بررسی ماساژورهای شیائومی

بررسی ماساژورهای شیائومی

نگاهی به ماساژورهای شیائومی

حتما شما هم در اثر فعالیت های روزمره دچار خستگی و گرفتگی شده اید و نمی دانید راه حل رهایی از آن چیست. یکی از راه های موثر برای به دست آوردن شادابی و رفع خستگی و کوفتگی، ماساژ است. ماساژ گرفتن می تواند فواید بسیاری داشته باشد که سرحال شدن تنها بخشی از آن است.
ماساژ سیستم عصبی را بهبود می بخشد؛ عضلات شما را تقویت می کند؛ درد مفاصل را کاهش می دهد؛ گردش خون را زیاد می کند و باعث تعدیل آن می شود؛ استرس و اضطراب کاهش می دهد و در خواب راحت و آرام موثر است.
ماساژ ها انواع مختلفی دارند و قسمت های مختلفی از بدن را هدف می گیرد. در روش های سنتی ماساژ لازم است شخص دیگری شما را ماساژ دهد و هربار نیاز دارید ماساژور را به محل خود بیاورید یا مسیری را طی کنید تا به مراکز اسپا و ماساژ برسید که علاوه بر هزینه مادی می تواند زمان بر هم باشد.
برای رفع این مشکلات شرکت بزرگی مثل شیائومی و زیر مجموعه های آن اقدام به طراحی و ساخت انواع ماساژورها کرده اند که می توانید هر زمانی که تمایل داشتید از ماساژ استفاده کنید. این ماساژورها هر کدام برای منظور خاصی طراحی شده اند و در ادامه این مقاله سعی داریم تا چند مورد را معرفی کنیم.

ماساژور تفنگی Xiaomi Massage Gun MJJMQ02-ZJ

ماساژور شیائومی Massage Gun MJJMQ02-ZJ یکی از ماساژورهایی است که مستقیما توسط شرکت شیائومی تولید شده است. از نظر ظاهری دارای طراحی تفنگی است تا در دست گرفتن و استفاده از آن راحت باشد. این ماساژور دارای سری های قابل تعویض است تا قسمت های بیشتری از بدنتان را ماساژ دهید و برای هر قسمت سری مخصوص را انتخاب کنید.
3 سری مختلف داخل پک محصول قرار دارد. یک سری به شکل گرد و کروی برای ماساژ عضلات بزرگ بدن مثل بازوها و ران ها است. سری دوم گرد و صاف است و برای آرامش همه عضلات مناسب است. سری سوم به شکل گلوله ای است و برای ماساژ عمیق عضلات کف پا و دست کاربرد دارد.
موتور این ماساژور قدرتمند با گشتاور 570Nm و حداکثر سرعت 3200 دور بر دقیقه کم صدا است که می توانید تا 3 مرحله سرعت آن را تنظیم کنید. البته فشار را به صورت هوشمند تشخیص می دهد و نسبت به آن عکس العمل نشان می دهد. باتری 2600 میلی آمپر ساعتی آن 5 ساعت مداوم کار می کند.

بالش طبی و ماساژور هوشمند Xiaomi Leravan LJPL003

ماساژور شیائومی Leravan LJPL003 برای گردن مناسب است که به صورت بالش طراحی شده است و در واقع یک بالش طبی می باشد که می تواند گردنتان هم ماساژ دهد. این محصول ساخت Leravan یکی از زیر مجموعه های شرکت شیائومی می باشد.
از ویژگی های مهم این ماساژور می توان به فناوری کمپرس گرم نانو تیتانیوم، 3 حالت ماساژ و قابلیت تنظیم ارتفاع سر در 5 سطح می باشد. انحنای طراحی شده روی بالش برای تورفتگی C شکل گردن می باشد تا هنگام خواب آن را ساپورت کند و ستون فقرات شما در بهترین حالت قرار بگیرد.
حالت گرمایش باعث شل شدن عضلات گردنی شما می شود که این امر در رفع خستگی و تسکین در موثر است. این گرما تا 15 دقیقه ادامه دارد.
برای ماساژ گردن این ماساژور باد و خالی می شود و ارتفاع گردن را تنظیم می کند. همچنین فاصله بین گردن و بالش را پر می کند. این گونه باعث گردش خون نیز می شود.

ماساژور کمر Xiaomi HoPhysio DH136A

ماساژور شیائومی HoPhysio DH136A برای گردن و ستون فقرات مناسب است. ماساژور شیائومی به رفع خستگی و تسکین در می پردازد. این ماساژور به صورت الکتروتراپی، پالسی و حرارتی کار می کند. الکتروتراپی با حداکثر فرکانس 1500Hz و با 6 حالت ماساژ و 16 سطح قابل تنظیم می تواند درجات مختلف فیزیوتراپی را برآورده کند. الکتروتراپی می تواند در درمان بیماری هایی نظیر آرتریت، فتق دیسک کمر، گرفتگی عضلات کمر و روماتیسم کمک کند.
با فعال کردن حالت ماساژ دوگانه، سری های ماساژ ضربه ای با فرکانس بالا به عضلات برخورد می‌کنند تا با ترشح لاکتیک اسید عضلات آرام‌تر و نرم تر شوند. برای تغییر مود‌های ماساژ می‌توانید از کنترلر آن استفاده کنید.
علاوه بر ماساژ ضربه ای، حالت ماساژ حرارتی با دمای 48 درجه سانتی گراد نیز در این دستگاه تعبیه شده است. فعال کردن این حالت از طریق کنترلر این ماساژور امکان پذیر است. با روشن کردن مود حرارتی در حین ماساژ ضربه ای، جریان خون بدن افزایش می‌یابد و خستگی عضلات در می‌رود.

ماساژور صورت و دور چشم Xiaomi InFace MS5000

ماساژور شیائومی InFace MS5000 برای ماساژ عضلات و پوست اطراف چشم طراحی شده است و در کنار آن نقش جوان سازی پوست را هم ایفا می کند. طراحی مدادی و جمع و جور این ماساژور این امکان را به شما می دهد تا به راحتی آن را با خود همراه داشته باشید. در ساخت آن از مس، آلیاژ آلومینیوم و استیل استفاده شده است. این ماساژور با 3 عملکرد گرمایشی، حالت ویبره و تولید یون منفی عمل ماساژ را انجام می دهد.
در حالت گرمایشی، دمای سری ماساژور در عرض 3 ثانیه به 39 درجه سانتیگراد می رسد. این گرما می تواند چشم شما را آرام کند ضمن اینکه خطوط پدید آمده در اطراف چشم را نیز نرم کرده و به سلامت پوست کمک می کند.
در حالت ویبره نیز تولید فرکانس 10000 هرتزی می تواند چشمان را ماساژ داده و به شادابی پوست کمک کند. با سفت شدن تدریجی پوست و با استفاده مداوم تا 4 ماه، می تواند به جوان سازی پوست کمک کند.
در حالت یون منفی با ایجاد آن در اطراف چشم باعث تغذیه بهتر آن می شود. این خاصیت کمک می کند تا پوست شادابی خود را به دست بیاورد. این عملکرد می توانید برای لیفت و سفت کردن پوست خود استفاده کنید و خطوط لب، خطوط روی گردن و برخی چین و چروک‌ها را تا حدودی محو نمایید.

ماساژور گردن Xiaomi PGG M1

ماساژور شیائومی Xiaomi PGG M1 به صورت گردنی و U شکل طراحی شده است و برای ماساژ گردن استفاده می شود. این ماساژور دارای 4 بازوی ماساژ است که به صورت 360 درجه توانایی چرخش داشته و عملکردی شبیه انگشتان دست دارد. این ماساژور 3 حالت ماساژ دارد و با کلید های روی آن می توانید آن را تغییر دهید.
حالت اول ماساژ به از بین بردن خستگی و گردن و شانه‌ها کمک می‌کند، حالت دوم برای رفع گرفتگی گردن و حالت سوم برای ایجاد شادابی در عضلات گردن است. همچنین توان ایجاد کمپرس گرم با دمای 42 درجه امکان پذیر است و به ماساژ بازوهای دستگاه در ایجاد حس بهتر و رفع خستگی کمک می کند.
از این ماساژور می توان برای بازوها، شکم و پاها نیز بهره گرفت. علاوه بر کنترل دکمه ای می توان از نرم افزار اختصاصی هم برای کنترل آن بهره گرفت که البته کمی پیچیده است. باتری 3000 میلی آمپر ساعتی آن وظیفه تامین انرژی را به عهده دارد.

ماساژور هوشمند پا Xiaomi Lifan LF-FS001

ماساژور شیائومی Lifan EMS LF-FS001 ماساژور مخصوص پا است که با استفاده از EMS فرکانس پایین پاهای شما را ماساژ می دهد. این ماساژور مخصوص ماهیچه های کف و بالای پا (پشت ساق پا) می باشد و برای استفاده از آن کافی است پاهای خود را روی آن قرار دهید. توسط کنترلی که برای آن تعبیه شده است می توانید از بین 4 حالت و 10 درجه شدت، ماساژ مورد نظرتان را انتخاب کنید. بسته به نیازتان این ماساژها برای ریلکس کردن و کاهش استرس فیزیکی و روانی، افزایش سرعت متابولیسم سلول ها و ماساژ عمیق است.
برای کنترل این ماساژور علاوه بر کنترل فیزیکی امکان استفاده از نرم افزار اختصاصی نیز وجود دارد. باتری 75 میلی آمپر ساعتی این ماساژور تا 2.5 ساعت شارژدهی دارد.

ماساژور کمر و شکم Xiaomi Tech Love

ماساژور شیائومی Tech Love مختص کمر و شکم می باشد و به شکل یک شکم بند طراحی شده است و می توانید آن را به راحتی بچرخانید یا کمربند آن را تنظیم کنید. عملکرد این ماساژور به صورت دوگانه یعنی ماساژ فیزیکی و گرمایش است. می توانید ماساژ فیزیکی را از بین 4 حالت ماساژ معمولی، فشار انگشتی، حالت ورز دادن و حالت ضربه ای انتخاب کنید. همچنین این ماساژور موج های مادون قرمز 600nm تا 650nm تولید می کنند و با کنترل دمایی دو سطحی بین 36 تا 40 درجه سانتی گراد می توانید به ماساژ بهتر و ریلکس کردن خود کمک بگیرید.
این ماساژور یک کنترل بی سیم دارد. همچنین یک باتری 2000 میلی آمپر ساعتی وظیفه تامین انرژی ماساژ را به عهده دارد و می تواند تا 2 ساعت شارژدهی داشته باشد. در نظر داشته باشید وزن این ماساژور تنها 300 گرم است.

ماساژور دوتایی Xiaomi Jeeback Moxibustion M2-B

ماساژور شیائومی Jeeback Moxibustion M2-B به روشی متفاوت در رفع خستگی شما موثر است. خبری از بازوهای ماساژ دهنده فیزیکی نیست. این ماساژور که به صورت دوقلو عرضه شده است از روش موکسا تراپی یا موکساباسیون بهره می گیرد. عملکرد آن به این گونه است که این ماساژور برگه های حاوی اسانس گیاه موکسا را گرم می کنند تا اثرات آن روی بدن اعمال شود. برای استفاده باید این برگه ها را که همراه محصول عرضه شده اند را به ماساژور ها بچسبانید و روی بدن خود بگذارید.
بسته به نیازتان بین 3 حالت دمایی بین 50 تا 70 درجه سانتیگراد می توانید تنظیم کنید. مود کامفورت با چراغ سفید و دمای 50 درجه برای بیداری تا دیروقت، ترموتراپی با چراغ آبی و مای 60 درجه برای کسانی که مدت طولانی یک جا می نشینند و مود هایپرترمیا با چراغ قرمز و دمای 70 درجه برای کسانی که ورزش های سنگین انجام می دهند مناسب است.

ماساژور Xiaomi LeFan Magic Egg LF-MN001

ماساژور شیائومی LeFan LF-MN001 ، یک ماساژور تخم مرغی شکل است که با حرکت ضربه ای و چرخشی شما را ماساژ می دهد. سری های آن بین 7 تا 10 میلیمتر قطر دارند و با چرخیدن و وارد کردن ضربه به نقاط مختلف بدن مثل کمر، زانو، مچ دست و قسمت های دیگر دردها را تسکین می دهد.
تغییر سرعت ماساژور با همان کلید پاور انجام می شود. باتری 450 میلی آمپر ساعتی آن با روزی 15 دقیقه استفاده تا 6 روز شارژدهی دارد و روی استند مخصوص شارژ می شود.

جمع بندی نهایی
همان طور که در این مقاله اشاره کردیم ماساژ می تواند دوای درد خیلی از ما که به خاطر فعالیت های روزمره دچار خستگی و کوفتگی می شویم؛ باشد. در ادامه به چند نوع ماساژور شیائومی و زیر مجموعه های آن پرداختیم و نشان دادیم که این شرکت برای قسمت های مختلف بدن، ماساژور های متنوعی طراحی و روانه بازار کرده است. شما می توانید با توجه به نیاز خود ماساژور خود را انتخاب کنید و هر موقع که احساس خستگی کردید از آن استفاده کنید. دیگر لازم نیست هزینه و زمان بیشتری صرف کنید تا خود را به ماساژور برسانید.