معرفی برند XO

معرفی برند XO

معرفی برند ایکس او XO

شرکت XO یک شرکت الکترونیک دیجیتال حرفه ای است که تحقیق و توسعه، طراحی، تولید و فروش را در قالب یک شرکت ادغام می کند. این شرکت در 10 می 2013 تأسیس شد. دفتر مرکزی XO که مرکز بازاریابی جهانی این برند است، در شنزن، یک شهر نوظهور بین المللی مدرن که به عنوان پایتخت طراحی شناخته می شود، قرار دارد.
مرکز بازاریابی جهانی برند XO در شهر شنزن بنا شده است. این شرکت دارای فضای اداری مدرن، محیط اداری راحت بیش از دو هزار متر مربع انبار محصولات است.

بر اساس مفهوم برند سادگی و زیبایی، XO یک برند مرسوم است. برند XO مد روز، راه جدیدی از بازار زندگی دیجیتال، کیفیت بالا و قیمت پایین است. این برند در سراسر کشور چین دارای فروشگاه و دفاتر فروش انحصاری است.
XO دارای فروشگاه های انحصاری در بیشتر شهر‌های چین بوده و در کشور‌هایی مانند تایلند، ویتنام، اندونزی، دبی، میانمار، مالزی دارای فروشگاه است. طیف کاملی از محصولات XO در اروپا، آمریکای شمالی، استرالیا، آمریکای جنوبی، آفریقا و بیش از 100 کشور جهان به فروش می رسد.
شرکت XO بیشتر محصولات خلاقانه و نوآورانه تولید می کند. این شرکت به دنبال ایجاد پیشرفت و تغییر در زندگی کاربران است.
XO چشم انداز تولید محصولات منحصر به فرد و ایجاد زندگی دلپذیر‌تر برای کاربان و ارائه محصولاتی که با قلب مردم ارتباط برقرار می کند را نقطه شروع خود می داند.

شرکت XO محصولاتی نظیر چند راهی برق، ساعت هوشمند، موس، کیبورد، پاوربانک، هندزفری بلوتوث، اسپیکر‌های بلوتوث، هاب و تبدیل، کابل و شارژر و … تولید می‌کند.
در ادامه به معرفی تعدادی از محصولات این شرکت می‌پردازیم.