بهترین هولدر موبایل مناسب خودرو دنا و دنا پلاس

بهترین هولدر موبایل مناسب خودرو دنا و دنا پلاس

راهنمای خرید هولدر دریچه کولری مناسب دنا و دنا پلاس

با گسترش استفاده از هولدر خودرو، یکی از انواع آن ها نوع دریچه کولری آن می باشد. با توجه به طراحی متفاوت گیره هولدرهای دریچه کولری و تنوع دریچه کولر خودروها ممکن است حین خرید برای شما این سوال پیش بیاید که هولدر مورد نظر به ماشین شما می خورد یا نه.
خودروی دنا و دنا پلاس دارای طراحی داخلی یکسان هستند و دریچه کولر آنها به صورت خطی و عمودی ساخته شده است.
قبل از این که در این مقاله به چند هولدر دریچه کولری مناسب دنا و دنا پلاس اشاره کنیم بهتر است بدانید محل نصب این نوع هولدرها در پایین ترین قسمت دریچه است. اینگونه هولدر مهار شده و از لرزش های احتمالی در حین رانندگی و افتادن گوشی جلوگیری می شود.
در ادامه به شرح چند هولدر دریچه کولری مناسب دنا و دنا پلاس می پردازیم.

هولدر و شارژر وایرلس Baseus Halo SUDD000001

هولدر بیسوس Halo SUDD000001 علاوه بر هولدر دریچه کولری شارژر وایرلس نیز است. پس اگر گوشی شما از شارژ بی سیم پشتیبانی می کند این هولدر انتخاب خوبی است. حداکثر توان خروجی شارژر وایرلس 15 وات است. گیره هولدر به صورت الکتریکی باز و بسته می شود و دارای نورپردازی RGB نیز می باشد که به زیبایی آن افزوده است.
زاویه قرارگیری گوشی به صورت 360 درجه قابل تنظیم است و گیره آن برای گوشی هایی با ابعاد 5.4 تا 6.7 اینچ مناسب است. پایه این هولدر به صورت قلاب تنظیم شونده طراحی شده است تا به خوبی به دریچه کولر فیت شود.

هولدر و شارژر وایرلس Joyroom JR-ZS290

هولدر جویروم ZS290 هم هولدر است و هم شارژر وایرلس. حداکثر توان خروجی آن 15 وات است و با توجه به قابلیت شارژ وایرلس گوشی شما می تواند بین 5W/7.5W/10W/15W تغییر کند. گیره نگه دارنده گوشی به صورت مگنتی با 12 آهنربای N52 طراحی شده است که آن را فقط مناسب گوشی آیفون 12 به بعد می کند.
روی گیره نگهدارنده یک حلقه نورانی دارد که بر زیبایی آن افزوده است. زاویه قرارگیری گوشی امکان تنظیم 360 درجه دارد. پایه این هولدر به صورت قلاب تنظیم شونده طراحی شده است تا به خوبی به دریچه کولر فیت شود.

هولدر Joyroom JR-ZS285

هولدر جویروم ZS285 روی دریچه کولر نصب می شود. این هولدر نیز دارای تنظیم 360 درجه زاویه قرارگیری گوشی است که می توانید آن را به صورت عمودی و افقی تنظیم کنید. بعد از که گوشی خود را روی آن قرار دادید با فشار دادن دو بازوی کناری گوشی را در آن محکم می کنید. گوشی با ابعاد 4.5 تا 6.7 اینچ مناسب این هولدر است. پایه اتصال به دریچه کولر این هولدر به صورت گیره تنظیم شونده است.

هولدر Joyroom JR-ZS255

هولدر جویروم ZS255 از دیگر هولدرهای برند جویروم است که برای دریچه کولر طراحی شده است. این هولدر نیز به صورت ساده طراحی شده است و گیره آن توانایی دربرگرفتن گوشی 4.7 تا 6.5 اینچ را دارد. گیره نگهدارنده گوشی قابلیت چرخیدن دارد و می توانید گوشی را به صورت عمودی یا افقی قرار دهید. گیره هولدر بین 60 تا 87 میلیمتر قابل تنظیم است.
با فشار دادن دو ضامن فیزیکی که به صورت قرینه در حاشیه پایین هولدر قرار گرفته، دو بازو از هم جدا شده و شما به راحتی می توانید گوشی خود را بین آن قرار دهید و زمانی که گوشی کاملا در جای خود قرار گرفت، می‌توانید با کمی فشار به ضامن کوچکی که بر روی پد قرار گیری گوشی تعبیه شده؛ به راحتی بازوهای آن را بسته و گوشی را در جای خود محکم کنید. پایه اتصال به دریچه کولر این هولدر به صورت گیره تنظیم شونده است.

هولدر XO C86

هولدر ایکس او C86 از هولدرهای دریچه کولری برند ایکس او می باشد. این هولدر برای گوشی های 4.5 تا 7 اینچی مناسب است. زاویه قرارگیری گوشی قابلیت تنظیم 360 دارد. مکانیزم باز و بست گیره های نگهدارنده هولدر XO C86 به گونه ای است که وقتی گوشی را در محل خود قرار می دهید فشاری که وزن گوشی به گیره پایینی وارد می کند گیره های کناری با گوشی فیت می شوند. پایه اتصال به دریچه کولر این هولدر به صورت گیره کلیپسی است.

هولدر Baseus Metal Age II SUJS000001

هولدر بیسوس Metal Age II یکی از هولدر های بیسوس است که نصب و استفاده از آن آسان است. بعد از نصب کافی است گوشی را روی پایه گیره آن قرار دهید تا در اثر فشار حاصل از وزن گوشی گیره های کناری گوشی را فیت کنند. این هولدر مناسب گوشی با سایز 4.7 تا 6.7 اینچ می باشد. زاویه قرارگیری گوشی را می توانید به صورت 360 درجه تنظیم کنید و به صورت عمودی و افقی استفاده کنید.

هولدر REMAX RM-C52

هولدر ریمکس C52 به صورت گرانشی کار می کند و وقتی گوشی خود را روی آن می گذارید فشار حاصل از وزن آن گوشی را با گیره های کناری فیت می کند. این هولدر مناسب گوشی های 4.7 تا 6.5 اینچی است. قابلیت چرخش 360 درجه دارد. پایه اتصال به دریچه کولر این هولدر به صورت قلاب تنظیم شونده طراحی شده است.

هولدر Baseus SUYK000101

هولدر بیسوس SUYK000101 یکی دیگر از هولدرهای بیسوس است روی دریچه کولر نصب می شود و می توانید گوشی خود را به صورت عمودی و افقی روی آن قرار دهید. این هولدر مناسب گوشی های 4.7 تا 6.7 اینچی است. نصب و استفاده از این هولدر بسیار راحت است و پایه اتصال به دریچه کولر آن به صورت کلیپسی و قابل تنظیم طراحی شده است.

هولدر Baseus Glaze Gravity SUYL-LG01

هولدر بیسوس SUYL-LG01 نیز دارای گیره گرانشی است که با فشار حاصل از وزن گوشی آن را کیپ می کند. این هلدر نیز مناسب گوشی های 4.7 تا 6.5 اینچی است. بدنه آن از آلیاژ آلومینیوم و ABS ساخته شده است و به صورت عمودی و افقی می توانید گوشی خود را روی آن قرار دهید. گیره اتصال به دریچه کولر این هولدر به صورت کلیپسی و قابل تنظیم است.

هولدر Joyroom JR-ZS211

هولدر جویروم ZS211 از هولدرهای دریچه کولری جویروم است. گیره نگهدارنده گوشی گرانشی کار می کند و با استفاده از وزن گوشی گیره ها را کیپ می کند. برای گوشی های 4.7 ت 6.5 اینچی مناسب است و با توجه به امکان چرخش 360 درجه گوشی می توانید به زاویه دلخواه خود برسید. مواد به کار رفته در آن آلیاژ آلومینیوم و پلاستیک ABS است. اتصال پایه به دریچه کولر از طریق گیره قابل تنظیم انجام می شود.

هولدر Baseus SUWX010001

هولدر بیسوس SUWX010001 از دیگر هلدرهای بیسوس که مناسب دریچه کولر است و برای گوشی های 4.7 تا 6.8 اینچ مناسب است و می تواند گوشی با عرض 86 میلیمتر را در بر بگیرد. قابلیت تنظیم 360 درجه دارد و زاویه گوشی را به اندازه دلخواه قرار دهید. گیره های نگهدارنده گوشی با استفاده از فشار حاصل از وزن گوشی کیپ می شوند.

هولدر و شارژر وایرلس Baseus Wisdom CGZX000001

هولدر بیسوس Wisdom CGZX000001 علاوه بر هولدر، شارژر وایرلس نیز می باشد. حداکثر توان خروجی آن 15 وات است و قابلیت چرخش 360 درجه دارد تا به زاویه دلخواه تنظیم کنید. این هولدر برای گوشی های با اندازه 4.7 تا 7.5 اینچ مناسب است. گیره های نگهدارنده گوشی به صورت الکتریکی باز و بسته می شوند. گیره اتصال به دریچه کولر آن از نوع قلاب تنظیم شونده است.

هولدر Baseus SUYL-HU01

هولدر بیسوس SUYL-HU01 از هولدرهای دریچه کولری بیسوس است که گیره های نگهدارنده گوشی آن به صورت گرانشی کار می کنند و با فشار حاصل از وزن گوشی گیره ها را کیپ می کند. برای گوشی های 4.7 تا 6.8 اینچ مناسب است. قابلیت گردش 360 درجه دارد و می توانید زاویه دلخواه برای گوشی خود تنظیم کنید. گیره اتصال به دریچه کولر آن به صورت کلیپسی می باشد.

هولدر LDNIO MG10

هولدر الدینیو MG10 از هولدر های دریچه کولری الدینیو است که محل قرارگیری گوشی قابلیت تنظیم 360 درجه دارد. در ساخت آن از آلیاژ آلومینیوم استفاده شده است. گیره این هولدر نیز به صورت گرانشی عمل می کند.
گیره اتصال به دریچه کولر به صورت کلیپسی و قابل تنظیم است.

هولدر Baseus Steel Cannon 2 SUGP000001

هولدر بیسوس Steel Cannon 2 به صورت دریچه کولری با گیره ای که بازوهای آن به صورت فنری گوشی را در برمیگیرد. برای گوشی های 4.7 تا 6.8 اینچی مناسب است. گیره اتصال به دریچه کولر آن نیز به صورت دوگانه است.

هولدر Joyroom JR-ZS283

هولدر جویروم JR-ZS283 مناسب گوشی های 4.7 تا 6.7 اینچ است. قابلیت تنظیم دارد و می توانید به صورت عمودی و افقی گوشی خود را قرار دهید. گیره اتصال به دریچه کولر آن به صورت کلیپسی و تنظیم شونده است.

هولدر Baseus SUWX000001

هولدر بیسوس SUWX000001 دارای گیره با مکانیزم گرانشی برا گرفتن گوشی می باشد. این هولدر برای گوشی های 4.7 تا 7 اینچ مناسب است. گیره اتصال به دریچه کولر آن از نوع قلاب دار و قابل تنظیم است.

هولدر و شارژر وایرلس Joyroom JR-ZS245

هولدر جویروم JR-ZS245 هم هولدر است و هم شارژر وایرلس. حداکثر توان خروجی آن 15 وات است و برای گوشی های بین 4.7 تا 6.8 اینچ مناسب است. بازوهای گیره آن به صورت الکتریکی باز و بسته می شوند و می توانید بعد از قرار دادن گوشی در هولدر زاویه آن را به صورت 360 درجه تنظیم کنید. گیره اتصال به دریچه کولر این هولدر از نوع کلیپسی قابل تنظیم است.

هولدر و شارژر وایرلس Mcdodo CH-1600

هولدر مک دودو CH-1600 علاوه بر هولدر دریچه کولری، شارژر وایرلس نیز می باشد. حداکثر توان خروجی آن 15 وات است. این هولدر مناسب گوشی های 4.7 تا 6.5 اینچ می باشد. می توانید گوشی خود را به صورت عمودی و افقی روی آن قرار دهید. باز و بسته شدن گیرهای آن به صورت الکتریکی می باشد. گیره اتصال به دریچه کولر آن به صورت کلیپسی و قابل تنظیم است.

جمع بندی نهایی
در این مقاله به تعدادی از هولدرهای دریچه کولری که برای دنا و دنا پلاس مناسب بودن اشاره کردیم. این هولدر ها اغلب دارای گیره های کلیپسی و قلاب دار با قابلیت تنظیم می باشند و گیره نگهداری گوشی در هر کدام مکانیزم خاص خود را دارد. علاوه بر آن بعضی هولدر ها قابلیت شارژ وایرلس نیز دارد.


برچسب: هولدر Baseus