بند چه ساعت هایی برای ساعت GTS 4 قابل استفاده است؟

بند چه ساعت هایی برای ساعت GTS 4 قابل استفاده است؟

بند چه ساعت هایی به ساعت GTS 4 قابل استفاده است؟

معرفی ساعت هوشمند Xiaomi Amazfit GTS 4 Mini
ساعت هوشمند آمازفیت مدل GTS 4 Mini یکی از جدیدترین تولیدات برند آمازفیت به حساب می‌آید که از کیفیت بسیار خوب و امکانات زیادی طراحی شده است.این ساعت هوشمند با صفحه نمایش 1.65 اینچی مستطیلی دارای ابعادی برابر با 41.8*36.66*9.1 میلی متر و وزنی حدود 32 گرم (با بند) است.بند این ساعت از نوع 20 میلی متر بوده و قابل تعویض است. که در اینجا قرار است چند مدل از بند های ساعت GTS 4 قابل استفاده است را به شما معرفی کنیم.

چه بند های ساعتی برای ساعت GTS 4 قابل استفاده است ؟
همانطور که در بالا گفتیم بند های ساعت GTS 4 دارای عرض 20 میلی متری است که برای تعویض آن باید بندهایی انتخاب کنیم که مناسب با عرض 20 میلی‌متر باشد. که در اینجا به چند مورد از بندهای 20 میلی متری که مناسب ساعت هوشمند Xiaomi Amazfit GTS 4 Mini اشاره خواهیم کرد:

بند سیلیکونی ساعت هوشمند شیائومی Xiaomi Mibro Lite / Mibro Color Strap Silicone Band

بند سیلیکونی ساعت هوشمند شیائومی Xiaomi Mibro Lite / Mibro Color Strap Silicone Band با ظاهر جذاب خود و عملکرد خوبی که دارد گزینه مناسبی برای کسانی است که می خواهند بند ساعت های خود را تعویض کنند. این بند های ساعت در رنگ های متنوع و جذابی است که می توانیم با هر استایل خود ست کنیم. این بند ساعت دارای عرض 20 میلیمتر که می توانید برای تعویض بند ساعت ساعت GTS 4 استفاده کنید.

بند فلزی ساعت هوشمند شیائومی Xiaomi Mibro C2 Wrist Metal Strap

خیلی از ما علاقه زیادی به بند های فلزی برای ساعت خود داریم و بیشتر انتخاب ما ساعت های بند فلزی خواهد بود. ساعت GTS 4 این امکان را به شما خواهد داد که بند ساعت را تعویض کنید.این مدل از بند ساعت فلزی دارای عرض 20 میلیمتر که مناسب برای ساعت های است که دارای پهنای بند 20 میلی متر است. ساعت هوشمند آمازفیت GTA 4 میتوانند از بند ساعت ساعت هوشمند Xiaomi Mi Pro C2 / Mibro T1 Metal Strap هم استفاده کنند.

بند چرمی ساعت هوشمند شیائومی Xiaomi Amazfit GTS / GTS 2 / GTS 2 Mini / GTS 2e Leather Strap

این بند از ترکیب چرم مصنوعی و سیلیکون ساخته شده است. قسمت درونی آن دارای حالت سیلیکونی است و قسمت بیرونی آن از چرم مصنوعی طراحی شده است. چرم صنعتی استفاده شده در این بند ، دوام مناسب و قابل قبولی دارد که از پوست پوست شدن زیاد آن جلوگیری خواهد نمود. این بند چرم ساعت هوشمند شیائومی Xiaomi Amazfit GTS / GTS 2 / GTS 2 Mini / GTS 2e Leather Strap وزن خیلی زیادی نداشته و منعطف است در مدت زمان طولانی دست را اذیت نخواهد کرد. پهنای این مدل بند ساعت 20 میلی متر است که مناسب برای ساعت هوشمند GTS 4 است.

بند فلزی ساعت هوشمند شیائومی Xiaomi Amazfit Bip S Stainless Steel Milanese Strap

این مدل از بند ساعت از نوع میلانس فلزی که از استیل ضد زنگ طراحی شده است. طراحی این بند ساعت به صورت مگنتی یا آهنربایی است. طول بند دستبند سلامتی شیائومی Bip S در بازه قابل توجهی قابل تغییر است و تقریبا با هر سایز مچی سازگاری دارد. فاصله بین دانه‌های بافته شده حصیری در این مچ بند سبب می‌شوند که هوا با پوست دست در جریان باشد و از چسبندگی و عرق کردن دست جلوگیری به عمل آید.
اگر از حساسیت‌های پوستی ناشی از بندهای بی‌کیفیت خسته شده‌اید پس بهتر است این نکته را بدانید که بند فلزی حصیری امازفیت Bip S مدل میلانس از مواد مرغوبی ساخته شده که تهدیدی برای سلامت پوست نمی‌باشند و سبب بروز حساسیت‌های پوستی نخواهند شد. عرض این بند ساعت 20 میلی متر و مناسب برای ساعت GTS 4 شیائومی است.

بند چرمی ساعت هوشمند شیائومی Xiaomi Amazfit Bip U / Bip U Pro / Bip S Leather Strap

بند سیلیکونی طرح نایکی ساعت هوشمند Xiaomi Amazfit Bip U / Bip U Pro / Bip S Double Colour با ظاهر جذاب خود و عملکرد خوبی که دارد، گزینه بسیار مناسبی برای کسانی است که می‌خواهند بند ساعت خود را هر از چندگاهی تعویض کرده و آن را تغییر دهند.
این مد از بند ساعت از طرح نایکی استفاده کرده است روی این بند سوراخ های تعبیه شده است که پوست دست از طریق آن به خوبی می تواند تنفس داشته و هوا نیز در آن جریان داشته باشد. این بند از جنس سیلیکونی طراحی شده است و برای اکثر پوست ها مناسب خواهد بود. عرض این بند برابر با 20 میلی متر و مناسب برای ساعت ساعت هوشمند Xiaomi Amazfit GTS 4 Mini است.

جمع بندی
ساعت هوشمند Xiaomi Amazfit GTS 4 Mini دارای عرض بند برابر 20 میلی متر است که می توانید بندهای را برای ساعت خود انتخاب کنید که دارای عرض 20 میلی باشد. در قسمت بالا ما چند مدل از بند های ساعتی که متناسب با Xiaomi Amazfit GTS 4 را به شما معرفی کردیم که می توانید متناسب با سلیقه خود یکی از بند ها را برای خود انتخاب کنید.