بهترین هولدر موبایل مناسب خودرو تیبا و تیبا 2

بهترین هولدر موبایل مناسب خودرو تیبا و تیبا 2

چه هولدرهایی برای خودرو تیبا و تیبا 2 مناسب است؟

با همه گیر شدن استفاده از هولدرهای موبایل در خودرو، انتخاب هولدر مناسب برای هر خودرو اهمیت ویژه پیدا کرده است. بسته به طراحی کابین، داشبورد و دریچه کولر خودرو ممکن است هولدرهای مناسب هر خودرو متفاوت باشد.

هولدر ها عموما در چند نوع مختلف طراحی و به بازار عرضه شده اند که عموم آن ها را می توان در نوع داشبوردی/شیشه جلو و دریچه کولری دسته بندی کرد. البته انواع دیگری مثل هولدرهای آینه وسط و جا لیوانی هم در بازار عرضه شده اند که در دسته سایر هولدرها قرار می گیرد. هرکدام از این دسته بندی ها خود نیز شامل انواع مختلف هستند.
در رابطه با هولدر داشبوردی و شیشه جلو توجه به این نکته لازم است که این نوع هولدرها با توجه به فضای کم، شیب و انحنا و سخت بودن جنس داشبورد تیبا احتمال دارد خوب فیکس نشود یا بعد از مدتی کنده شود.
در ادامه به معرفی چند هولدر که برای تیبا و تیبا 2 مناسب است، می پردازیم.

هولدرهای مناسب داشبورد و شیشه جلو برای تیبا

این هولدرها عموما روی داشبورد فیکس می شوند یا می توان روی شیشه آن ها را نصب کرد. پایه آن ها با مکنده یا برچسب به محل مورد نظر نصب می شود.

هولدر جویروم Joyroom JR-ZS285

هولدر جویروم ZS285 روی داشبورد و شیشه جلو قابلیت نصب دارد. این هولدر نیز دارای تنظیم 360 درجه زاویه قرارگیری گوشی است که می توانید آن را به صورت عمودی و افقی تنظیم کنید. بعد از آنکه گوشی خود را روی آن قرار دادید با فشار دادن دو بازوی کناری گوشی را در آن محکم می کنید. گوشی با ابعاد 4.5 تا 6.7 اینچ مناسب این هولدر است. جویروم مدل دریچه کولری این هولدر را روانه بازار کرده است.

هولدر چندکاره بیسوس Baseus SUYK010001

هولدر بیسوس SUYK010001 دارای دو نوع پایه درون پک خود می باشد. یک پایه برای نصب روی داشبورد و یک پایه برای اتصال روی دریچه کولر دارد. امکان تنظیم زاویه گوشی به صورت 360 درجه وجود دارد. برای گوشی های 4.7 تا 6.7 اینچ مناسب است.

هولدر جویروم Joyroom JR-OK2

هولدر جویروم OK2 بر روی داشبورد و شیشه قابل نصب است. می توانید زاویه قرارگیری گوشی را به صورت 360 درجه تنظیم کنید. این هولدر برای گوشی های 4 تا 6.5 اینچ مناسب است. برای محکم کردن گوشی در جای خود باید گیره کناری را به سمت گوشی فشار دهید. برای باز کردن گیره ها ضامن های کناری را فشار دهید.

هولدر مک دودو Mcdodo CM-8490

هولدر مک دودو CM-8490 به صورت برچسبی بر روی خودروی شما نصب می شود. این هولدر کوچک و جمع و جور است و جلوی دید راننده را نمی گیرد. گیره نگهدارنده آن دارای آهنربای قوی برای گرفتن گوشی می باشد. گوشی آیفون 12 به بعد به راحتی به گیره هولدر متصل می شوند. اما برای دیگر گوشی ها ورقه آهنی داخل پک این محصول قرار داده شده است تا به پشت کاور گوشی یا خود گوشی بچسبانید تا بتوانید از هولدر استفاده کنید.

هولدرهای مناسب نصب روی دریچه کولر تیبا

دریچه کولر تیبا به نحوی طراحی شده است که اغلب هولدرهای این دسته با آن سازگار هستند. معمولا پایه های این گونه هولدرها به صورت قلاب دار یا کلیپسی تنظیم شونده طراحی می شود. در ادامه چند مورد را معرفی می کنیم.

هولدر دریچه کولری بیسوس Baseus Glaze Gravity SUYL-LG01

هولدر بیسوس SUYL-LG01 نیز دارای گیره گرانشی است که با فشار حاصل از وزن گوشی آن را کیپ می کند. این هلدر نیز مناسب گوشی های 4.7 تا 6.5 اینچی است. بدنه آن از آلیاژ آلومینیوم و ABS ساخته شده است و به صورت عمودی و افقی می توانید گوشی خود را روی آن قرار دهید. گیره اتصال به دریچه کولر این هولدر به صورت کلیپسی و قابل تنظیم است.

هولدر دریچه کولری ایکس او XO C96B

هولدر مگنتی ایکس او C96B مناسب دریچه کولر می باشد. البته ایکس او مدل C96A را نیز برای نصب روی داشبورد روانه بازار کرده است. این هولدر مناسب گوشی هایی مثل آیفون 12/13/14 است که پشت آن ها خاصیت آهنربایی دارد. این هولدر به صورت 360 درجه قابل تنطیم است و برای گوشی های 4.7 تا 6.7 اینچ مناسب است.

هولدر و شارژر وایرلس دریچه کولری جویروم Joyroom JR-ZS241

هولدر جویروم ZS241 برای نصب روی دریچه کولر طراحی شده است. این هولدر شارژر وایرلس 15 واتی نیز دارد که در صورت مجهز بودن گوشی به شارژ بی سیم می توانید از این آپشن حین رانندگی استفاده کنید. این هولدر برای گوشی هایی با اندازه 4.5 تا 6.8 اینچ مناسب است. قابلیت تنظیم 360 درجه به شما کمک می کند گوشی را به زاویه دلخواه تنظیم کنید. شرکت جویرم این مدل را در نوع داشبوردی نیز وارد بازار کرده است.

هولدر دریچه کولری جویروم Joyroom JR-ZS198

هولدر جویروم ZS198 مناسب دریچه کولر و به صورت گیره کلیپسی قابل تنظیم است. این هولدر قابلیت تنظیم 360 درجه دارد و می توانید زاویه دلخواه را برای گوشی خود انتخاب کنید. هولدر جویروم ZS198 برای گوشی 4 تا 7.2 اینچ مناسب است.

سایر هولدرها
غیر از هولدرهای متعارف، هولدرهای دیگری نیز در بازار حضور دارند. هولدر آینه وسط ماشین یا هولدر جالیوانی و دیگر هولدرهای خاص را می توان در این دسته قرار داد. در ادامه به چند مورد اشاره می کنیم که برای تیبا نیز قابلیت استفاده دارد.

هولدر چندکاره Baseus Folding Bracket Antiskid SUWNT-01

یکی از هولدرهایی که طراحی متفاوتی دارد و برای اکثر خودرو ها از جمله تیبا مناسب است هولدر بیسوس SUWNT-01 است. این هولدر از جنس لاستیک مانند ساخته شده است و هم از سمت داشبورد و هم از سمتی که گوشی خود را قرار می دهید خاصیت چسبندگی قابل قبولی دارد. البته باید توجه داشته باشید ممکن است تکان های ناگهانی منجر به افتادن گوشی شود.

هولدر آینه وسط XO C107

هولدر ایکس او C107 روی بازوی نگهدارنده آینه وسط خودرو وصل می شود. گیره نگهدارنده آن می تواند گوشی ها با ابعاد تا 6.9 اینچ را نگه دارد. قابلیت تنظیم 360 درجه دارد و می توانید گوشی خود را در زاویه دلخواه قرار دهید. بازوهای نگهدارنده گیره گوشی نیز قابلیت تنظیم در اندازه مورد نظر را دارد. گیره نگهداری گوشی به صورت فنری گوشی را در بر می گیرد.

هولدر Baseus Big Mouth Pro SUDZ-A01

هولدر بیسوس SUDZ-A01 برای بیشتر ماشین های بازار مناسب است. این هولدر به لبه ی بالای کیلومتر شمار متصل می شود. از یک گیره برای اتصال به داشبورد و یک گیره تنظیم شونده برای دربرگرفتن گوشی تشکیل شده است که می توانید گوشی خود را به صورت افقی داخل آن قرار دهید. برای گوشی های 4.7 تا 6.5 اینچی مناسب است. این هولدر جلوی دید شما را نمی گیرد.

هولدر آینه وسط XO C70

هولدر آینه وسط ایکس او C70 شبیه مدل C107 از همین برند می باشد محل اتصال آن به آینه وسط می باشد. البته تفاوت آن در این است که مدل C70 به خود آینه وسط متصل می شود و گیره های آن آینه را بغل می گیرند.

هولدر جالیوانی خودرو Joyroom JR-ZS259

شاید یکی از مناسب ترین هولدرهایی که بتوان برای بسیاری از خودروها از جمله تیبا پیشنهاد داد هولدر لیوانی جویروم ZS259 باشد. این هولدر در داخل جالیوانی ماشین قرار می گیرد و کیپ می شود. برای بهترین حالت نصب باید جالیوانی خودرو بین 63 تا 92 میلیمتر قطر داشته باشد. این هولدر دارای بازوی منعطف است و قابلیت تنظیم 360 درجه دارد که می توانید گوشی را به صورت عمودی و افقی قرار دهید. برای گوشی های 4.7 تا 6.7 اینچی می توانید از این هولدر استفاده کنید.

جمع بندی نهایی:
در این مقاله سعی کردیم تا به چند مورد از هولدر های مناسب خودروی تیبا و تیبا 2 اشاره کنیم. طراحی داخلی کابین تیبا به نحوی است که محدودیتی در خرید هولدر ندارد. هرچند بهتر است قبل از خرید از مناسب بودن نوع پایه، اتصال و گیره هولدری که قصد خرید آن را دارید مطمئن شوید.