی در نمایشگرOLED ما را به یاد دکمه پاور Jewel ایکس ‌باکس در کنترلر بازسازی ‌شده دوک (Duke) در سال 2018 یا کنترلر کلاسیک سگا دریم‌‌کست میندازد. دو دکمه در بالای کنترلر Raikiri Pro قرار دارد که از تعویض پروفایل کنترلر در طول بازی پشتیبانی می‌کنند. همچنین با استفاده از این دو دکمه می‌توانید کارهای زیر را انجام دهید:

سه مورد فوق همگی با برنامه Armory Crate کامپیوتر شخصی ایسوس قابل تنظیم هستند. همچنین چهار دکمه قابل برنامه ریزی در پشت، قفل تریگر و یک D-Pad وجود دارند. این همچنین اولین کنترلر دارای مجوز Xbox با اتصال سه حالته است. سه حالته کنترلر شامل بلوتوث، حالت ریموت فرکانسی (RF) با تأخیر کم 2.4 گیگاهرتز و USB-C سیمی است.

ایسوس Raikiri Pro را به‌ عنوان یک کنترلر مخصوص کامپیوتر شخصی حرفه‌ای ساخته است، در حالی که ویژگی‌های برند Xbox را دارد. با بررسی بیشتر متوجه می‌شویم که تنها ویژگی ایکس باکس این کنترلر،USB-C سیمی است که به کنسول‌های Xbox Series X/S وصل می‌شود. این موضوع می‌تواند نشان دهنده این باشد که بسیاری از ویژگی‌های حرفه‌ای این منترلر به طور خاص بر روی کامپیوتر شخصی کار می‌کنند.
کنترلر Raikiri Pro همچنین دارای یک ESS DAC داخلی، جک 3.5 میلی‌متری هدفون و دکمه بی‌صدا است. ایسوس تاریخ دقیقی برای عرضه Raikiri Pro و قیمت آن ارائه نکرده است.