راهنمای خرید کادو برای همسرم

راهنمای خرید کادو برای همسرم

لیست خرید هدیه برای همسرم

تهیه هدیه برای خانم‌ها خیلی راحت‌تر از آقایان است چون طیف گسترده‌تری از موارد هستند که بانوان با آن‌ها خوشحال می‌شوند. معمولا آقایان دوست دارند که بهترین هدیه را برای همسر خود تهیه کنند و نمی‌دانند که چه کادویی بیشتر مناسب همسرشان است. در اینجا قرار است به شما کادوهایی با طیف‌های مختلف پیشنهاد کنیم که همگی می‌توانند با توجه به سلیقه همسرتان او را خوشحال کنند. پس با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید.

پیشنهاد های ویِژه برای خرید کادو برای خانم ها

یکی از بهترین گزینه ها برای کادو به همسر می‌تواند یک ماشین باشد. البته می‌دانیم که همه افراد توان پرداخت چنین هزینه ای را نخواهند داشت پس می‌رویم سراغ گزینه های دیگر لیست بهترین هدیه برای خانم ها

خرید جواهرات و زیورآلات
یکی از گزینه های لیست که آقایان اول به سراغ آن می‌روند، خرید زیورآلاتی مثل نقره و طلا است. طلا و جواهرات گزینه‌ای است خیلی از خانم ها با دریافت این کادو بسیار خوشحال خواهند شد ولی این گزینه برای همه بانوان جذاب نیست. البته که در حال حاضر قیمت طلا آنقدر زیاد است که شاید پس از خرید آن همسرتان خوشحال شود اما کمر خودتان بشکند.

خرید گوشی موبایل
از دیگر مواردی که می تواند خانم ها را بسیار خوشحال کند تهیه یک آیفون 13 یا 14 است که امروزه قیمت این دو مدل از آیفون بسیار زیاد است که شاید نتوانید همچین هزینه ای را برای گوشی پرداخت کنید ولی می توانید به برندهای دیگر موبایل از جمله سامسونگ، شیائومی و هواوی است که می توانید بر حسب نوع سلیقه خود یکی از مدل های خوب این برند را برای خانم خود تهیه کنید.

خرید لوازم جانبی موبایلخرید لوازم های جانبی می توانید گزینه خوبی برای خرید یک کادو برای خانم ها شد ولی این اقلام بسیار زیاد هستند که در ادامه به چند مورد آن اشاره خواهیم کرد.
ساعت هوشمند
از دیگر مواردی که می تواند هدیه‌ی خوبی برای همسران شما محسوب شود، خرید ساعت هوشمند یا اسمارت واچ است که در برند و قیمت های مختلف در بازار وجود دارد. در ادامه چند مورد از ساعت های هوشمند که از نظر قیمت بسیار مناسب است را به شما معرفی خواهیم کرد.
ساعت هوشمند شیائومی Xiaomi Kieslect LORA نسخه گلوبال
ساعت هوشمند شیائومی Xiaomi Amazfit Bip 3 Pro گلوبال
ساعت هوشمند شیائومی Xiaomi Kieslect L11 Pro نسخه گلوبال
ساعت هوشمند هاینو تکو Haino Teko H70-Mini Smart Watch
هندزفری یا ایرپاد
هندزفری، ایرپاد یا گلکسی بادز از وسایل های جانبی برای موبایل بوده که می توانید برای همسران خود تهیه کنید. از بهترین مدل های موجود در بازار ایرپاد اپل، گلکسی باذ سامسونگ، بیسوس، شیائومی و جویروم است. شما می توانید از طریق لینک های زیر و از سایت مسترکالا هندزفری های با قیمت و کیفیت مناسب را تهیه کنید.
هندزفری بلوتوث دوگوش بیسوس Baseus E2 Bowie True Wireless Earphones
هندزفری بلوتوث دوگوش شیائومی هایلو Haylou T15 TWS Bluetooth Earbuds
هندزفری بلوتوث دوگوش کیو سی وای Xiaomi QCY T17 Earbuds TWS ENC
پاور بانک
اگر می خواهید یک پاوربانک به خانم و همسر هدیه دهید، بسیار مهم است که پاوربانک باید کوچک و سبک و با ظاهری زیبا باشد. در بازار مدل های زیادی از پاور بانک وجود دارد که از بهترین آن ها می توان به سامسونگ، شیائومی و بیسوس اشاره کرد. چند پاوربانک مناسب را می توانید از لینک های زیر مشاهده کنید.
پاوربانک 10000 فست شارژ شیائومی Xiaomi Mi Power Bank 3 18W ورژن 3
پاوربانک 10000 سوپر فست شارژ سامسونگ Samsung EB-P3300 PD توان 25 وات
پاوربانک 30000 میلی آمپر بیسوس Baseus Mini JA X30 30000mAh PD سه پورت

خرید لوازم آرایشی و بهداشتی
اگر همسر شما اهل آرایش و استفاده از لوازم آرایشی بوده؛ پیشنهاد ما به شما خرید وسایل و پک کامل لوازم آرایش است. هیچ چیز به اندازه هدیه دادن لوازم آرایشی نمی تواند خانم ها را خوشحال کند، مخصوصا اگر یک ست کامل لوازم آرایش را به همسرتان هدیه کنید. لوازم آرایشی که می توانند برای همسرتان تهیه کنید شامل پک کامل رژ لب، پک کامل لاک ناخن، لوازم آرایش چشم و ابرو، لوازم آرایش لب و عطر است.

خرید لوازم شخصی برقی
به طور کلی خانم ها و دخترخانم ها به علت استفاده روزانه از وسایل شخصی برقی به این وسایل خیلی اهمیت می دهند. از جمله وسایل های برقی شخصی برای خانم ها می توان به سشوار، فرکننده مو، لوازم اصلاح مو و ابزارهای مراقبت های پوستی اشاره نمود. خانم‌ها همیشه از اینکه جدیدترین و بهترین مدل این محصولات را داشته باشند، خوشحال می‌شوند.
ما به شما چند محصول برقی شخصی مناسب خانم ها را معرفی می کنیم که می توانید از لینک های زیر از طریق سایت مستر کالا این محصولات را تهیه کنید.
سشوار شیائومی Xiaomi Enchen Air 5 توان 1800 وات
برس حرارتی فر کننده مو شیائومی Xiaomi Youpin WX-FT09
اتو صاف کننده و فر کننده مو شیائومی Xiaomi Enchen Enroller Pro
سوهان برقی و پولیش ناخن شیائومی Xiaomi Youpin ShowSee
دستگاه مرطوب کننده صورت شیائومی Xiaomi ENCHEN EW1001
میکرودرم شیائومی Xiaomi Enchen Blackhead Remover EB1001

خرید لوازم ورزشی
لوازم های ورزشی یک هدیه کاربردی هستند که خانم های ورزشکار بیش از حد از این هدیه بسیار خرسند خواهند شد. کافی است بدانید که به چه ورزشی علاقه مند دارند و به سراغ همان لوازم ورزشی بروید. در گروه لوازم های ورزشی برای خانم ها می توان به لوازم ورزشی TRX، ورزش های هوازی، لوازم اسکی و کیف ها ورزشی اشاره نمود.

خرید دوربین عکاسی
خیلی از خانم ها عاشق عکاسی هستند اما عکاسی با موبایل شاید برای آن ها راضی کننده نباشد. برای تشویق خانم ها و دختر خانم های که به تازگی به عکاسی علاقه مند شده اند می تواند یک دوربین عکاسی دیجیتال به آن ها هدیه دهید.

خرید ساعت مچی لاکچری
معمولا ساعت مچی انتخاب افرادی است که به دنبال یک هدیه لوکس برای خانم ها هستند. ساعت مچی را معمولا به مناسبت سالگرد ازدواج و یا تولد به خانم ها هدیه می دهند، که به نوبه ای خود یکی از جذاب ترین و بهترین هدیه محسوب خواهد شد. ساعت های مچی در برند های مختلفی در بازار وجود دارند؛ فقط باید ساعتی را تهیه کنید که متناسب با دست همسرتان باشد. برای خرید ساعت مچی می توانید به مقاله چه ساعتی مناسب دست من است مراجعه کنید.

کیف و کوله
برای کسانی که می خواهند یک هدیه کاربردی برای همسر خود تهیه کنند، کیف و کوله پشتی گزینه مناسبی خواهد بود. کیف و کوله پشتی یکی از لوازم پر مصرف بین خانم ها بوده و هدیه گرفتن چنین وسیله‌ای برای آن ها بسیار خوشحال کننده خواهد بود.
با توجه به سبک لباس پوشیدن و نوع استفاده‌، شما می‌تواند کیف مناسب را برای همسر خود انتخاب کنید. پیشنهاد ما برای خرید کیف، یک کوله‌پشتی ساده برای خانم‌های جوان‌تر و یک کیف دستی ساده و شیک برای مهمانی‌ها است.

چگونه یک هدیه را به خانم بدهیم؟
نحوه هدیه دادن به خانم ها از اهمیت بسیار زیادی دارد. لازم نیست از گران قیمت ترین هدیه ها استفاده کنید، اما این بدین معنی نیست که به نحوه‌ی هدیه‌ دادن هیچ توجهی نکنید. در ادامه به باید‌ها و نبایدهای چگونگی هدیه دادن اشاره می‌کنیم.
بایدها
هدیه را داخل ساک هدیه بگذارید یا اگر در کادو کردن مهارت چندانی ندارید، از فروشنده خواهش کنید هدیه‌ای که خریده‌اید را کادوپیچ کند.
یک کارت کوچک روی هدیه بچسبانید و یک جمله‌ی محبت‌آمیز روی آن بنویسید.
کادو را به محل کار همسر یا مادرتان پست کنید. برای این کار حتما برنامه‌ی آن‌‌ها را چک کنید تا از بودن‌شان در محل کار اطمینان حاصل شود.
در صورت تمایل می‌توانید از فرزندانتان بخواهید کادویی که تهیه کرده‌اید را به همسرتان بدهند. به فرزندتان بگویید هنگام دادن هدیه به مادرش بگوید: «بابا گفت این را به زیباترین مادر جهان هدیه بدهم.»
نبایدها
برچسب قیمت را حتما از روی کادو بردارید.
کادو را از پلاستیکی که از مغازه دار تهیه کرده خارج کنید و داخل یک باکس قرار دهید.
از کاغذ کادوهای بی‌ربط استفاده نکنید. کاغذ کادو را با توجه به مناسبت هدیه انتخاب کنید. به طور مثال، اگر می‌خواهید هدیه روز مادر بدهید، از کاغذ کادوی با طرح تولد استفاده نکنید.