بهترین هولدر موبایل مناسب خودرو پژو پارس و پرشیا

بهترین هولدر موبایل مناسب خودرو پژو پارس و پرشیا

برای پژو پرشیا چه هولدرهایی مناسب است؟

استفاده از هولدر موبایل به خاطر ایجاد ایمنی و امنیت بیشتر حین رانندگی حائز اهمیت است. استفاده از تلفن همراه حین رانندگی به دلیل ایجاد حواس پرتی ممکن است علت بروز حوادث رانندگی شود.
با توجه به مدل وسیله نقلیه ممکن است انتخاب هولدر مناسب، متفاوت باشد. در انتخاب هولدر مناسب پایه اتصال و نوع گیره نگهدارنده باید مورد توجه قرار گیرد.
در این مقاله سعی داریم هولدرهایی که برای خودرو پژو پارس مناسب است معرفی کنیم. این هولدرها با توجه به طراحی کابین، داشبورد و دریچه کولر پژو پرشیا معرفی می شوند. این هولدر ها در انواع داشبوردی، دریچه کولری و سایر هولدرها دسته بندی می شود.

در رابطه با هولدر داشبوردی و شیشه جلو توجه به این نکته لازم است که این نوع هولدرها با توجه به فضای کم، شیب و انحنا و سخت بودن جنس داشبورد پارس مدل قبل از 1393 احتمال دارد خوب فیکس نشود یا بعد از مدتی کنده شود. همچنین طراحی داشبورد و دریچه کولر پرشیا در سال 1393 دچار به روز آوری شده است. مدل های قبل از 1393 امکان اتصال هولدرهای دریچه کولری که در ادامه آورده شده اند؛ را ندارند و بهتر است از مدل های قابل نصب روی شیشه جلو و دیگر هولدرهای مناسب استفاده کنند.
در ادامه به بررسی چند مدل از هولدرهای مناسب پژو پارس می پردازیم.

هولدرهای مناسب داشبورد و شیشه جلو برای پژو پرشیا

این هولدرها عموما روی داشبورد فیکس می شوند یا می توان روی شیشه آن ها را نصب کرد. پایه آن ها با مکنده یا برچسب به محل مورد نظر نصب می شود. بهتر از مدل های قبل از 1393 این مدل هولدرها را روی شیشه جلو نصب کنند.

هولدر جویروم Joyroom JR-ZS258

هولدر جویروم ZS258 برای نصب روی داشبورد مناسب است. این هولدر دارای پایه مکنده می باشد. امکان تنظیم طول بازو وجود دارد و می توانید زاویه مورد دلخواه برای قرار دادن گوشی را انتخاب کنید. این هولدر برای گوشی های بین 4.7 تا 6.7 اینچی مناسب است.

هولدر و شارژر وایرلس بیسوس Baseus Wisdom CGZX000101

هولدر بیسوس Wisdom هم هولدر داشبوردی است و هم شارژر وایرلس با حداکثر توان 15 وات دارد. برای نصب بر روی داشبورد دارای پایه مکنده است. بازو و گیره نگهدارنده گوشی در آن قابل تنظیم است و می توانید گوشی را در زاویه دلخواه قرار دهید. باز و بسته شدن گیره نگهدارنده گوشی به صورت الکتریکی عمل می کند. این هولدر برای گوشی هایی با اندازه 4.7 تا 7.5 اینچ مناسب است.

هولدر مگنتی جویروم Joyroom JR-ZS260

هولدر جویروم ZS260 مناسب برای اتصال به داشبورد می باشد. این هولدر کوچک و جمع و جور دید راننده را نمی گیرد و با برچسب قوی متصل می شود. پایه آن با چسب 3m به محل مورد نظر می چسبد. گیره نگهدارنده گوشی در این هولدر به صورت مگنتی عمل می کند و اگر پشت گوشی شما خاصیت آهنربایی ندارد؛ داخل ورق آهنی قرار داده شده است تا به پشت گوشی بچسبانید. این هولدر مناسب گوشی با ابعاد 4 تا 7 اینچ می باشد.

هولدر ایکس او XO C89

هولدر ایکس او C89 برای نصب بر روی شیشه و داشبورد انتخاب مناسبی به شمار می رود. این هولدر قابلیت تنظیم زاویه 360 درجه دارد و می توانید در حالت های مختلف روی شیشه و داشبورد قرار دهید. پایه اتصال به سطح این هولدر به صورت مکنده است. این هولدر برای گوشی های 4 تا 7 اینچ مناسب است.

هولدرهای مناسب دریچه کولر برای پرشیا

همانطور که گفتیم داشبورد پارس مدل 1393 به بعد با مدل های قدیمی تر متفاوت است. به طبع دریچه کولر نیز متفاوت است. دریچه کولر مدل 1393 به بعد به نحوی طراحی شده است که اغلب هولدرهای این دسته با آن سازگار هستند. اما مدل های قبل از 1393 نمی توانند هولدرهای دریچه کولری استفاده کنند و باید از دسته های دیگر انتخاب خود را انجام دهند. معمولا پایه های این گونه هولدرها به صورت قلاب دار یا کلیپسی تنظیم شونده طراحی می شود. در ادامه چند مورد را معرفی می کنیم.

هولدر دریچه کولری جویروم Joyroom JR-ZS211

هولدر جویروم ZS211 هولدر مناسب دریچه کولر می باشد. پایه این هولدر به صورت کلیپسی قابل تنظیم به دریچه هوای ماشین وصل می شود. گیره های به صورت گرانشی و در اثر فشار ناشی از وزن گوشی آن را در برمی گیرد. در ساخت این هولدر از آلیاژ آلومینیوم استفاده شده و برای گوشی های 4.7 تا 6.5 اینچی مناسب است.

هولدر Baseus SUYK000101

هولدر بیسوس SUYK000101 یکی دیگر از هولدرهای بیسوس است روی دریچه کولر نصب می شود و می توانید گوشی خود را به صورت عمودی و افقی روی آن قرار دهید. این هولدر مناسب گوشی های 4.7 تا 6.7 اینچی است. نصب و استفاده از این هولدر بسیار راحت است و پایه اتصال به دریچه کولر آن به صورت کلیپسی و قابل تنظیم طراحی شده است.

هولدر و شارژر وایرلس دریچه کولری هواوی Huawei CP39S

هولدر هوآوی CP39S هم هولدر دریچه کولری است که قابلیت شارژ وایرلس نیز دارد. حداکثر توان خروجی آن 27 وات است و از استاندارد شارژ بیسیم Qi پشتیبانی می کند. گیره اتصال به دریچه کولر آن به صورت کلیپسی قابل تنظیم است. فن خنک کننده دارد و گیره های نگهدارنده گوشی به صورت الکتریکی و تا 85 میلیمتر باز و بسته می شود.

هولدر دریچه کولری بیسوس Baseus Metal Age II

هولدر بیسوس Metal Age II یکی از هولدر های بیسوس است که نصب و استفاده از آن آسان است. بعد از نصب کافی است گوشی را روی پایه گیره آن قرار دهید تا در اثر فشار حاصل از وزن گوشی گیره های کناری گوشی را فیت کنند. این هولدر مناسب گوشی با سایز 4.7 تا 6.7 اینچ می باشد. زاویه قرارگیری گوشی را می توانید به صورت 360 درجه تنظیم کنید و به صورت عمودی و افقی استفاده کنید.

سایر هولدرها
غیر از هولدرهای متعارف، هولدرهای دیگری نیز در بازار حضور دارند. هولدر آینه وسط ماشین یا هولدر جالیوانی و دیگر هولدرهای خاص را می توان در این دسته قرار داد. در ادامه به چند مورد اشاره می کنیم که برای انواع پارس نیز قابلیت استفاده دارد.

هولدر آینه وسط XO C107

هولدر ایکس او C107 روی بازوی نگهدارنده آینه وسط خودرو وصل می شود. گیره نگهدارنده آن می تواند گوشی ها با ابعاد تا 6.9 اینچ را نگه دارد. قابلیت تنظیم 360 درجه دارد و می توانید گوشی خود را در زاویه دلخواه قرار دهید. بازوهای نگهدارنده گیره گوشی نیز قابلیت تنظیم در اندازه مورد نظر را دارد. گیره نگهداری گوشی به صورت فنری گوشی را در بر می گیرد.

هولدر Baseus Big Mouth Pro SUDZ-A01

هولدر بیسوس SUDZ-A01 برای بیشتر ماشین های بازار مناسب است. این هولدر به لبه ی بالای کیلومتر شمار متصل می شود. از یک گیره برای اتصال به داشبورد و یک گیره تنظیم شونده برای دربرگرفتن گوشی تشکیل شده است که می توانید گوشی خود را به صورت افقی داخل آن قرار دهید. برای گوشی های 4.7 تا 6.5 اینچی مناسب است. این هولدر جلوی دید شما را نمی گیرد.

هولدر آینه وسط XO C70

هولدر آینه وسط ایکس او C70 شبیه مدل C107 از همین برند می باشد محل اتصال آن به آینه وسط می باشد. البته تفاوت آن در این است که مدل C70 به خود آینه وسط متصل می شود و گیره های آن آینه را بغل می گیرند.

هولدر چندکاره Baseus Folding Bracket Antiskid SUWNT-01

یکی از هولدرهایی که طراحی متفاوتی دارد و برای اکثر خودرو ها از جمله پارس مناسب است هولدر بیسوس SUWNT-01 است. این هولدر از جنس لاستیک مانند ساخته شده است و هم از سمت داشبورد و هم از سمتی که گوشی خود را قرار می دهید خاصیت چسبندگی قابل قبولی دارد. البته باید توجه داشته باشید ممکن است تکان های ناگهانی منجر به افتادن گوشی شود.

جمع‌بندی نهایی
در مقاله ای که پیش روی شما قرار گرفت به معرفی هولدر های مناسب پژو پارس پرداختیم. برای انتخاب هولدر خوب برای پژو پارس سال ساخت آن اهمیت دارد. مخصوصا اگر بخواهید برای داشبورد یا دریچه کولر آن دست به انتخاب هولدر بزنید. مهم است که پارس شما مدل 1393 است به بعد یا از مدل های قدیمی تر آن است.