4 روش برای ارسال تصاویر از اندروید به آیفون

4 روش برای ارسال تصاویر از اندروید به آیفون

4 روش فوق العاده برای ارسال تصاویر از اندروید به آیفون

اشتراک گذاری فایل‌ها بین اندروید و آیفون همچنان دست و پا گیر و مشکل ساز است. اپل ایردراپ (Nearby Share) را ارائه می‌کند و گوگل، نربی شیر (Nearby Share) را برای اشتراک ‌گذاری فوری فایل‌ها در اختیار کاربران قرار می‌دهد؛ اما ارتباط بین اندروید و آیفون از طریق این دو پلتفرم امکان پذیر است! برای یادگیری نحوه ارسال تصاویر از اندروید به آیفون به ادامه مطلب مراجعه کنید.

1- از اپ‌های پیام رسانی فوری استفاده کنید
برنامه‌های پیام ‌رسانی فوری مانند واتس‌اپ، تلگرام و مسنجر در گذشته فقط محدود به ارسال فایل با حجم 25 مگابایتی بود، اما امروزه می‌توانید تا 2 گیگابایت فایل در واتس‌اپ و حداکثر 4 گیگابایت فایل با استفاده از تلگرام پرمیوم ارسال کنید. اگر گیرنده شما از این برنامه‌ها استفاده می‌کند، از مراحل زیر برای ارسال تصاویر استفاده کنید. توجه داشته باشید، از آنجایی که واتس‌اپ محبوب‌ترین برنامه پیام ‌رسانی فوری است، ما این برنامه را عنوان مثال در نظر می‌گیریم.
واتس‌اپ را در اندروید خود باز کنید و یک موضوع را برای چت را انتخاب کنید.

این روزها با گوشی‌های اندرویدی که دارای دوربین تا 108 مگاپیکسل هستند، تصاویر به راحتی می‌توانند تا بیش از 16 مگابایت حجم داشته باشند. اگر می‌خواهید چنین تصاویر بزرگ را به اشتراک بگذارید، باید از ترفند دیگری در واتس اپ استفاده کنید.

نکته: واتس اپ تمام تصاویر را به صورت فایل با کیفیت اصلی ارسال می‌کند.

2- از Google Photos استفاده کنید
گوگل فوتوز (Google Photos) یکی از راه‌های مؤثر برای اشتراک ‌گذاری آلبوم‌های عکس از تلفن اندرویدی به آیفون است. ابتدا باید فضای کافی در حساب گوکل درایو خود داشته باشید، سپس مراحل زیر را دنبال کنید:

نکته: هنگام ایجاد لینک می‌توانید به دیگران نیز اجازه دهید عکس‌های خود را اضافه کنند.

3- از خدمات ذخیره سازی ابری استفاده کنید
فروشگاه گوگل پلی مملوء از چندین سرویس ذخیره سازی ابری مانند وان درایو (OneDrive)، دراپ باکس (Dropbox) و باکس (Box) است. راه حل ذخیره سازی ابری مایکروسافت یکی از گزینه‌های محبوب برای ارسال تصاویر حجیم از اندروید به آیفون است. این سرویس‌ها یک گزینه جذاب برای کاربران مایکروسافت 365 است زیرا همه مشترکین یک ترابایت فضای ذخیره سازی OneDrive برای استفاده در اختیار دارند. این سرویس همچنین به شما امکان می‌دهد تاریخ انقضایی را برای اشتراک گذاری لینک در نظر بگیرید. برای استفاده از این خدمات، مراحل زیر دنبال کنید:

4- از برنامه‌های اشتراک گذاری فایل استفاده کنید
تاکنون در مورد روش‌هایی صحبت کرده‌ایم که نیاز به اتصال اینترنت در گوشی شما و گیرنده داشتند. اگر در مکانی هستید که اتصال اینترنت وجود ندارد یا ضعیف است، از یک برنامه به اشتراک گذاری فایل مانند زندر (Xender) برای ارسال آفلاین تصاویر از اندروید به آیفون استفاده کنید. برای استفاده از این برنامه، مراحل زیر را دنبال کنید:

نکته: پس از اتصال موفقیت آمیز، تصاویر را در تلفن اندرویدی خود انتخاب کرده و با استفاده از زندر به آیفون خود ارسال کنید.

کلام آخر
ارسال تصاویر از اندروید به آیفون بسیار آسان است. شما می‌تواند با یکی از روش‌هایی که در این مقاله مورد بررسی قرار گرفت، تصاویر را از اندروید به آیفون منتقل کنید. بنابراین دیگری مشکلی برای به اشتراک گذاری تصاویر بین دو سیستم عامل نخواهید داشت و چه با اینترنت و چه بی اینترنت، امکان ارسال تصاویر وجود دارد. نظرات خود را با ما در میان بگذارید.