بهترین هولدر موبایل مناسب خودرو پژو 405

بهترین هولدر موبایل مناسب خودرو پژو 405

برای پژو 405 چه هولدرهایی مناسب است؟

استفاده از هولدرهای خودرو به دلیل ایمنی و راحتی استفاده از آن ها به امری اجتناب ناپذیر تبدیل شده است. اگر پژو 405 دارید و قصد خرید هولدر سازگار با داشبورد و کابین خودرو خود را دارید با ادامه این مقاله با ما همراه باشید.
در رابطه با هولدر داشبوردی و شیشه جلو توجه به این نکته لازم است که این نوع هولدرها با توجه به فضای کم، شیب و انحنا و سخت بودن جنس داشبورد 405 مدل قبل از 1393 احتمال دارد خوب فیکس نشود یا بعد از مدتی کنده شود. همچنین طراحی داشبورد و دریچه کولر پژو 405 در سال 1393 دچار به روز آوری شده است. مدل های قبل از 1393 امکان اتصال هولدرهای دریچه کولری که در ادامه آورده شده اند؛ را ندارند و بهتر است از مدل های قابل نصب روی شیشه جلو و دیگر هولدرهای مناسب استفاده کنند.
در ادامه به بررسی چند مدل از هولدرهای مناسب پژو 405 می پردازیم.

هولدرهای مناسب داشبورد و شیشه جلو پژو 405

این هولدرها عموما روی داشبورد فیکس می شوند یا می توان روی شیشه آن ها را نصب کرد. پایه آن ها با مکنده یا برچسب به محل مورد نظر نصب می شود. بهتر از مدل های قبل از 1393 این مدل هولدرها را روی شیشه جلو نصب کنند.

هولدر ایکس او XO C76
هولدر ایکس او C76 به صورت داشبوردی طراحی شده است و برای نصب روی شیشه جلو نیز مناسب است. پایه اتصال آن به صورت مکنده عمل می کند. این هولدر برای گوشی های 4 تا 7 اینچ مناسب است. برای قرار دادن گوشی داخل هولدر XO C76 ، آن را در جای خود بگذارید و گیره ها را از دو طرف فشار دهید تا گوشی را به خوبی در بر بگیرد. برای باز کردن گیره ها، ضامن پشت آن را فشار دهید و بعد از باز شدن گیره ها گوشی خود را بردارید.

هولدر بیسوس Baseus Osculum Type Gravity SUYL-XP01
هولدر بیسوس Osculum Type برای نصب روی داشبورد و شیشه جلو مناسب است. برای گوشی های 4 تا 6.5 اینچ می توان از این هولدر استفاده کرد. پایه آن از نوع مکنده است. گیره های نگهدارنده به صورت گرانشی و با فشار حاصل از وزن گوشی آن را محکم می کنند.

هولدر و شارژر وایرلس جویروم JoyRoom JR-ZS243
هولدر جویروم ZS243 که نمونه دریچه کولری نیز دارد برای نصب روی داشبورد و شیشه جلو مناسب است. این هولدر شارژر وایرلس نیز دارد که حداکثر توان خروجی آن 15 وات است. پایه آن از نوع مکنده و گیره نگهدارنده گوشی در آن به صورت خودکار باز و بسته می شود. بازوی تلسکوپی تنظیم شونده و گیره با قبالیت چرخش 360 درجه به شما کمک می کند گوشی را در زاویه دلخواه قرار دهید.

هولدر جویروم Joyroom JR-ZS261
هولدر جویروم ZS261 یک هولدر کوچک و جمع جور است که مزاحم دید راننده نیست. پایه اتصال آن دارای برچسب 3m است و می توانید آن را روی داشبورد بچسبانید. قابلیت تنظیم 360 درجه به شما کمک می کند زاویه قرارگیری گوشی را تنظیم کنید. گیره نگهدارنده گوشی، آهنربایی است و برای گوشی های غیر از آیفون 12 به بعد، ورق آهنی برچسب دار دارد تا به پشت گوشی یا کاور آن بچسبانید و استفاده کنید.

هولدرهای مناسب نصب روی دریچه کولر
دریچه کولر پژو405 به نحوی طراحی شده است که اغلب هولدرهای این دسته با آن سازگار هستند. معمولا پایه های این گونه هولدرها به صورت قلاب دار یا کلیپسی تنظیم شونده طراحی می شود. در ادامه چند مورد را معرفی می کنیم.

هولدر دریچه کولری LDNIO MG10
هولدر الدینیو MG10 از هولدر های دریچه کولری الدینیو است که محل قرارگیری گوشی قابلیت تنظیم 360 درجه دارد. در ساخت آن از آلیاژ آلومینیوم استفاده شده است. گیره این هولدر نیز به صورت گرانشی عمل می کند. پایه اتصال به دریچه کولر به صورت کلیپسی و قابل تنظیم است.

هولدر دریچه کولری ایکس او XO C112
هولدر ایکس او C112 مناسب برای نصب روی داشبورد است. این هولدر برای گوشی های 4 تا 6.9 اینچ مناسب است. یک پایه جانبی دارد تا به دریچه کولر ماشین فشار مضاعف وارد نشود. چرخش 360 درجه کمک می کند تا گوشی خود را در زاویه دلخواه قرار دهید.

هولدر و شارژر وایرلس دریچه کولری جویروم Joyroom JR-ZS241
هولدر جویروم ZS241 برای نصب روی دریچه کولر طراحی شده است. این هولدر شارژر وایرلس 15 واتی نیز دارد که در صورت مجهز بودن گوشی به شارژ بی سیم می توانید از این آپشن حین رانندگی استفاده کنید. این هولدر برای گوشی هایی با اندازه 4.5 تا 6.8 اینچ مناسب است. قابلیت تنظیم 360 درجه به شما کمک می کند گوشی را به زاویه دلخواه تنظیم کنید. شرکت جویرم این مدل را در نوع داشبوردی نیز وارد بازار کرده است.

هولدر Baseus SUYK000101
هولدر بیسوس SUYK000101 یکی دیگر از هولدرهای بیسوس است روی دریچه کولر نصب می شود و می توانید گوشی خود را به صورت عمودی و افقی روی آن قرار دهید. این هولدر مناسب گوشی های 4.7 تا 6.7 اینچی است. نصب و استفاده از این هولدر بسیار راحت است و پایه اتصال به دریچه کولر آن به صورت کلیپسی و قابل تنظیم طراحی شده است.

سایر هولدرها
غیر از هولدرهای متعارف، هولدرهای دیگری نیز در بازار حضور دارند. هولدر آینه وسط ماشین یا هولدر جالیوانی و دیگر هولدرهای خاص را می توان در این دسته قرار داد. در ادامه به چند مورد اشاره می کنیم که برای 405 نیز قابلیت استفاده دارد.

هولدر Baseus Big Mouth Pro SUDZ-A01
هولدر بیسوس SUDZ-A01 برای بیشتر ماشین های بازار مناسب است. این هولدر به لبه ی بالای کیلومتر شمار متصل می شود. از یک گیره برای اتصال به داشبورد و یک گیره تنظیم شونده برای دربرگرفتن گوشی تشکیل شده است که می توانید گوشی خود را به صورت افقی داخل آن قرار دهید. برای گوشی های 4.7 تا 6.5 اینچی مناسب است. این هولدر جلوی دید شما را نمی گیرد.

هولدر چندکاره Baseus Folding Bracket Antiskid SUWNT-01
یکی از هولدرهایی که طراحی متفاوتی دارد و برای اکثر خودرو ها از جمله 405 مناسب است هولدر بیسوس SUWNT-01 است. این هولدر از جنس لاستیک مانند ساخته شده است و هم از سمت داشبورد و هم از سمتی که گوشی خود را قرار می دهید خاصیت چسبندگی قابل قبولی دارد. البته باید توجه داشته باشید ممکن است تکان های ناگهانی منجر به افتادن گوشی شود.

هولدر آینه وسط XO C107
هولدر ایکس او C107 روی بازوی نگهدارنده آینه وسط خودرو وصل می شود. گیره نگهدارنده آن می تواند گوشی ها با ابعاد تا 6.9 اینچ را نگه دارد. قابلیت تنظیم 360 درجه دارد و می توانید گوشی خود را در زاویه دلخواه قرار دهید. بازوهای نگهدارنده گیره گوشی نیز قابلیت تنظیم در اندازه مورد نظر را دارد. گیره نگهداری گوشی به صورت فنری گوشی را در بر می گیرد.

هولدر آینه وسط XO C70
هولدر آینه وسط ایکس او C70 شبیه مدل C107 از همین برند می باشد محل اتصال آن به آینه وسط می باشد. البته تفاوت آن در این است که مدل C70 به خود آینه وسط متصل می شود و گیره های آن آینه را بغل می گیرند.

جمع بندی نهایی:
در متن فوق چند مورد از هولدرهایی که مناسب خودرو پژو 405 معرفی گردید. اگر برای پژو 405 به دنبال هولدر مناسب می گردید باید در نظر داشته باشید مدل های قبل از 1393 از هولدر های دریچه کولری و داشبوردی نمی توانند استفاده کنند. مدل های جالیوانی برای تمامی مدل ها مناسب نیست.